عمومی

برای رسیدن به موفقیت بزرگ، باید خود را وفق دهید

برای رسیدن به موفقیت بزرگ، باید خود را وفق دهید

به گفته ایمان ابوزید، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران برنده شدن به معنای سازگاری است. ://www.inc.com/alexa-von-tobel/iman-abuzeid-founded-incredible-health-to-combat-the-nursing-shortage.html”>Incredible Health، پلتفرمی که هدف آن به پرستاران و کارفرمایان کمک کنید حداکثر ظرف ۲۰ روز بهترین تناسب را پیدا کنند. پلتفرم آنها در تلاش است تا حفظ، مراقبت با کیفیت بالا و کارایی را ارتقا دهد. علاوه بر استخدام، Incredible Health همچنین مجموعه ای از هدایایی برای کاربرانشان از جمله مشاوره شغلی، برآوردگر حقوق و دستمزد، و آموزش مداوم، که برای کار برای پرستاران در سراسر کشور ضروری است.

دو سال پیش، Incredible Health در ۲۰۰ بیمارستان بود. امروزه، آنها دسترسی خود را سه برابر کرده اند و توسط ۶۰۰ بیمارستان در ۲۵ ایالت، با نرخ ثبت نام ثابت ۱۰۰۰۰ پرستار در هفته، مورد استفاده قرار می گیرند. بعلاوه، این شرکت به تازگی سرمایه ۸۰ میلیون دلاری سری B را بسته است Abuzeid می گوید که این رشد تا حدی توسط رسانه های اجتماعی ممکن شده است: 

“مجموعه ای از سرمایه گذارانی که به این سری B پیوستند چارلی و دیکسی داملیو بودند. آنها دو نفر از بزرگترین دنبال کنندگان TikTok در جهان دارند. ما سرمایه گذاری زیادی برای حضور اجتماعی خود در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی کرده ایم. ابوزید می‌گوید: «به‌ویژه پرستاران Millennial و پرستاران ژنرال Z در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال هستند. بنابراین، حضور اجتماعی قوی برای رشد ما بسیار مهم بوده است.»

توصیه او به سایر بنیانگذاران زن؟ ابوزید می‌گوید: «در نهایت باید در مورد چشم‌انداز و مأموریت خود بسیار قاطع باشید و واقعاً بر پیروزی تمرکز کنید». “هیچ کس نمی تواند به من بیاموزد که من کی هستم. شما می توانید بخش هایی از وجود من را توصیف کنید، اما اینکه من کی هستم — و به چه چیزی نیاز دارم — چیزی است که باید خودم بفهمم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی