عمومی

به نظر می رسد نرخ گردش کارمندان گوگل به طرز شگفت انگیزی بالا باشد. در اینجا این است که چرا این برای کارمندان عالی است – و احتمالاً حتی برای گوگل

به نظر می رسد نرخ گردش کارمندان گوگل به طرز شگفت انگیزی بالا باشد.
در اینجا این است که چرا این برای کارمندان عالی است – و احتمالاً حتی برای
گوگل

اگر من یک مهندس نرم افزار بودم، احتمالاً می خواستم در Google. افراد باهوش برای کار — در یک نقطه، تقریباً ۱۶ درصد از کارکنان آن دارای مدرک دکترا بودند. پروژه های جالب برای کار در Google 15 درصد از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه می کند. تمرکز بر توسعه رهبری–Google سال‌ها را صرف باز کردن ویژگی‌های مدیران بزرگ.

درست مردم، به نظر می‌رسد Google یک شغل مقصد است.

با این وجود یک مطالعه اخیر انجام شده توسط Resume.io نشان می‌دهد که میانگین دوره تصدی یک کارمند Google تنها ۱٫۳ سال است، و آنها را به یکی از ۱۰ شرکت برتر تبدیل می‌کند که ظاهراً کارمندان آنها نمی‌خواهند بمانند.

البته، این برای شرکت‌های فناوری و نرم‌افزار غیرعادی نیست. میانگین دوره تصدی زوم نیز ۱٫۳ سال است. میانگین دوره تصدی Reddit 1.2 سال است. میانگین متا (فیس بوک) ۱٫۷ سال است. برای یک نام بزرگ کار کنید، حتی برای مدت کوتاهی، و به دست آوردن یک شغل عالی در یک شرکت کوچکتر یا استارت آپ بسیار آسان تر است.

“استخدام توسط Google” مطمئناً مهر تاییدی است که درها را باز می کند.

شاید این یکی از دلایلی است که Google  رویکردی متفکرانه برای برنامه‌های کاری از راه دور و ترکیبی اتخاذ کرد: به تیم‌ها اجازه دهید بهترین روش کار را تعیین کنند و عمدی و هدفمند در مورد زمان خود هستند، و احتمال بیشتری وجود دارد که کارمندان شما بخواهند بمانند.

اما همچنان: کارمندان عالی همیشه می‌توانند به راحتی گزینه‌های استخدامی دیگر را پیدا کنند. سوپراستارها به راحتی می‌توانند مکان‌های دیگری را برای کار پیدا کنند – در واقع، اغلب آنها استخدام می‌شوند. بطور رسمی، مطمئناً، اما همچنین غیررسمی، زیرا یکی از نشانه‌های یک کارمند استثنایی آنها توسط شخصی که قبلاً با او کار می کردند به شغلی کشیده شدند. (شما عالی هستید، من شرکت را تغییر می‌دهم، موفق شدم شما را با خود بیاورم.)

پس Google برای افزایش چه کاری باید انجام دهد. دوره تصدی متوسط ​​کارمند؟

مهمتر از آن، اگر نرخ جابجایی کارمندان شما بالاست شما چه کاری باید انجام دهید؟ ?

شاید مشکل از شما باشد. (در اینجا یک راه برای گفتن.)

اما امیدواریم اینطور نباشد، برای شما یا گوگل. (Google دارای رتبه ۴٫۵ از ۵ در Glassdoor است.) به احتمال زیاد این ماهیت بازار یا صنعت شماست.

اگر اینطور است، این واقعیت را بپذیرید که بسیاری از کارمندان شما کوتاه‌مدت خواهند بود. به جای طولانی مدت به آن به‌عنوان یک فرصت، به جای چالش نگاه کنید.

تجارت نسبتاً بالا به دلایل درست — رشد، فرصت‌هایی برای یادگیری، حقوق بالاتر و غیره — چیز خوبی برای کارمندان شما است.

و می تواند برای شما باشد. به جای اینکه یک تیم را مجموعه ای ثابت از افراد ببینید، به تیمی فکر کنید که دارای گروهی متشکل از افراد با استعداد است که همه آنها به طور جمعی اهداف شما را به جلو می برند.

کارکنان جدید انرژی، اشتیاق و ایده ها را به ارمغان می آورند. چشم انداز های متفاوت. تجربیات مختلف.

به عنوان Le Bernardin مالک مشترک و سرآشپز اجرایی اریک ریپرت می گوید::

در صنعت ما، این یک سنت است که جوانان از رستوران عبور کنند. آنها انرژی می دهند، سخت کوش هستند و به مربی خود متعهد هستند. ما می دانیم که هدف آنها این است که در نهایت رویای خود را زندگی کنند و آشپزخانه خود را به عنوان سرآشپز مدیریت کنند. ما می دانیم که آنها به طور بالقوه با ما رقابت خواهند کرد، اما ما آن را به عنوان یک تهدید نمی بینیم. ما آن را به عنوان یک چیز مثبت می بینیم.

رقابت یک نعمت است. ما یاد گرفته ایم که از آن نترسیم، بلکه آن را مهار کنیم. این به ما انگیزه می‌دهد و ما را وادار می‌کند که بهتر باشیم.

کارمندانی که ترک می‌کنند فقط سوراخ‌هایی را ترک نمی‌کنند. آنها همچنین فرصت هایی برای اضافه کردن افراد بزرگ به تیم شما ایجاد می کنند.

مطمئنا، افرادی که احتمالاً برای همیشه نخواهند ماند

زیرا هرگز نمی توانید کاری کنید که مردم بمانند.

اما می‌توانید بهترین‌ها را از آن‌ها بگیرید، و برایشان آرزو کنید که بعد از مدتی که با شما هستند، موقعیت بهتری برای دنبال کردن رویاهایشان داشته باشند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی