عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک برای محیط زیست در دسترس است ارتقا

کمک های مالی مشاغل کوچک برای محیط زیست در دسترس است
ارتقا

کمک های مالی کسب و کار کوچک می تواند به جوامع در دستیابی به طیف گسترده ای از اهداف کمک کند. این فقط در مورد حمایت از کارآفرینان نیست. آنها همچنین می توانند از دلایلی مانند محیط زیست و برابری نژادی حمایت کنند. درباره برخی از این برنامه ها در جوامع سراسر ایالات متحده در جمع بندی کمک های مالی زیر بخوانید.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک برای محیط زیست در دسترس است
ارتقاp.

Chicago Climate Infrastructure Fund-Chicago Climate Infrastructure Fund toc-section-end”/>

شیکاگو راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل کوچک و سازمان‌های غیرانتفاعی که به دنبال بهبودهای سازگار با آب و هوا هستند. صندوق زیرساخت آب و هوا شامل ۵ میلیون دلار در کل بودجه است که می تواند برای نصب راه حل های انرژی تجدیدپذیر برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی استفاده شود. این صندوق بخشی از برنامه اقدام اقلیمی ۲۰۲۲ شهر است که هدف آن کاهش انتشار کربن تا ۶۲ درصد تا سال ۲۰۴۰ است. پیشنهادها باید تا ۲۴ فوریه ارائه شوند تا مورد بررسی قرار گیرند.

کمک هزینه کسب و کار کوچک اقلیت منطقه دالس

اتاق بازرگانی منطقه ای دالس در نورثهمپتون، ماساچوست همکاری با Chariti آمریکا برای حمایت از مشاغل متعلق به اقلیت در منطقه دالس. کمک هزینه کسب و کار کوچک اقلیت در ابتدا در اوایل سال جاری برای حمایت از کارآفرینان منطقه ای که به طور سنتی با موانعی برای دریافت بودجه مواجه بودند، راه اندازی شد. این برنامه اکنون تا ۶ ژانویه همچنان درخواست‌ها را می‌پذیرد.

 

کمک هزینه پشتیبانی بازیابی اقتصادی شهر هاپکینتون

در ماساچوست، اخیراً کمک هزینه بازیابی اقتصادی شهر هاپکینتون راه اندازی شد برای پشتیبانی مشاغلی که تحت تأثیر منفی COVID-19 قرار گرفته اند. مشاغل واجد شرایط می توانند برای حمایت از بهبود اقتصادی خود تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. هزینه های واجد شرایط شامل حقوق و دستمزد، اجاره، آب و برق، تجهیزات حفاظت شخصی و سایر هزینه های عملیاتی مربوط به بیماری همه گیر است. ۱۹ ژانویه آخرین مهلت درخواست است. با این حال، کمک‌های بلاعوض بر اساس اولویت اول پردازش خواهند شد.

Grants Shutdown Street Main West Pulaski

Pulaski، ویرجینیا اخیراً بخشی از خیابان اصلی غربی را به دلیل وجود آب زیاد تعطیل کرده است. پروژه تعویض خط اکنون، شهر و شهرستان حمایت از کسب و کارهایی که تحت تأثیر منفی از دست دادن ترافیک پیاده با برنامه کمک مالی جدید قرار گرفته اند. کسب‌وکارهایی که در خیابان اصلی غربی متحمل ضرر مالی می‌شوند، می‌توانند برای کمک هزینه‌های تا سقف ۳۰۰۰ دلار درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید در بخشی از خیابان تحت تأثیر ساخت و ساز باشند و حداقل شش ماه فعالیت داشته باشند. ویترین های واجد شرایط می توانند برای درخواست مستقیماً با شهر تماس بگیرند.

برنامه کمک هزینه بهسازی نما و کوچه وست چستر

پنسیلوانیا ارائه ۵۰,۰۰۰ دلار بودجه برای حمایت از برنامه کمک هزینه بهبود نما و کوچه در ناحیه بهبود تجارت وست چستر. کسب‌وکارها و صاحبان املاک تجاری در مرکز شهر تاریخی وست چستر می‌توانند برای به‌روزرسانی ویترین فروشگاه‌ها یا ویژگی‌های بیرونی خود درخواست وجوهی بدهند. برنامه کمک مالی منطبق ممکن است تا ۵۰ درصد از هزینه پروژه، تا سقف ۵۰۰ دلار را پوشش دهد.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.


اطلاعات بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی