عمومیمقالات

لباس مردانه با معنی: برند مد INHERENT اختصاص داده شده است برای بهبود سلامت روانی مردان

لباس مردانه با معنی: برند مد INHERENT اختصاص داده شده است
برای بهبود سلامت روانی مردان

آیا یک کت و شلوار خوب می تواند بهترین ها را در یک مرد به نمایش بگذارد؟

تیلور دریپر معتقد است که می تواند. بنیانگذار، مدیر ارشد خلاق و طراح INHERENT، یک برند مد و سبک زندگی مردانه مستقر در کلرادو، تجارت خود را بر اساس این تصور که خوب لباس پوشیدن مستقیماً با سلامت روان مرتبط است.

در حالی که ایده افتتاح یک فروشگاه لباس مردانه به هدف دریپر قبلاً، فوراً کاملاً شکل نگرفت. در سال ۲۰۱۷، او خود را از نظر ذهنی در یک نقطه ناهموار دید. نگرش «فقط یک مرد باش» جامعه در خدمت او نبود. او به یک رویکرد متفاوت نیاز داشت. او فکر کرد که باید به یک درمانگر مراجعه کند. یا، حداقل، این همان چیزی است که او در آن زمان تصور می کرد به آن نیاز دارد. او هیچ اطلاعی از نحوه درمان نداشت و نمی‌دانست چه چیزی باید انتظارش را داشته باشد.

«اما می‌دانستم که اگر در آن زمان برای یک جلسه کاری کت و شلوار بپوشم، آن را از بین می‌برم. دراپر می‌گوید جلسه کاری. “بنابراین، من اساساً با کت و شلوار در درمان حاضر شدم تا به خودم اعتماد به نفس بدهم.”

در این مدت، او متوجه دو چیز شد: “یکی، همه باید درمان انجام دهند، و دوم، سلامت روان برای مردان بسیار مهم است.”

داشتن چندین کسب و کار دراپر همیشه به طور حرفه‌ای در طراحی برخی از انواع، گرچه طراحی گرافیک، هویت برند، طراحی وب و غیره شرکت داشته است. او می گوید که همان اصول اولیه طراحی، مانند تئوری رنگ و سلسله مراتب، به خوبی به لباس ترجمه می شود.

INHERENT چیزی بیش از یک برند لباس مردانه است

در ابتدا، او مطمئن نبود که آیا می‌خواهد INHERENT یک پروژه پرشور باشد یا چیزی بیشتر. سپس، او بهترین دوست دوران کودکی خود را به دلیل خودکشی از دست داد و این از دست دادن او را وادار کرد تا همه چیز را به کار ببندد.

با هدف پایان دادن به بدنامی در مورد سلامت روان مردان، او یک تجارت را فروخت و کسب و کار دیگری را برای ایجاد INHERENT ترک کرد. بر اساس اصل ارتقای سلامت روان مردان از طریق محصولات متمایز سبک زندگی بنا شده است.

که در ماه می ۲۰۲۰ راه اندازی شد، در روزهای اولیه همه گیری، باید احتمالات علیه او وجود داشت. اما چیزی که با به اشتراک گذاشتن یک ایده با جهان شروع شد، به سرعت به مجموعه ای از رویدادهای سرسام آور تبدیل شد.

یک ماه پس از آغاز به کار INHERENT، جانی برایانت، طراح لباس برنده جایزه امی، که به خاطر کارش در فیلم های Mad Men و Deadwood شناخته می شود، پس از اطلاع از مأموریت این برند، به سراغ دریپر رفت. این دو در نهایت در خط تولید لباس‌هایی که شامل لباس‌های رسمی ترکیبی، پیراهن و کت و شلوارهای تمام فصل بود، همکاری کردند.

او همچنین مجموعه‌ای را برای هفته مد دنور طراحی کرد که سپس به نمایش‌های گروهی در هفته مد نیویورک (NYFW) منجر شد. برای مجموعه دومش، او جایزه طراح سال را در بروکلین دریافت کرد. او توانست از شورای طراحان مد در آمریکا (CFDA) گواهینامه دریافت کند. سپس، اولین نمایش انفرادی او که امسال برگزار شد، کاملاً فروخته شد.

برای سازمان تأثیرگذار

دریپر علاوه بر کسب‌وکار، بنیاد توسط INHERENT ایجاد کرد. ، یک سازمان ۵۰۱(c)(3) برای تاثیرگذاری، برای جمع آوری و جرقه گفتگوهای سلامت روان بین مردان. فونداسیون مکمل بخش لباس است زیرا هدف آن کمک به مردان در داخل است، در حالی که کت و شلوارها به افزایش عزت نفس در بیرون کمک می کنند.

دریپر در ابتدا قصد داشت با غیرانتفاعی دیگری شریک شود، اما نتوانست چیزی را پیدا کند که آنچه را که به دنبالش بود انجام دهد، بنابراین شرکت خود را شروع کرد. او احساس می کند که این تصور که مردان باید رواقی باشند و همه چیز را در خود نگه دارند به همین دلیل است که نرخ خودکشی در مردان بیشتر از زنان است.

که از طریق کمک‌های مالی و توسط خریدارانی که خریدهای خود را جمع‌آوری می‌کنند، تأمین مالی می‌شود، این بنیاد از یک رویکرد سه‌گانه از طریق رویدادها، یک برنامه کمک مالی و یک ابتکار تجارت به کسب و کار برای ایجاد آگاهی در مورد موضوع سلامت روان استفاده می‌کند. .

جمعیت‌های ماهانه – شب‌های پسران – مردان را دور هم جمع می‌کند. حامیان آبجو بدون الکل وجود دارد و مردان می توانند سیگارهای خود را به محل بیاورند. هر شب حول موضوعی می چرخد ​​که از تقویم سلامت روان به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده الهام گرفته شده است. مردان به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند و درباره چگونگی تأثیر موضوعات بر آنها صحبت می‌کنند. هدف اصلی این است که همه در مورد احساسات خود صحبت کنند و منابع عملی ارائه دهند. با روحیه رفاقت و سخاوت، همه رویدادها رایگان هستند و شرکت کنندگان نیازی به مشتریان ذاتی ندارند.

بنیاد ذاتی

ابتکار کمک مالی بنیاد به مردان جامعه چهار جلسه رایگان از هر آنچه که نیاز دارند می دهد – درمان بدشکلی بدن، مشاوره طلاق، مربی زندگی، شما نام ببرید. در رویدادها، مردان می‌توانند چک‌این را تکمیل کنند و به‌طور ناشناس آنچه را که نیاز دارند از شبکه حرفه‌ای سلامت روان بررسی‌شده آن بخواهند. اگر فرد مطمئن نباشد، بنیاد جلسه ای را با یک درمانگر پوشش می دهد که می تواند به دیدن آنها ادامه دهد یا آنها را راهنمایی کند که به کجا بروند. این کمک می کند تا نقاط بین فردی که احساس گم شدن می کند و در جهت درست حرکت می کند، متصل شود.

INHERENT model with stylish top and jacket 819x1024 - لباس مردانه با معنی: برند مد INHERENT اختصاص داده شده است
برای بهبود سلامت روانی مردان

علاوه بر این، بنیاد در کمک های اولیه سلامت روان و اکنون این قدرت را دارد که به سایر مشاغل و افراد گواهینامه بدهد. در طی دو روز، این بنیاد می‌تواند به شرکت‌های دیگر برود تا سمینارهایی ارائه دهد و به افراد آموزش دهد که چگونه پرچم‌های قرمز سلامت روان را در خود و دیگران تشخیص دهند. همچنین به افراد آموزش می دهد که چگونه کمک بگیرند و چه سؤالاتی بپرسند. دراپر می‌گوید: «بازخورد جامعه به‌شدت مثبت بوده است. او این ایده را می‌بیند که توانسته است این انجمن را بسازد و رشد آن را تماشا کند. حیرت آور.” او همچنین در طول راه از این که مردم چقدر سریع آن چیزی را که INHERENT در تلاش است انجام دهد را دریافت می‌کنند – و آن را در آغوش می‌گیرند – شگفت زده شده است: «ما تا به حال یک نفر نداشته‌ایم که بگوید «این ایده بدی است.» هر بار که کسی در مورد کسب‌وکار می‌شنود. آنها می گویند، “این بسیار مورد نیاز است” یا “این شگفت انگیز است.”

این بنیاد از زمان آغاز به کار (و در زمان انتشار)، به ۵۷ مرد با خدمات سلامت روان کمک کرده است. . دریپر می‌گوید: «ما افرادی را داریم که دست به دست می‌شوند و می‌گویند که ما جان‌شان را نجات داده‌ایم»، اگرچه سریعاً اشاره می‌کند که او یا تیمش کار نجات جان خود را انجام نمی‌دهند، بلکه افرادی هستند که در منابعی که آنها را به آنها متصل کرده‌اند. /p>

بنیاد در حال عمل

یک زن که خواست نامش فاش نشود، معتقد است که تجمعات ماهانه بنیاد زندگی دوست پسر سابق او را نجات داد. بعد از اینکه یک شب او به طور ناگهانی به رابطه آنها پایان داد، ظاهراً در حالت هیستریک، او می توانست از صدای او بفهمد که اتفاق عمیق تری در حال رخ دادن است. در حالی که او احساس نابودی می کرد، از او التماس کرد که در یک جمع شرکت کند.

بعد از شب اول، او پیامکی برای او فرستاد و گفت: «متشکرم. من احساس می‌کنم که این می‌تواند گروه خوبی از بچه‌ها باشد که بتوانم آنها را بشناسم.» وقتی چند ماه بعد دوباره تماس گرفت، او احساس کرد که او مرد دیگری است.

«روزی که از من جدا شد، بعداً به من گفت، روزی بود که قرار بود جانش را بگیرد. “او می گوید. من به تیلور [دریپر] گفتم که آنها جان او را نجات دادند. دوستم به من می گوید که من زندگی او را نجات دادم، اما تمام کاری که کردم این بود که مقدمه ای برای INHERENT انجام دادم. کاری که آنها برای سلامت روان مردان انجام می دهند، جهان را تغییر خواهد داد. من واقعاً معتقدم که کاری که آنها انجام می دهند نه تنها به مردان این دنیا بلکه به زنانی که آنها را دوست دارند کمک خواهد کرد. من هرگز نتوانستم کاری را که آنها برای ما انجام دادند جبران کنم.”

پانسمان دوپامین برای مردان

ارتباط ذهن و بدن بین ظاهر شما از بیرون و احساس بهتر در درون، فقط یک حس “وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو” نیست. مطالعات علمی منتشر شده در PLOS ONE و Social Psychological and Personality Science – هر دو مجلات معتبر دانشگاهی – روش‌های مختلفی را که لباس رسمی بر عملکرد شناختی تأثیر می‌گذارد تحقیق کرده‌اند. =”https://www.success.com/dopamine-dressing/”>چگونه رنگ لباس بر خلق و خوی ما تأثیر می گذارد.

دریپر بارها خود شاهد آن بوده است. وقتی مشتریان برای اولین بار کت و شلواری را در مغازه او امتحان می‌کنند، مثل این است که شاهد یک دگرگونی فیزیکی هستند. دراپر می‌گوید: «حالت آنها صاف‌تر می‌شود، سینه‌شان بالا می‌آید، چانه‌شان بالا می‌رود.» دراپر می‌گوید: «این واقعاً چیز جالبی است که شخصاً می‌توان آن را دید.»

دراپر می‌گوید این فقط به ظاهر خوب و احساس خوب نیست. این درباره خوب کردن است: “ما به شما لباس می پوشیم تا احساس خوبی داشته باشید. و سپس، هنگامی که احساس خوبی داشتید، می‌توانید برای خود کار خوبی انجام دهید.” /h2>

در حالی که کت و شلوار و سایر لباس‌های INHERENT در سراسر کشور در دسترس است، تجهیزات سفارشی در فروشگاه آن در کلرادو اسپرینگز، کلرادو تجربه خاصی است. قسمت اتاق اتصالات با یک طناب مخملی متمایز می شود، نوشیدنی مورد علاقه خود را به شما تحویل می دهند و موسیقی را که روی سیستم صوتی پخش می شود انتخاب می کنید. اما اگر نمی‌توانید شخصاً به فروشگاه بروید، INHERENT همچنین از طریق سرویس دربان مسافرتی خود تماس‌های خانگی برقرار می‌کند، که توانایی رفتن به هر جایی را دارد.

در مورد Draper، او سعی می‌کند هر مجموعه را بسازد. بهتر از قبل “چگونه می توانم این را بهتر کنم و چگونه می توانم این را متفاوت کنم؟ چگونه می توانم این را چیزی بسازم که مردم قبلاً ندیده باشند؟» او می پرسد. “این برای من بهشت ​​خلاقانه است.”

علی رغم تجربه NYFW و دعوت به هفته های مد پاریس و میلان، دریپر دکمه مکث نمایش های آینده را برای تمرکز بر جنبه های دیگر کسب و کار در حال حاضر فشار می دهد. او با یک فروشگاه بزرگ در نیویورک کار می‌کند تا چیز جدیدی را راه‌اندازی کند و مشتاقانه منتظر است تا رهبری جدید را برای کمک به اداره این بنیاد بیاورد. در غیر این صورت، همه چیز در راه است.

این مقاله در ابتدا در شماره نوامبر/دسامبر از  SUCCESS مجله. عکس توسط ©Burke Atkerson/CourtesyTaylor Draper.

e20bfac9e28f9e52c63850357ed89955?s=150&d=mp&r=g - لباس مردانه با معنی: برند مد INHERENT اختصاص داده شده است
برای بهبود سلامت روانی مردان

امیلی اوبراین نویسنده و ویراستار ساکن رالی، کارولینای شمالی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی