عمومی

با مواجهه با تورم، داستان سرایی داده را بیاموزید شماره

با مواجهه با تورم، داستان سرایی داده را بیاموزید
شماره

ترجمه داده های انتزاعی به زبان روزمره یک مهارت اساسی برای کارآفرینان و رهبرانی است که در طیف وسیعی از زمینه ها کار می کنند. بسیار ضروری است که برقراری ارتباط داده‌ها جزء کلیدی کلاس‌های اجرایی در سطح فارغ‌التحصیلی باشد که در هاروارد تدریس می‌کنم.

به گفته رئیس Google هال واریان، اقتصاددان، “توانایی گرفتن داده ها، درک آنها و انتقال آنها، مهارت بسیار مهمی در دهه های آینده خواهد بود.”

بیایید از ایالات متحده گزارش تورم به عنوان نمونه ای از شخصی سازی داده ها. اعداد رسمی مارس زمانی که دولت گزارش داد که تورم ۸٫۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است، خبرساز شد. درصدها انتزاعی هستند و به سختی می‌توان ذهن ما را در اطراف آن قرار داد. به همین دلیل است که خبرنگاران ماهر و نویسندگان تجاری، اعداد و ارقام را با چهره نشان دادن اعداد انسانی می کنند.

به عنوان مثال، زمانی که خبرنگاران تلویزیون از مردم عادی سوال کردند. در خیابان چه احساسی نسبت به تورم که به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسیده است، هیچ کس نگفت که از درصد افزایش ۸٫۵ درصدی ناامید شده است. درعوض، آنها به طور دقیق درباره معنای آن صحبت کردند.

یک خبرنگار برای یک ایستگاه تلویزیونی محلی در خلیج سانفرانسیسکو منطقه گرفتار شد. او گفت: “این یک دلار اضافی به ازای هر گالن است که من می‌پردازم تا برای کار به شهر بروم. تخم مرغ‌های من نیز یک دلار بیشتر است. بنابراین همه چیز حداقل یک دلار بالا می‌رود، که، می‌دانید، جمع می‌شود.”

وقتی نیویورک تایمز از بیش از ۲۰۰۰ نفر پرسید تورم برای آنها چه معنایی دارد، آنها از افزایش قیمت شکایت کردند. گاز، شیر، گوشت و گوشت گاو (به ترتیب).

برخی از نظرات آنها عبارتند از:

  • “گاز. در پمپ دردناک است.”
  • “من هرگز فکر نمی کردم که تخم مرغی با قیمت ۵ دلار ببینم.”
  • “بیکن مانند فیله مینیون گران است.”

مردم در مورد اعداد آنقدر فکر نکنید که آنها به یک چیز فکر می کنند بیشترین اهمیت را دارند: خودشان. راز جلب توجه با داده ها، گرفتن آمار انتزاعی و شخصی سازی آن برای مخاطبان است.

شما می توانید و باید از اعداد برای پشتیبانی استفاده کنید. ایده شما است، اما به سرعت به سؤالی که شنوندگان شما درباره آن اعداد از خود می پرسند پاسخ دهید: این برای من چه معنایی دارد؟

  • سرمایه گذاران شما نمی دانند. مهم نیست که استارت‌آپ شما سالانه ۱۲ درصد رشد می‌کند. آنها به فکر سود هستند. اگر توضیح دهید که نرخ رشد شما چگونه باعث کسب درآمد برای آنها می شود، آنها را برنده خواهید شد.
  • مشتریان شما اهمیتی نمی دهند که ۱۲ ویژگی جدید را در یک چهارم به نرم افزار خود اضافه می کنید. اما اگر توضیح دهید که چگونه این ویژگی‌ها زندگی آن‌ها را آسان‌تر یا سازنده‌تر می‌کنند، آن‌ها را برنده خواهید شد.
  • رئیس شما اهمیتی نمی‌دهد که پایگاه داده جدید ۶.۸ درصد سریع‌تر از پایگاه داده قدیمی اجرا شود. نشان دهید که چگونه سرعت آن باعث صرفه جویی یا سودآوری شرکت می شود، و بر رئیس خود پیروز خواهید شد.

آمار برای مخاطبان شما اهمیت چندانی ندارد، اما اگر توضیح دهید، می‌نشینند و توجه می‌کنند. به صورت ملموس و شخصی داده‌ها را انسانی کنید و به عنوان یک ارتباط‌دهنده عالی و یک عضو تیم ضروری در نظر گرفته می‌شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

حتما بخوانید : گوش کن!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی