عمومیمقالات

پیمایش رشد درونی: 10 دوره برتر توسعه شخصی کاوش

پیمایش رشد درونی: ۱۰ دوره برتر توسعه شخصی
کاوش

چالش‌های شخصی هر روز به وجود می‌آیند و ما نمی‌توانیم همه آنها را برطرف کنیم. استرس، نگرانی های مالی و مشکلات در روابط می تواند حتی برونگراترین و پویاترین افراد را در میان ما آزار دهد. اما در حالی که نمی‌توانیم همه چیز را فوراً درست کنیم، می‌توانیم برای بهبود خود تلاش کنیم. دوره‌های توسعه شخصی ابزارها و استراتژی‌های لازم برای یافتن آرامش در طوفان را آموزش می‌دهند، ارتباط بهتر با دیگران و ایجاد انعطاف پذیری. در واقع، کلاس‌های توسعه شخصی آنلاین حتی می‌توانند به ما کمک کنند تا به اهداف شخصی منحصربه‌فرد خود دست یابیم و در عین حال خوشبختی و رفاه را افزایش دهیم .

اما دوره توسعه شخصی چیست؟ و کجا می توانید بهترین کلاس های آنلاین را برای تسلط بر مهارت های رشد درونی و بیرونی خود پیدا کنید؟

دوره توسعه شخصی چیست؟

یک دوره توسعه شخصی برای بزرگسالان یک برنامه هدایت‌شده ارائه می‌کند تا به ما کمک کند تا سفر خود رشد و بهبود شخصی خود را تسهیل کنیم. آنها که به صورت آنلاین به راحتی ارائه می شوند، اغلب بر توسعه جنبه های هوش هیجانی مختلف مانند خودآگاهی و درونی تمرکز می کنند. انگیزه.

کارشناسان دلسوز شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند تا درک عمیق‌تری از خود تقویت کنند و در نتیجه جنبه‌های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی ما را غنی‌تر کنند. موضوعات توسعه شخصی خاص ممکن است متفاوت باشد و فرصت هایی را برای تمرکز بر اهداف منحصر به فرد ما فراهم می کند. برخی ممکن است شامل یادگیری استراتژی‌های مدیریت بهتر زمان، کاهش استرس، تمرکز بیشتر، مهارت‌های ارتباطی متقاعدکننده و حتی به حداکثر رساندن امور مالی شخصی باشند.

در این فرآیند، شرکت‌کنندگان می‌توانند فرصت‌هایی برای تأمل در نگرش‌ها و رفتارهای فعلی خود بیابند. همزمان با یادگیری بهترین رویکردها برای ایجاد عادات مثبت روزانه چه در عمل و چه در فکر.

چرا باید این کار را انجام داد دوره های توسعه شخصی؟

مربی های توسعه شخصی به ما کمک می کنند تا احساسات خود را تنظیم کنیم و پاسخ های اجتماعی خود را بهبود بخشیم. آنها مانند ناخداهای دریایی کارکشته، تصور نمی کنند که کسی بتواند اقیانوس را فتح کند. در عوض، آنها درکی از ظرفی که شما هستید ارائه می دهند. کلاس‌های توسعه شخصی با کمک به ما برای درک بهتر و بهبود خود، استراتژی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای هدایت زندگی‌مان را ارائه می‌کنند، مهم نیست که چقدر از مسیرمان خارج می‌شویم یا آب‌ها چقدر متلاطم هستند.

نتایج اغلب زندگی را تغییر می‌دهند. . از استراتژی های مدیریت زمان تا اعتماد به نفس بیشتر در تصمیم گیری، شرکت کنندگان معمولاً حس واضح تری از هدف، سپاسگزاری، همدلی و آرامش. همانطور که درک بهتری از نقاط قوت، ضعف و نیازهای فردی خود برای تحقق پیدا می کنیم، برای تعیین و دستیابی به اهداف معنادار موقعیت بهتری پیدا می کنیم. اثر تجمعی یکی از توانمندسازی و اعتماد به نفس مورد نیاز برای دستیابی به یک زندگی موفق، شاد و متعادل تر است.

بهترین دوره‌های توسعه شخصی برای گذراندن آنلاین کدامند؟

دوره‌های آنلاین راهنمایی حرفه‌ای را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند تا اهداف توسعه شخصی خود را برای داشتن یک فرد قوی‌تر، توانمندتر و بیشتر برآورده کنید. زندگی کامل علاوه بر این، استفاده از آن‌ها سرگرم‌کننده و ساده هستند، و زمینه‌های مختلف تخصص را برای راهنمایی شما با سرعت خود ارائه می‌دهند.

فهرست کلاس‌های توسعه شخصی برتر ما شامل ۱۰ مورد از بهترین‌هایی است که توسط مربیان برتر توسعه شخصی ارائه شده‌اند. علاوه بر این، هر کدام یا رایگان هستند یا بسیار مقرون به صرفه. منتظر نباشید – روز را با رفتار بهتر با خودتان غنیمت بشمارید!

۱ . علم بهزیستی

آیا تا به حال خواسته اید اسرار خوشبختی را از یک استاد ماهر ییل بیاموزید؟ این دوره ۱۰ قسمتی ارائه شده توسط Coursera دقیقاً چنین فرصتی را فراهم می کند. دکتر لوری سانتوس، کارشناس شناختی، با استفاده از اطلاعات و روش‌های مبتنی بر علم، شما را راهنمایی می‌کند تا ضمن ایجاد عادات شادی، خودتان را بهتر بشناسید.

۲٫ Win the Day Accelerator

«برنده شدن در روز» به معنای یادگیری مهارت‌هایی است که برای باز کردن قفل خود پتانسیل کامل در این دوره آموزشی توسعه شخصی، نویسنده، کارآفرین و سخنران پرفروش، جیمز ویتاکر، شما را از طریق روش های اثبات شده خود برای ساختن یک زندگی موفق با انگیزه های خود راهنمایی می کند. در این فرآیند، خودآگاهی بیشتری به دست می آورید، روال های قوی تری می سازید، سطوح استرس خود را مدیریت می کنید و به سختی ها با وضوح و آرامش پاسخ می دهید. زندگی برنده از اینجا شروع می شود.

۳٫ این nihne آگاهی را رمزگشایی می کند -دوره ماژول به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که ذهن آگاهی به چه معناست و تصورات غلط پیرامون آن چیست. این دوره به رهبری کریس گوتو جونز، دی. با چندین آزمون و ارزیابی، حتی یک گواهی قابل اشتراک در LinkedIn دریافت خواهید کرد.

۴٫ علم شادی

بخشی از یافتن شادی مستلزم ایجاد شادی برای دیگران است. این دوره هشت هفته ای از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، با هر دو گزینه رایگان و گواهینامه، علم هر دو را به شما می آموزد و به شما امکان می دهد طبق برنامه خود یاد بگیرید. با درک علم مهربانی و عادات ذهنی که برای ایجاد یک زندگی شادتر در اطراف خود به آن نیاز دارید، ارتباطات اجتماعی را که شایسته آن هستید ایجاد کنید.

۵٫ هرم موفقیت

اگرچه او در سال ۲۰۱۰ درگذشت، جان وودن، مربی افسانه‌ای UCLA Bruins، هنوز هم چیزهای زیادی در مورد تبدیل کردن هر روز زندگی شما به یک شاهکار دارد. در این دوره آموزشی ۱۰ ماژول، ویژگی‌های شخصیتی را که برای توسعه بهترین خود لازم است، یاد می‌گیرید و زندگی خود را به سمت رهبری و موفقیت شخصی هدایت می‌کنید.

۶٫ مدیتیشن: راهی برای دستیابی به اهدافتان در زندگی

ممکن است از فواید مدیتیشن آگاه باشید اما ندانید از کجا شروع کنید. تو تنها نیستی. این دوره شش مرحله ای را با سرعت خود امتحان کنید تا از طریق مدیتیشن دستیابی به اهداف توسعه شخصی خود را آغاز کنید. Duck-Joo Lee، Ph.D، شما را از طریق قدرت بازتاب خود، پاکسازی ذهن و موارد دیگر راهنمایی می کند.

۷٫ یادگیری نحوه یادگیری

یک سنگ بنا توسعه شخصی تمایل به پذیرش ذهنیت رشد بهبود بی پایان است. برای برخی، یادگیری سخت است، اما این بدان معنا نیست که باید باشد. در این دوره رایگان و آنلاین توسعه شخصی، تکنیک هایی را که هنرمندان و دانشمندان به طور یکسان برای یادگیری و تسلط بر سخت ترین موضوعات استفاده می کنند، خواهید آموخت.

۸٫ درآمد مادام العمر خود را افزایش دهید

آیا تا به حال احساس کرده اید که در یک چک حقوقی گرفتار شده اید- چرخه چک دستمزد که شما را برای همیشه پایمال می کند تا از پس آن برآیید؟ رشد شخصی و خوشبختی ابتدا نیاز به امنیت مالی دارد. نقد کردن نویسندگان Kiersten و Julien Saunders می توانند با این دوره آموزشی پنج قسمتی روشنگر به شما کمک کنند. برای افزایش درآمد خود آماده اید؟ از اینجا شروع کنید!

۹٫ برنامه موفقیت یک ساله

آیا آرزو داشتید یک کارشناس موفقیت شخصی به عنوان مربی شخصی شما؟ کارآفرین، نویسنده و سخنران حرفه ای جیم ران یکی از معتبرترین و معتبرترین کارشناسان مالی است. و اکنون، از طریق این برنامه ۱۲ ماهه، مراحل لازم برای حفظ انگیزه و نظم و رسیدن به موفقیت شخصی را که شایسته آن هستید، یاد خواهید گرفت.

۱۰٫ مدیریت خشم و حل تعارض

زندگی همراه با تعارض. و درگیری اغلب منجر به ناامیدی و سپس به خشم یا حتی در درازمدت، سوء مصرف مواد می شود. بدتر از آن، یکی می تواند دیگری را در یک چرخه تغذیه کند. با این کلاس چهار قسمتی توسعه شخصی، تنها در چند ساعت، یاد خواهید گرفت که خشم خود را بهتر درک کنید، تعارضات را حل کنید و از سلامت روان بهتر برای رفاه بیشتر استفاده کنید.

عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock.com

Bryan Lindenberger 150x150 - پیمایش رشد درونی: 10 دوره برتر توسعه شخصی
کاوش

برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن با هم تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی