عمومی

چگونه برندها با کار با رسانه های متعلق به سیاه پوستان ارتقا پیدا می کنند شرکت ها

چگونه برندها با کار با رسانه های متعلق به سیاه پوستان ارتقا پیدا می کنند
شرکت ها

۲۰۰ سال از Freedom’s Journal، اولین روزنامه تحت مالکیت و اداره سیاهپوستان در ایالات متحده می گذرد. ، برای چاپ رفت. از آن زمان، مارک‌ها و تبلیغ‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای نقش رسانه‌های متعلق به سیاه‌پوستان را نه تنها در دسترسی به جوامع سیاه‌پوست، بلکه در حمایت از آن‌ها نیز تصدیق کرده‌اند. علاوه بر آن، مصرف جمعی مصرف کنندگان سیاه پوست پیش بینی شده است. برای رفتن به ۱٫۷ تریلیون دلار در سال ۲۰۳۰٫ در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا مارک ها باید از شرکت های رسانه ای متعلق به سیاهان استفاده کنند.

تأثیر عالی

به دلیل تأثیر جان سیاهان اهمیت دارد، صنعت بازاریابی باعث شده است تعهد به افزایش سرمایه گذاری در رسانه های متعلق به سیاه پوستان. با توجه به مقادیر بی سابقه دلاری که صنعت بازاریابی در سال جاری هزینه می کند، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر بازده مثبت از نظر جنبه های مالی و اجتماعی بوده اند.

داتاویو ساموئلز، مدیر عامل Revolt TV، شبکه چند پلتفرمی با سریع‌ترین رشد برای سازندگان سیاه‌پوست در سراسر جهان، نگاهی اجمالی به تأثیر بزرگ این شرکت‌ها به ما می‌دهد.

طبق گزارش Detavio، شرکت‌های رسانه‌ای متعلق به سیاه‌پوستان مانند Revolt TV اکوسیستم‌های سیالی ایجاد کردند که به برندها اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه در سراسر پلتفرم‌ها تبلیغ کنند. این به آنها اجازه می دهد تا مستقیماً مخاطبان هدف خود را درگیر کنند.

برای مثال، Revolt به بیش از ۶۰ میلیون خانه می رسد و کانال های دیجیتال بیش از ۳۰ میلیون بازدید ماهانه ایجاد می کنند.

برندهای بزرگ مانند McDonald’s، Comcast و Frito Lay ارزش را نه تنها در اعداد، بلکه در ارتباط با مصرف کنندگان سیاه پوست می دانند. به روشی معتبر، تاثیرگذار و مقیاس پذیر.

فرهنگ رانندگی

Detavio گفت: “فرهنگ سیاه پوستان برای دهه ها بر هر جنبه ای از فرهنگ جهانی تأثیر گذاشته است، اما سیاه پوستان هرگز در موقعیتی نبوده اند که داستان های ما را داشته باشند و روایت ما را کنترل کنند.”

خوشبختانه، رسانه‌های متعلق به سیاه‌پوستان اکنون فرهنگ را هدایت می‌کنند و سیاه‌پوستان را توانمند می‌سازند. از گرایش‌های قابل اشتراک‌گذاری تا موسیقی جذاب، فرهنگ سیاه‌پوستان و تولیدکنندگان محتوا به‌شدت بر فرهنگ به‌طور کلی تأثیر می‌گذارند.

با افزایش آگاهی در مورد تبعیض نژادی در رسانه‌های اجتماعی. ، همچنین قدرت رسانه سیاه برای به رسمیت شناختن آن چیزی است که شایسته آن است.

ارائه دیدگاهی متنوع

افزایش یک برند به معنای شکل دادن به درک گروهی از مردم از نگاه آن مردم. شرکت‌های رسانه‌ای متعلق به سیاه‌پوستان به برندها اجازه انجام این کار را می‌دهند.

گابریل امانی ویلیامز، مدیر عامل MEFeater مجله توضیح می‌دهد: «برندها دیدگاه‌هایی را از زنان منحصربه‌فرد و خلاق در چندین نسل دریافت می‌کنند که مجموعه مهارت‌های خاصی برای ایجاد چیزی متناسب با مشتری دارند. ما فقط نمی‌سازیم. تبلیغات، ما آنها را برای خودمان دوباره کار می‌کنیم.”

با ارائه دیدگاه‌های متنوع، شرکت‌های رسانه‌ای متعلق به سیاه‌پوستان به برندها اجازه می‌دهند به این زبان صحبت کنند. از سیاه پوستان آنها همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهند تا کمپین‌هایی را بر اساس داستان‌های معتبر سیاه‌پوستان ایجاد کنند، که تأثیر عمیقی بر مصرف‌کنندگان دارد.

تامین غذا برای مخاطبان متنوع

در نتیجه ارائه دیدگاه های متنوع ، شرکت های رسانه ای متعلق به سیاه پوستان این قدرت را دارند که به مخاطبان مختلف پاسخ دهند و محصولات یا خدمات را به آنها معرفی کنند.

جیسون لی از هالیوود باز شده، که بخشی به نام Black Business Matters ایجاد کرد، نشان می‌دهد که چگونه این کار کار می‌کند.

“ما شرکای زیادی داشته‌ایم که به اشتراک گذاشته‌اند. داستان نام تجاری آنها با مخاطبان ما. بسیاری از آنها برگشته اند و گزارش داده اند که فروش آنها به طور قابل توجهی در نتیجه این رابطه افزایش یافته است.”

قدرت خرید دلار سیاه

براساس یک گزارش CNBC، قدرت مخارج سیاهپوستان به رکورد جدید ۱٫۶ تریلیون دلار رسید. در سال ۲۰۲۱٫ توانایی سیاه پوستان برای خرید، سرمایه گذاری و پس انداز از سال ۲۰۰۰ دو برابر شده است. 

خرید دلار سیاه همچنین پیش بینی می شود که قدرت به طور پیوسته افزایش یابد، درست مانند نفوذ رسانه های سیاه. نیلسن گزارش می دهد که پیش بینی می شود قدرت خرید سیاهپوستان تا سال ۲۰۲۴ به ۱٫۸ تریلیون دلار برسد. ۳۳″>

رسانه‌های سیاه و مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست دیگر نمی‌توانند توسط برندها نادیده گرفته شوند، زیرا دسترسی گسترده‌تر و میزان افزایش حمایت از عدالت اجتماعی آنلاین است.

با توجه به این موضوع، برندها می توانند با همکاری با شرکت های رسانه ای تأثیرگذار تحت مالکیت سیاه پوست، خود را ارتقا دهند و از قدرت خرید دلار سیاه استفاده کنند. فرهنگ را هدایت کنید، دیدگاه‌های متنوعی را ارائه دهید و به مخاطبان متنوع پاسخ دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی