خبر

افزایش قیمت ۶ محصول ایران خودرو در یک روز! + جدول

افزایش قیمت ۶ محصول ایران خودرو در یک روز! + جدول

341993 661 - افزایش قیمت ۶ محصول ایران خودرو در یک روز! + جدول

اقتصاد۲۴– بررسی بازار خودرو در آخرین هفته فرودین ماه ۱۴۰۱ نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژ‌های ایران خودرو امروز «سمند LX» و «سمند LX با موتور EF۷» تنها خودرو‌هایی بودند که افزایش قیمت نداشتند و سایر پرتیراژ‌های این شرکت امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

روند افزایشی قیمت خودرو در بازار در حالی است که فعالان این بازار، عرضه قطره چکانی خودرو را یکی از عوامل رشد قیمت در بازار دانسته و معقتدند پیش فروش‌های خودروسازان موجب شده تا سهم بازار آزاد از عرضه خودرو به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از سوی دیگر فعالان بازار بر این نکته تاکید می‌کنند که بازی قیمتی دلار سردرگمی قیمت خودرو در بازار را به همراه داشته و این امر موجب شده تا خودرو نیز در بازار با نوسان قیمت گذاری شود.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ + جدول


نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می‌برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می‌کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین‌ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» و «سمند LX با موتور EF۷» بدون تغییر در بازار عرضه شدند و راه خود را سایر پرتیراژ‌های ایران خودرو جدا کردند. با این شرایط امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر ۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتور EF۷» ۳۱۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. ثبات قیمت این دو خودرو در بازار در حالی رقم خورد که امروز «سمند سورن پلاس» رشدی یک میلیون تومانی در بازار داشت و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.
از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم رشدی ۲ میلیون تومانی در بازار داشت و ۳۳۲ میلیونی به فروش رسید. اما «دنا معمولی» امروز در بازار رشد پنج میلیونی داشت و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار با افزایش ۶ میلیونی ۴۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو ۲۰۷ امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز رشدی ۲ میلیون در بازار داشت و ۳۸۵ میلیون دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» با افزایش ۲ میلیونی در بازار به ۳۹۵ میلیون تومان رسید

341992 389 - افزایش قیمت ۶ محصول ایران خودرو در یک روز! + جدول

منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی