عمومی

مزایای فرهنگ عملکرد (و نحوه اجرا یک)

مزایای فرهنگ عملکرد (و نحوه اجرا
یک)

افراد خوب همیشه اول کار را تمام نمی کنند. هر چه پول بیشتر در معرض خطر باشد، احتمالاً یک کسب و کار بدتر می شود. همه مدیران صندوق های تامینی در گرینویچ، کانکتیکات، احتمالاً با رفتار خوب با مردم، هزینه فراری های خود را پرداخت نکرده اند.

اما آنچه در وال استریت کار می کند – حداقل در بعضی مواقع – احتمالاً در خیابان اصلی کار نمی کند. و مشاوران اکسل مستقر در کانزاس کسب و کار خود را به شکل قدیمی ایجاد کرد به روشی مد شده – با صداقت و مراقبت نه تنها برای مشتریان، بلکه کارمندانش نیز. با وفادار ماندن به ارزش های آن، اکسل در سال ۲۰۲۱ توسط Fortune در فهرست ۱۰۰ بهترین مکان های کاری کوچک و متوسط ​​برای هزاره ها انتخاب شد.

کودی فاستر یکی از بنیانگذاران و مالک این شرکت است که تقریباً دو دهه پیش با سه کارمند شروع به کار کرد و به گفته این شرکت اکنون با حدود ۵۰۰ مشاور کار می کند. فاستر می گوید که پس از هشت سال اول رشد شرکت، چیزهایی را یاد گرفته است. او می‌گوید کارهایی وجود دارد که او به‌طور متفاوتی انجام می‌دهد، اما ارزش‌های اصلی او بر فرهنگ شرکت در آن زمان و اکنون، و منصفانه است که بگوییم اکسل با نوعی صداقت ساخته شده است که گاهی اوقات از شرکت های بزرگتر دوری می کند (حتی اگر سیاست های اخلاقی آنها خلاف این را بیان کند).

«در هر کسب‌وکاری، صرف نظر از اینکه در چه زمینه‌ای هستند، رقیب با بهترین پیشنهاد ارزش برنده خواهد شد. “ما احساس می‌کردیم که ارزش پیشنهادی خوبی داریم… اوضاع خیلی خوب شروع شد، و معلوم شد که چیزی که فکر می‌کردیم در بازار گم شده است، واقعاً گم شده است.”

یک درس مهم در اکسل در روزهای اولیه، فضیلت کار سخت است. بدیهی به نظر می رسد، اما فاستر می گوید که اغلب به عنوان یک اولویت نادیده گرفته می شود، به خصوص زمانی که یک کسب و کار در حال شروع است. او می‌گوید: «وقتی فقط ما سه نفر بودیم، واقعاً سخت کار می‌کردیم – گاهی اوقات ۲۴ ساعت متوالی – و همه کارها را خودمان انجام می‌دادیم. “اگر زندگی شما تا حدی در خط است، شگفت انگیز است آنچه می توانید انجام دهید.”

این شرکت در ۱ فوریه ۲۰۰۵ راه اندازی شد، تنها سه روز قبل از تولد اولین فرزند فاستر. با این حال، او چشم خود را به جایزه نگاه می‌داشت و اکسل را قابل اجرا می‌کرد. او می‌گوید: «من فشار زیادی به خودم وارد می‌کنم تا مطمئن شوم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما تماس‌های سرد زیادی برقرار می‌کردیم، فقط تلفن‌ها را می‌زدیم، تا سعی کنیم مردم را متقاعد کنیم که با ما همکاری کنند. این لزوما بهترین رویکرد برای جستجو نیست، اما زمانی که بودجه ما محدود بود، به آن تکیه کردیم.”

اگرچه این اخلاق کاری یک فضیلت بزرگ در ساخت اکسل بود، اما با بزرگتر شدن شرکت یک عامل بازدارنده بود.

این یک مشکل غیر معمول است که گاهی اوقات “سندرم بنیانگذاران” نامیده می شود. شرکای اصلی از سر ناچاری باید در هر جنبه ای از تجارت بدانند و قاطعانه عمل کنند. اما وقتی مدیران جدید زیادی اضافه کردند، باید آماده باشند. برو. فاستر می‌گوید: «این عالی است که بر همه چیزهایی که در سازمانتان می‌گذرد باشید، اما وقتی به اندازه خاصی برسید، دیگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

«ما می‌توانستیم کار بهتر و سریع‌تری را برای تفویض اختیار انجام دهیم، و به افرادی که در حوزه‌های خاصی مسئول قرار داده بودیم اعتماد کنیم. رها کردن کارهایی که همیشه به انجام آنها عادت دارید سخت است، اما مهم این بود که نقاط قوت و استعدادهایمان را شناسایی کنیم و بر دریافت بالاترین بازده تمرکز کنیم.

اما گام های اشتباه برای اکسل کم بوده است. فاستر می‌گوید: «ما در این مسیر شکست‌هایی داشته‌ایم، اما هیچ‌کدام از آنها بزرگ نبوده‌اند. «این یک کلیشه است که می‌گوییم از شکست‌ها بیش از هر چیز دیگری یاد می‌گیرید—فکر می‌کنم از مطالعه موفقیت های خود بیشتر یاد می گیرید.”

بزرگترین موفقیت شرکت در ارزشهای آن است – در درجه اول داشتن فرهنگ عملکرد. حتی با وجود اینکه کار کوچکی شروع شد، فاستر با این تصور که Advisors Excel یک شرکت خانوادگی است، خجالت می‌کشد، زیرا دلالت بر یک محیط کاری سست دارد.

«این یک فرهنگ خانوادگی نیست. این یک فرهنگ عملکرد است.» «کار کردن برای ما به معنای داشتن پر هیجان ترین روزهای کاری است که تا به حال داشته اید. ما برای افرادی که به اهداف خود نمی رسند، جایی نداریم، اما این از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر است—شما تا زمانی که اینجا هستید واقعاً سخت کار می کنید، اما ما می خواهیم مردم در زندگی خود تعادل داشته باشند. ما در طرح عالی چیزها می دانیم که خیلی چیزها مهمتر از این شغل هستند.”

اطمینان از اینکه کارگران زندگی دارند ممکن است نگرانی بسیاری از موسسات مالی باشد. اما فاستر که در یک جامعه کوچک کشاورزی بزرگ شده است، به سرمایه گذاری طولانی مدت روی مردم اعتقاد دارد. او می‌گوید: «۲۰ ساعت کار در روز در بلندمدت پایدار نیست. من عاشق تجارت هستم، عاشق شرکتمان هستم، عاشق افرادی هستم که با ما کار می کنند، اما اولویت های دیگری نیز در زندگی ام دارم. من واقعاً می‌خواهم برنده شوم، اشتباه نکنید – همه ما در پی بردن هستیم – اما نه به هر قیمتی. ما کارمندان خود را قابل تعویض نمی‌دانیم—آنها بخش ارزشمندی از کاری هستند که انجام می‌دهیم.”

ممکن است برخی مسخره کرده باشند که اکسل برای شنا کردن با کوسه ها در یک تجارت بسیار سخت آماده نیست. با این حال، نتایج این شرکت برای خود صحبت کرد: اکسل در سال ۲۰۱۲ تولید سالانه ۳٫۶ میلیارد دلاری داشت (۹۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال ۲۰۱۱) و با ۸۵۰ رهبر در تجارت بیمه شریک شد. در سال ۲۰۲۰، طبق گزارشی از این شرکت، “مشاورانی که با Advisors Excel کار می کنند بیش از ۸٫۲ میلیارد دلار در سالیانه، مدیکر و بیمه عمر تولید کردند.”

در ازای رشد، کارکنان سخت‌کوش اکسل سفر سالانه خود را به کانکون یا هر مقصد سرگرم‌کننده دیگری کسب می‌کنند – البته اگر و تنها در صورتی که شرکت به تعداد خود برسد. به هر حال، Advisors Excel فرهنگ عملکردی دارد.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس @ilonakozhevnikova/Twenty20

0c3257c924fafe7b4568dcdc40271bcc?s=100&d=mp&r=g - مزایای فرهنگ عملکرد (و نحوه اجرا
یک)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی