عمومی

آیا قراردادهای غیر رقابتی باید توسط FTC ممنوع شوند؟

آیا قراردادهای غیر رقابتی باید توسط FTC ممنوع شوند؟

یکی از موضوعاتی که در مورد تغییر شغل یا فروش شرکت افراد در مورد آن صحبت می شود، ضرورت و اعتبار قراردادهای غیر رقابتی است. این قانون استخدام در ایالت ها متفاوت است و کالیفرنیا شدیدترین قانون در برابر افرادی است که آنها را امضا می کنند. آیا آنها و آیا قانونی هستند چیزی است که FTC در حال بحث است و تصمیم آنها می تواند ۳۰ میلیون نفر را تحت تأثیر قرار دهد.

در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته، با فرانک کالن که مدیر اجرایی شورای ارتقای نوآوری. این سازمان یک ائتلاف دو حزبی است که به ترویج حقوق مالکیت معنوی قوی و مؤثر که نوآوری را هدایت می کند، رقابت اقتصادی را تقویت می کند و زندگی را در همه جا بهبود می بخشد، اختصاص یافته است.

Frank Cullen - آیا قراردادهای غیر رقابتی باید توسط FTC ممنوع شوند؟

این چیزی است که من و فرانک در مورد آن بحث کردیم:

تاریخچه غیر قراردادهای رقابتی به ۵۰۰ سال پیش در آمریکا برمی‌گردد و در کسب و کار آمریکایی ریشه‌دار است.

این سوال که آیا این قراردادها برای تجارت خوب هستند یا بد؟ فرانک بیان می‌کند که توافق‌نامه‌های غیررقابتی توسط تقریباً ۸۰٪ از مدیران سطح بالا امضا می‌شوند، بنابراین ممنوعیت کامل آن‌ها به شدت بر این شرکت‌ها تأثیر می‌گذارد.

آیا مزایایی برای این قراردادها برای افرادی که آنها را امضا می‌کنند وجود دارد؟ چگونه بین عدم رقابت و حق کار مردم تعادل برقرار می کنید؟ آیا یک شرکت می تواند مانع از کار یک کارمند سابق برای یک رقیب شود اگر از مالکیت معنوی کارفرمای سابق خود استفاده نمی کند؟ فرانک بیان می‌کند که برخی از کارمندان می‌توانند هنگام امضای این قراردادها در مورد غرامت یا انفصال بیشتر مذاکره کنند.

فرانک در مورد اینکه چگونه شرکت‌های غیررقابتی نیازی به ممنوعیت ندارند، بحث می‌کند، زیرا سوابق قانونی فعلی وجود دارد که از قبل در برابر بیش از حد توافق‌ها محافظت می‌کند. به عنوان مثال، قراردادهایی که بیش از چند سال طول می‌کشند یا بسیار گسترده هستند، می‌توانند توسط دادگاه‌ها باطل شوند.

فرانک تأکید می‌کند که قراردادهای غیررقابتی از سرقت اسرار تجاری جلوگیری می‌کند و در نتیجه از نوآوری آمریکا در بخش‌های حیاتی مانند فناوری و مهندسی محافظت می‌کند. او مثال‌هایی از نحوه جلوگیری از سرقت اسرار تجاری در قراردادهای غیررقابتی در گذشته ارائه می‌کند.

به کل مصاحبه با فرانک کالن درباره توافقات غیررقابتی در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک گوش دهید.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: فرانک کالن


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی