عمومی

تا 3 میلیون دلار برای مشاغلی که جای خالی را پر می کنند در دسترس است مکان های مرکز شهر

تا ۳ میلیون دلار برای مشاغلی که جای خالی را پر می کنند در دسترس است
مکان های مرکز شهر

بسیاری از کسب‌وکارهای خیابان اصلی در سال‌های اخیر بسته شده‌اند و ویترین‌های فروشگاه‌ها را در جوامع در سرتاسر ایالات متحده خالی گذاشته‌اند. اکنون، برخی از جوامع در حال راه‌اندازی کمک هزینه کسب‌وکار کوچک هستند برنامه‌هایی برای تشویق مشاغل بیشتری برای پر کردن این فضاها. یکی از این برنامه‌ها که این هفته راه‌اندازی شد، همراه با فرصت‌های بیشتر برای کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور.

کمک‌های مالی بازیابی مرکز شهر واشنگتن D.C.

واشنگتن، دی سی، در حال حاضر ارائه کمک های مالی برای مشاغلی که افتتاح می شوند ویترین های جدید یا گسترش کسب و کار خود با استفاده از املاک خالی در مرکز شهر. برنامه کمک های مالی بازیابی مرکز شهر شامل ۳ میلیون دلار در کل بودجه است که مشاغل واجد شرایط می توانند از آن برای پوشش ساخت و ساز، اجاره و خدمات آب و برق استفاده کنند. این شهر انتظار دارد که کمک های مالی بین ۲۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار به حداکثر پنج کسب و کار اعطا کند. برای واجد شرایط بودن برای کمک هزینه، کسب و کارها باید فضایی را در منطقه بهبود کسب و کار مرکز شهر یا منطقه بهبود کسب و کار مثلث طلایی که حداقل شش ماه خالی بوده است اجاره کنند.

svg%3E - تا 3 میلیون دلار برای مشاغلی که جای خالی را پر می کنند در دسترس است
مکان های مرکز شهر

برنامه قانون کمک به مشاغل کوچک نبراسکا

نبراسکا تخصیص ۴٫۲ میلیون دلار بودجه به برنامه جدید قانون کمک به مشاغل کوچک خود. دپارتمان توسعه اقتصادی نبراسکا و بنیاد رشد یافته نبراسکا این برنامه را مدیریت خواهد کرد که کمک های مالی تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار برای مشاغل جدید و تا ۱۲۵۰۰ دلار برای مشاغل موجود که در پنج سال گذشته افتتاح شده اند ارائه می دهد. کسب‌وکارها می‌توانند از کمک‌های مالی برای اهداف مختلف، از جمله هزینه‌های راه‌اندازی، سرمایه در گردش، هزینه‌های حق رای، تجهیزات یا نوسازی استفاده کنند. برای واجد شرایط بودن، مشاغل نباید بیش از پنج کارمند تمام وقت داشته باشند. درخواست ها در حال حاضر پذیرفته می شوند. و جوایز به‌صورت دوره‌ای تا زمانی که بودجه تمام نشود، اهدا می‌شود.

بیرمنگام پنی کمک های مالی بنیاد

بیرمنگام، آلاباما، شریک با بنیاد پنی برای حمایت از مشاغل کوچک واقع در محله های خاصی از شهر. این برنامه شامل ۱۲۵۰۰۰ دلار در مجموع وجوه است و کمک های مالی بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار در اختیار مشاغل واجد شرایط است. کسب و کارها می توانند از وجوه کمک هزینه برای پوشش هزینه های مختلف مانند رهن، اجاره یا بهبود ساختمان استفاده کنند. دوره درخواست از ۱ تا ۱۵ فوریه باز است. برندگان در ۲۹ فوریه اعلام خواهند شد.

برنامه کمک هزینه جامد راک Nantucketاتاق بازرگانی جزیره نانتاکت در حال حاضر در حال اجرا ششمین دور برنامه Rock Solid Grant است. این اتاق که تا حدی توسط ReMain Ventures تأمین مالی می شود، در ابتدا این برنامه را در سال ۲۰۲۰ برای کمک به مشاغل محلی در طول همه گیری راه اندازی کرد. این برنامه از آن زمان گسترش یافته است و ۸۷ کمک هزینه به ارزش بیش از ۴۳۳۰۰۰ دلار در شش دوره کمک مالی اعطا کرده است. هدف این دور تامین مالی، حمایت از گروه جدیدی از مشاغل است که می خواهند فرصت های جدید را گسترش دهند یا کشف کنند. ۲۹ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

نوآوری آلاباما

آلاباما ارائه تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار بودجه به مشاغل واجد شرایط از طریق برنامه Innovate Alabama خود. Innovate Alabama در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، بنابراین این چهارمین دور برنامه است. تا به امروز، Innovate Alabama 10 میلیون دلار به مشاغل کوچک در سراسر ایالت اهدا کرده است. برنامه کمک مالی برای مشاغلی که بودجه فدرال را از طریق کمک هزینه تحقیقاتی نوآوری کسب و کار کوچک (SBIR) یا برنامه کمک هزینه انتقال فناوری کسب و کار کوچک (STTR) دریافت کرده اند باز است. کسب‌وکارهایی که این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند می‌توانند اکنون تا ۱۶ فوریه برای کمک هزینه‌های تکمیلی درخواست دهند.

Magic City Match

Rev Birmingham ، یک سازمان غیرانتفاعی توسعه اقتصادی در بیرمنگام، آلاباما، در حال پذیرش درخواست‌ها برای طرح کمک مالی Magic City Match. این برنامه از کارآفرینان سیاه پوستی که به دنبال ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی هستند، پشتیبانی می کند. علاوه بر کمک مالی، این برنامه منابعی مانند مربیگری رایگان کسب و کار، کمک املاک و مستغلات و آموزش مالی را به شرکت کنندگان ارائه می دهد. این سازمان تا پایان فوریه درخواست‌های این برنامه را می‌پذیرد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی