عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک که می توانید در ژانویه برای آنها درخواست دهید

کمک های مالی مشاغل کوچک که می توانید در ژانویه برای آنها درخواست دهید

شروع سال جدید فرصت مناسبی برای کسب و کارهای کوچک است تا برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف اصلی درخواست کمک مالی بدهند. اگر به کمک مالی نیاز دارید در سال ۲۰۲۴، فرصت های متعددی برای کمک های مالی مشاغل کوچک وجود دارد که می توانید برای این ژانویه درخواست دهید. برای لیست کامل به ادامه مطلب بروید.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Iron County

Iron County, Utah در حال حاضر اجرای برنامه کمک مالی کسب و کار کوچک خود برای حمایت از توسعه اقتصادی در سراسر کشور محوطه. هیئت فرصت های اقتصادی Iron County و مرکز تجاری و نوآوری Cedar City در حال تسهیل این برنامه هستند که ۶۰,۰۰۰ دلار برای مشاغلی که معیارها را برآورده می کنند توزیع می کند. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند یک پیش‌برنامه را با اطلاعات اولیه خود پر کنند، و شهرستان درخواست‌هایی را که واجد شرایط کمک مالی هستند، مرتب می‌کند. متقاضیانی که مرحله مقدماتی را پشت سر می گذارند، این فرصت را خواهند داشت تا یک درخواست دقیق برای برنامه کمک هزینه را پر کنند، که نیاز به مسابقه یک به یک دارد. آخرین مهلت برای پیش برنامه‌ها ۱۲ ژانویه است.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک که می توانید در ژانویه برای آنها درخواست دهید

وام های فدرال بلایای مائوئی

کسب و کارهای مائوئی که تحت تاثیر قرار گرفته اند در اثر آتش‌سوزی‌های جنگلی در سال ۲۰۲۳، زمان بیشتری برای درخواست وام‌های فدرال فدرال SBA برای بلایای طبیعی دارید. اداره تجارت کوچک ایالات متحده اخیرا تدید شد مهلت کسب و کارهای واجد شرایط برای درخواست وجوه. به طور کلی، یک پنجره ۴۵ روزه پس از دوره ثبت نام FEMA پس از فاجعه وجود دارد. این به ساکنان و مشاغل تا ۱۱ دسامبر فرصت داد تا برای وام درخواست دهند. با این حال، دوره درخواست به لطف تمدید SBA باز باقی می ماند. و کسب و کارها برای ادامه درخواست به هیچ مدرک یا توضیح اضافی نیاز ندارند. وام ها می توانند تا ۲ میلیون دلار برای هر کسب و کار واجد شرایط ارائه کنند که ممکن است هزینه های مربوط به بازیابی بلایا را پوشش دهد یا به کاهش بلایای آینده کمک کند. آخرین مهلت درخواست برای کمک مالی به لطف تمدید SBA 25 ژانویه است.

رشد NASE کمک هزینه ها

انجمن ملی برای خوداشتغالان در حال حاضر پذیرفتن برنامه های کاربردی برای برنامه کمک هزینه رشد NASE. مشاغل واجد شرایط و افراد خوداشتغالی که عضو NASE هستند می توانند برای ۴۰۰۰ دلار کمک مالی درخواست دهند. از زمان راه اندازی این برنامه در سال ۲۰۰۶، NASE نزدیک به ۱ میلیون دلار بودجه به اعضای خود اعطا کرده است. این آخرین دور از طریق مشارکت با AARP و Dell Computers تامین می شود. چرخه درخواست فعلی تا ژانویه، فوریه و مارس ادامه خواهد داشت و برنامه ها در آوریل بررسی می شوند. سپس این برنامه به صورت فصلی در طول سال اجرا می شود.

Transform Tucson: Changemakers Grant Program

Tucson, Arizona و Groundswell Capital برای راه‌اندازی Transform جدید با هم همکاری می‌کنند توسان: برنامه کمک هزینه تغییر سازان. این برنامه شامل ۵۰۰,۰۰۰ دلار در مجموع بودجه است که از طریق کمک های مالی متعدد برای خدمت به طیف گسترده ای از مشاغل توزیع می شود. صندوق کمک هزینه انرژی خوب توسان تا ۱۰۰۰۰ دلار به مشاغلی که در طرح‌های سبز مانند پانل‌های خورشیدی یا وسایل صرفه‌جویی در انرژی سرمایه‌گذاری می‌کنند، ارائه می‌کند. صندوق Upskilling Tucson تا ۱۰۰۰۰ دلار به مشاغلی که در طرح‌های توسعه نیروی کار سرمایه‌گذاری می‌کنند جایزه می‌دهد. برنامه کمک هزینه Keep Tucson Amable تا ۵۰۰۰ دلار به مشاغلی که تأثیر اجتماعی مثبتی در شهر ایجاد می کنند ارائه می دهد. کمک مالی [CREATE] Content With A Purpose تا سقف ۲۰۰۰ دلار برای فیلمسازان محلی و سازندگان محتوا که یک ویدیوی مستند کوتاه تولید می کنند که یک تجارت محلی توسان را برجسته می کند، ارائه می دهد. صندوق بذر Groundswell از طریق کمک های مالی ۵۰۰۰ دلاری از کسب و کارهای جدید حمایت می کند. و صندوق رشد Groundswell تا ۱۰۰۰۰ دلار به مشاغلی که به دنبال مقیاس هستند ارائه می دهد. انتظار می‌رود درخواست‌های این کمک‌های بلاعوض در ژانویه ۲۰۲۴ باز شوند. فرم‌های اطلاعات در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید ثبت‌نام کنید تا هنگام پذیرش درخواست‌ها مطلع شوید.

بنیاد کهربا گرنت

بنیاد گرانت کهربا یک برنامه در حال انجام است که از مشاغل تحت مالکیت زنان در طول سال حمایت می کند. این برنامه جوایز هر ماه حداقل ۳۰۰۰۰ دلار کمک مالی از طریق برنامه های مختلف دریافت می کند. . برای درخواست، فقط باید اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. و یک برنامه به شما امکان می دهد برای همه برنامه های کمک هزینه بنیاد درخواست دهید.

U.S. برنامه توسعه تجارت دولتی اداره مشاغل کوچک (STEP)

برنامه توسعه تجارت دولتی اداره مشاغل کوچک برنامه ای است که هدف کمک به کسب و کارهای علاقه مند به صادرات است. SBA بودجه ای را به دفاتر ایالت های مختلف اعطا می کند و بسیاری از این جوایز قبلاً تخصیص یافته اند. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند برای پوشش هزینه‌های مختلف مربوط به صادرات، مانند نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی یا آموزش فروش‌های بین‌المللی، از ایالت خود وجوه دریافت کنند.

گرنت جهانی IFundWomen

Grant جهانی IFundWomen یک فرصت مداوم برای زنان کارآفرین است. سازمان شریک با حامیان مالی شرکتی مانند Visa، COMCAST، و نوازش. فرصت های مختلفی در طول سال به وجود می آید. درخواست کمک هزینه جهانی فرمی است که صاحبان مشاغل می توانند آن را پر کنند تا برای همه فرصت های فعلی مرتبط درخواست دهند و به روز رسانی های آینده را دریافت کنند.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی