عمومی

کلاهبرداری های AnyDesk که باید مراقب آن باشید

کلاهبرداری های AnyDesk که باید مراقب آن باشید

این کلاهبرداری ها در برنامه AnyDesk نیستند. نرم افزار AnyDesk محکم است و از اطلاعات شخصی شما با نظارت دقیق محافظت می کند. مانند سایر کلاهبرداری های دسترسی از راه دور، کلاهبرداران وانمود می کنند که با دسترسی به رایانه یا تلفن شما به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا می کنند. چرا؟ زیرا آنها می‌خواهند اطلاعات شخصی شما مانند اطلاعات بانکی شما را به دست آورند و پول را سرقت کنند.

قربانی نباشید! با توجه به اینکه بسیاری از افراد از راه دور کار می کنند و از برنامه هایی مانند AnyDesk برای کار و انجام امور تجاری استفاده می کنند، کلاهبرداران این اهداف جدید را هدف قرار داده اند.

در اینجا نحوه کنترل، جلوگیری از قربانی شدن و فریبکاری آمده است. کلاهبرداران.



AnyDesk چیست؟

برنامه AnyDesk یک نرم افزار دسکتاپ از راه دور است. این برنامه روی ویندوز، macOS، TOS، اندروید، لینوکس، Raspberry Pi و موارد دیگر کار می‌کند. نرم افزار AnyDesk gmbh نیز در Cloud اجرا می شود.

این برنامه دارای نرخ فریم بالا، تأخیر کم و استفاده از پهنای باند کارآمد است. این باعث می شود که این برنامه مورد علاقه کارگران و شرکت هایی باشد که برای دسترسی از راه دور به برنامه نیاز دارند.

این برنامه را می توان از طریق فروشگاه Google Play دانلود کرد.

svg%3E - کلاهبرداری های AnyDesk که باید مراقب آن باشید

آیا می توانید از طریق دسترسی از راه دور AnyDesk کلاهبرداری کنید؟

خیر . برنامه AnyDesk از دسترسی به اتصال رمزگذاری شده درجه نظامی استفاده می کند. جریان داده شما رمزگذاری شده است و دستگاه شما قابل دسترسی نیست. هیچ شخص ثالثی نمی تواند داده ها را رمزگشایی کند.

پس چگونه یک کلاهبردار به سراغ شما می آید؟ کلاهبردار از لباس مبدل استفاده می کند. با «شبیه شدن» به AnyDesk، کلاهبرداران سعی می کنند کامپیوتر یا تلفن شما را از راه دور کنترل کنند. هنگامی که آنها به دستگاه شما دسترسی پیدا کنند، ممکن است بتوانند انواع اطلاعات مربوط به شما، مانند شماره حساب بانکی و رمزهای عبور شما را دریافت کنند.

از این کلاهبرداری های دسترسی از راه دور AnyDesk آگاه باشید

ما ممکن است این برنامه های AnyDesk را کلاهبرداری دسترسی از راه دور بنامیم. اما کلاهبرداری می‌تواند از طریق هر برنامه‌ای برای شخصی اتفاق بیفتد.

کلاهبرداران انواع راه‌هایی برای متقاعد کردن شما دارند که منبع قابل اعتمادی هستند. آن‌ها راه‌هایی پیدا می‌کنند تا «شبیه» یک برنامه به نظر برسند، و شما را وادار کنند روی یک پیوند کلیک کنید، یا تماس تلفنی، پیامک یا ایمیل را پاسخ دهید. هنگامی که شخصی این کار را انجام می دهد، کلاهبردار وارد می شود – با کنترل از راه دور تلفن یا دستگاه رایانه شما – و آماده دسترسی به حساب بانکی شما و سرقت پول است.

چه چیزی، اگر از راه دور کار می کنید و تبدیل به آن می شوید. قربانی یک کلاهبرداری، اطلاعات شرکت خود را نیز به خطر می اندازید. کلاهبردار از دسترسی کنترل از راه دور به حساب شما برای دسترسی به سایر دستگاه های موجود در سیستم استفاده می کند.

اگر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید، بلافاصله شروع به گزارش آن کنید. با همه نهادهایی که شامل پول هستند، مانند کارت‌های نقدی/اعتباری و بانکتان تماس بگیرید.

۱٫ AnyDesk Amazon Scam– یک شخص یا شرکت معمولاً از آمازون سفارش می دهد. کلاهبرداران از طریق ایمیل، تلفن یا پیامک با یکدیگر تماس برقرار می کنند و به دنبال اطلاعات در مورد یک سفارش هستند. به نظر می رسد مخاطب از آمازون است.

۲٫ Facebook Marketplace AnyDesk Scam– این یکی دیگر از خدمات رایج مورد استفاده است که در آن شخص یا شرکتی ممکن است خرید یا فروش کند. این راه دیگری را برای تلاش برای برقراری ارتباط با خریدار یا فروشنده برای به دست آوردن اطلاعات تبدیل می کند.

۳٫ تلفن – به آن Vishing می گویند. یک شخص فناوری اطلاعات با شما تماس می گیرد تا به شما اجازه دسترسی از راه دور به رایانه شما را بدهد. اما آن شخص برای شرکت یا شرکت نرم افزاری شما کار نمی کند.

۴٫ ایمیل – به این فیشینگ می گویند. این رایج ترین ابزاری است که برای برقراری تماس و دسترسی به دستگاه شما استفاده می شود. به نظر می رسد ایمیل از طرف یک دوست یا همکار است. این ایمیل ممکن است حاوی پیوندی باشد که می‌توانید دانلود کنید، و اگر انجام دادید، اوه، اوه، شما قربانی هستید.

نمونه‌های بیشتر از AnyDesk Scam برای مراقب

اوه، موارد بیشتری وجود دارد. مهم این است که هوشیار باشیم قبل از کلیک کردن فکر کنید و از قربانی شدن خودداری کنید.

۵٫ کلیک بر روی پیوند– اگر روی لینک بدی کلیک کنید، دانلودی که ایجاد می شود می تواند بسیار پرهزینه باشد. نه تنها ممکن است شخصی به دستگاه شما دسترسی پیدا کند، بلکه ممکن است آن شخص بدافزارهایی مانند ویروس ها را به آن دستگاه ارسال کند.

۶٫ URL جعلی – این بخشی از آن دانلود پرخطر است. نشانی اینترنتی جعلی تقریباً شبیه به برنامه یا وب‌سایتی است که مرتباً در دستگاه خود استفاده می‌کنید. ممکن است یک غلط املایی جزئی وجود داشته باشد که آن را از بین ببرد.

۷٫ Smishing – این نام یک پیامک است که دارای پیوند جعلی است.

۸٫ Pharming– یکی از بدترین نتایج کلاهبرداری. کلاهبردار یک سرور را تصاحب می کند، کنترل چندین دستگاه را در اختیار می گیرد و کاربران را به یک وب سایت جعلی هدایت می کند.

۹٫ Spear Phishing– اطلاعات شخصی شما را می توان با جستجو از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی و سایت های تجاری جمع آوری کرد. سپس شما قربانی حمله می شوید، زیرا کلاهبردار هویت فردی از حلقه شخصی شما را جعل می کند. توسط آن فرد جعل هویت که اغلب به دنبال اطلاعاتی درباره حساب بانکی شما و پول مورد نیاز شما است، با شما تماس می گیرد.

چگونه از آن جلوگیری کنیم. anyDesk Scam

این نکات برای محافظت از اطلاعات شخصی، اطلاعات بانکی و پول شما برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری رایج است.

  • هرگز به کسی که نمی‌شناسید اجازه دسترسی به دستگاه خود را ندهید. اگر کسی از IT یا یک شرکت نرم افزار کامپیوتری با شما تماس گرفت، قربانی نباشید. قطع کن شماره را جستجو کنید و مستقیماً تماس بگیرید.
  • هرگز گذرواژه‌های دستگاه را با شخص دیگری، حتی یک همکار مورد اعتماد، به اشتراک نگذارید.
  • گذرواژه‌ها را مرتباً در دستگاه خود و در حساب‌های مختلف خود تغییر دهید. شرکت و بانک کارت اعتباری استفاده از سرویس مانیتورینگ رمز عبور را در نظر بگیرید. با چنین سرویسی، یک رمز عبور اصلی خواهید داشت و سرویس به طور خودکار همه رمزهای عبور شما را بر اساس برنامه زمانی که انتخاب می‌کنید تغییر می‌دهد.
  • قبل از کلیک کردن، به آدرس‌های URL دقت کنید، زیرا این یک کلاهبرداری رایج است. URL آشنا به نظر می رسد، اما چیز متفاوتی مانند غلط املایی وجود خواهد داشت.
  • قبل از تماس های تلفنی، پیام های متنی یا ایمیل هایی که به دنبال اتصال به شما هستند و شما را از مشکل رایانه یا اینترنت آگاه می کنند. این یکی دیگر از کلاهبرداری های رایج است.
  • آنتی ویروس خود را به طور منظم به روز کنید تا همه دستگاه های خود را ایمن نگه دارید.
  • دوم متوجه می شوید شما قربانی یک کلاهبرداری هستید و شخصی به داده های شما دسترسی دارد، گزارش دهید. اگر از راه دور کار می کردید، به بخش فناوری اطلاعات شرکت خود گزارش دهید و به بانک خود گزارش دهید. کارت های نقدی و اعتباری را لغو کنید. حساب های بانکی خود را مسدود کنید. رمزهای عبور خود را تغییر دهید.
  • می تواند کسی مرا با AnyDesk هک کند؟

    نه در AnyDesk بلکه با تظاهر به AnyDesk.

    بیشتر در: کلاهبرداری‌ها

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی