عمومی

وقتی می توانید – و زمانی که نمی توانید – مردم را به آتش بکشید FMLA

وقتی می توانید – و زمانی که نمی توانید – مردم را به آتش بکشید
FMLA

قانون مرخصی پزشکی خانوادگی (FMLA) از سال ۱۹۹۳ وجود داشته است، بنابراین برای بسیاری از نیروی کار، اگر نگوییم بیشتر، همیشه آنجا بوده است اگر واجد شرایط FMLA هستید (شرکت دارای ۵۰ کارمند یا بیشتر در شعاع ۷۵ مایلی است، شما ۱۲ ماه یا بیشتر در شرکت کار کرده اید و در سال گذشته ۱۲۵۰ ساعت کار کرده اید)، ممکن است مطمئن باشید که شغل شما هنگامی که شما در مرخصی هستید محافظت می شود.

و محافظت می شود. به جز مواقعی که اینطور نیست.

با تمام اخراج‌های فنی، برخی از افراد از اینکه متوجه شدند که در FMLA از شما محافظت نمی‌کند متعجب شدند. کار از حذف.

FMLA در اخراج چگونه است

شما حق دارید شغل – یا شغل مشابه – تا زمانی که آن شغل وجود دارد، برگردید. یک شرکت موظف به حفظ موقعیت نیست زیرا متصدی فعلی در مرخصی محافظت شده است.

این قانون می‌تواند منجر به برخی موارد ناقص شود. خاتمه ها اگر یکی از دو موقعیت را حذف کنید و فردی که در آن موقعیت قرار دارد فقط “اتفاقا” در FMLA باشد، دادگاه ممکن است وقتی می گویید این موقعیت حذف شده است حرف شما را باور نکند.

اما، در مورد اخراج‌های زیاد، این احتمال وجود دارد که واقعاً حذف موقعیت باشد. در اخراج‌های دسته جمعی، افرادی که تصمیم می‌گیرند کدام سمت باقی بماند و کدام سمت برود، ممکن است هیچ ایده‌ای نداشته باشند که چه کسی در این موقعیت قرار دارد. حالا البته منابع انسانی و مدیر قبل از اینکه به کارمند اطلاع دهند باید آگاه باشند. به گفته وکیل کار، جان هیمن، آنها ممکن است بخواهند به دلیل “افزایش خطر طرح ادعا” کمی وقفه را افزایش دهند. با این حال، در غیر این صورت، “مسئولیت کارفرماست که با کارمند در مرخصی بدتر از مرخصی نبودن رفتار کند.”

بنابراین، وقتی داستان های ترسناکی مانند پست شده می شنوید LinkedIn توسط McKenzie Gregory، به یاد داشته باشید که اگر Salesforce آنطور که باید اخراج می‌کرد، وضعیت او هیچ نقشی نداشت.

< blockquote readability="15">

هفته گذشته متوجه شدم که بخشی از *اخیرترین* اخراج Salesforce بودم. عجیب است، من در پروژه ای سرم پایین یا تا زانو نبودم و فرش بیرون کشیده شد، بلکه داشتم شیشه های بچه را می شستم در حالی که آهنگ لعنتی ویگلز را زمزمه می کردم که در سرم گیر کرده بود (آن بچه ها واقعاً متوجه می شوند) که من آن را گرفتم. اخبار. من شوکه شده بودم، فکر می کردم در مرخصی زایمان از من محافظت می شود … و بدیهی است که اشتباه می کردم. شما واقعاً می توانید در مرخصی تشک اخراج شوید. اشاره شد.

اگر کسی از من بپرسد “آیا فکر می‌کنی اگر مرخصی زایمان نگیرید، همچنان شاغل هستید؟” پاسخ من این خواهد بود … نمی دانم. اما احتمالاً اگر کار می‌کردم شانس بیشتری برای جنگیدن برای موقعیتم داشتم تا اینکه در مرخصی بودم. اما من حدس می‌زنم زمان‌های سخت نیاز به تصمیم‌های سخت دارند.

او کاملاً درست می‌گوید – زمان‌های سخت نیاز به تصمیم‌های سخت دارند. و اخراج عموماً تصمیمات سختی هستند.

FMLA در فسخ به دلیل چگونه به نظر می رسد

در یک اخراج، شما  موقعیت را حذف می‌کنید. نمی‌توانید موقعیت را دوباره پر کنید و همچنان آن را به‌عنوان اخراج حساب کنید. آیا می توانید زمانی که شخصی در FMLA است، به دلیل یا عملکرد ضعیف او را خاتمه دهید؟

البته پاسخ این است که بستگی دارد. مناگر کارمندی در مورد وضعیت خود دروغ بگوید، می توانید آنها را خاتمه دهید–مثل اتفاقی که زمانی افتاد که یکی از کارمندان گفت که برای شرایط پزشکی خود به طور متناوب FMLA مصرف می کند، اما معلوم شد که او به تعطیلات و جلسات کلیسا می رود. سایر کارمندان بوده اند. گرفتار” در حال انجام کارهایی مانند گذراندن دوران زندان و کار کردن در شغل دوم. تا زمانی که به خاطر داشته باشید که تمام مرخصی های FMLA مستلزم این نیست که در رختخواب دراز بکشید، می توانید افرادی را که از این فرآیند سوء استفاده می کنند خاتمه دهید.

اگر متوجه شدید که کارمندی پس از رفتن به مرخصی، کار وحشتناکی انجام داده یا از شما دزدی کرده است، می‌توانید او را خاتمه دهید. . فقط مطمئن شوید که i نقطه‌گذاری و t است و قبل از فسخ با وکیل کار خود چک کنید.

به عنوان وکیل استخدامی رابرت A. Klinger می گوید: “یک کارفرما ممکن است یک کارمند را در مرخصی FMLA خاتمه دهد، مشروط بر اینکه دلیل خاتمه با غیبت کارمند از محل کار کاملاً نامرتبط باشد.”

زمانی که یک شرکت از خط عبور می کند.

اگر شرکتی کارمندی را به دلیل حضور در FMLA اخراج کند، غیرقانونی است. اگر کارفرمایی کارمندی را به دلیل استفاده از این قانون مورد آزار و اذیت قرار دهد، این دخالت FMLA و غیرقانونی است. اگر کارفرمای کارمندی را پس از بازگشت از FMLA تنزل دهد یا به موقعیت بدتری منتقل کند، این نیز غیرقانونی است.

به طور کلی، شما هنگام انجام اقدامات نامطلوب علیه کارمندی که در FMLA است یا دارای مرخصی متناوب است، باید مراقب باشید، اما می توانید فردی را که در مرخصی FMLA است خاتمه دهید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی