خبر

برنامه ریزی تافکو برای جلوگیری از خروج ۴ میلیون یورو| راهبرد بلندمدت تافکو صادرات تجهیزات صنعتی است

برنامه ریزی تافکو برای جلوگیری از خروج ۴ میلیون یورو| راهبرد
بلندمدت تافکو صادرات تجهیزات صنعتی است

بازار؛ گروه صنعت: مدیرعامل شرکت تافکو در حاشیه نمایشگاه ملی فولاد کشور با اشاره به اینکه تافکو ۵ ساله به عنوان زیرمجموعه شرکت فولاد خوزستان با هدف تامین مواد اولیه و تجهیزات فولاد خوزستان تاسیس شده است، گفت: با افزایش بلوغ شرکت، ماموریت شرکت به بومی سازی و ساخت قطعات خاص تعریف شده و از تجربه ۳۰ ساله بومی سازی فولاد خوزستان استفاده می کنیم و همچنین از نخبگان دانشگاهی به این مجموعه اضافه کرده ایم تا از تکنولوژی های روز هم بهره مند شویم.

سعید قاسم زاده با بیان اینکه بومی سازی علاوه بر اینکه اشتغالزایی می کند مانع از خروج ارز از کشور هم می شود، افزود: با حفظ منابع ارزی در داخل کشور از طریق بومی سازی این منابع در راستای تولید و اشتغالزایی بکار گرفته می شوند.

سعید قاسم زاده تاکید کرد که امضای تفاهم‌نامه ۲ میلیون یورویی بین تافکو و فولاد خوزستان امضا شد. این موضوع ضمن جلوگیری از خروج ارز به اشتغال بیشتری کمک می کند و این رویکرد تاکنون منجر شده برنامه ریزی برای جلوگیری از خروج ۴ میلیون یورو ارز در تافکو برنامه ریزی شود

مدیرعامل شرکت تافکو با تاکید بر اینکه هدف تافکو تامین تجهیزات و قطعات صنعت فولاد در گام نخست و بعد تامین تمام تجهیزات مورد نیاز صنایع است، افزود: همچنین در چشم انداز بلندمدت نگاهی به صادرات قطعات و تجهیزات داریم.

او با بیان اینکه راه اندازی مرکز نوآوری در دستور کار داریم، اظهار کرد: با بکارگیری نخبگان به دنبال ایجاد اتاق فکرهای موثر برای تجاری سازی ایده ها هستیم. در همین راستا از استارت آپ ها و دانش بنیان ها دعوت می کنیم تا با ما برای تجاری سازی ایده های خود وارد مذاکره شوند. رویکرد ما تعریف یک استراتژی برد-برد است تا نخبگان بتوانند از دستاورد خود بهره مند شوند و حتی آمادگی تاسیس شرکت مشترک هم داریم.

او با بیان در نمایشگاه ملی فولاد ایران از شرکت تافکو تقدیر شد، گفت: همچنین در حاشیه نمایشگاه ملی فولاد امضای تفاهم‌نامه ۲ میلیون یورویی بین تافکو و فولاد خوزستان امضا شد و این موضوع ضمن جلوگیری از خروج ارز به اشتغال بیشتری کمک می کند و این رویکرد تا کنون منجر شده برنامه ریزی برای جلوگیری از خروج ۴ میلیون یورو ارز در تافکو برنامه ریزی شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی