عمومی

بخش دادگستری حرکت به توقف عملیات فلوریدا مالیات آماده کننده

بخش دادگستری حرکت به توقف عملیات فلوریدا مالیات
آماده کننده

وزارت دادگستری اقدام قانونی را علیه جولیوس تی پرایس و کسب‌وکارش، شرکت حسابداری پرایس، آغاز کرده است و به دنبال صدور حکم دائمی برای جلوگیری از تهیه اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال برای دیگران است. این اقدام که توسط معاون دادستان کل دیوید ای. هابرت از بخش مالیات اعلام شد، بر سرکوب جدی شیوه‌های تهیه مالیات تقلبی تأکید می‌کند.

این شکایت که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه میانی فلوریدا ثبت شده است، به تشریح اتهامات علیه پرایس برای تهیه هزاران اظهارنامه مالیاتی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ می پردازد که ظاهراً بدهی های مالیاتی را کمتر گزارش کرده و از طریق استراتژی های غیرقانونی مختلف بازپرداخت را افزایش داده است. پرایس متهم است که کسب‌وکارها را برای ادعای زیان‌های غیرمجاز، ادعاهای نادرست برای اعتبار مالیات بر درآمد کسب شده (EITC) و ادعای کسورات و اعتبارات بی‌اساس، از جمله هزینه‌های شهریه، هزینه‌های پزشکی، بهره وام مسکن و کمک‌های خیریه متهم می‌کند. این اقدامات، همانطور که در شکایت ادعا شده است، منجر به از دست دادن قابل توجه درآمد مالیاتی فدرال، بیش از ۱٫۵ میلیون دلار شده است.

این مورد، موضوع گسترده تر تقلب در تهیه مالیات را برجسته می کند، که می تواند پیامدهای شدیدی برای مالیات دهندگان و مالیات دهندگان داشته باشد. یکپارچگی نظام مالیاتی IRS منابعی را برای کمک به مالیات دهندگان در انتخاب یک تهیه کننده مالیاتی معتبر فراهم می کند، از جمله فهرست رایگان تهیه کنندگان مالیات فدرال و راهنمایی در مورد مدارک و صلاحیت های لازم.

در طول دهه گذشته، بخش مالیات وزارت دادگستری احکامی را علیه صدها تهیه کننده مالیاتی که متهم به مشارکت در فعالیت های کلاهبرداری هستند، تضمین کرده است. این تلاش ها بخشی از یک تلاش بزرگتر برای حمایت از مالیات دهندگان و تضمین یکپارچگی سیستم مالیاتی است. فهرست الفبای افراد و مشاغلی که به تهیه اظهارنامه و ترویج طرح های مالیاتی ملزم شده اند در وب سایت وزارت دادگستری موجود است. این منبع به عنوان یک داستان هشدار دهنده برای مالیات دهندگان عمل می کند تا تهیه کنندگان مالیات خود را بررسی کنند و با جدیت در برابر تقلب مراقب باشند.

برای صاحبان مشاغل کوچک، پیامدهای این مورد به ویژه مرتبط است. اتکا به تهیه کنندگان مالیات برای تشکیل پرونده دقیق و قانونی برای سلامت مالی آنها و رعایت قوانین مالیاتی بسیار مهم است. این حادثه به عنوان یادآوری اهمیت تحقیق کامل و انتخاب یک تهیه کننده مالیاتی با شهرت خوب و صلاحیت های مناسب است. با فرا رسیدن فصل مالیات، صاحبان مشاغل کوچک تشویق می شوند تا از منابع IRS برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه در مورد خدمات آماده سازی مالیاتی خود، محافظت در برابر تقلب بالقوه، و اطمینان از رعایت تعهدات مالیاتی فدرال استفاده کنند.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی