عمومی

پاسخ لحظه آخری دیزنی به قانون جدید فلوریدا یک کلاس کارشناسی ارشد در پیشی گرفتن از رقابت شما

پاسخ لحظه آخری دیزنی به قانون جدید فلوریدا یک
کلاس کارشناسی ارشد در پیشی گرفتن از رقابت شما

“وقتی به شاه ضربه میزنید” رالف والدو امرسون به قول معروف، “تو باید او را بکشی.”

به‌نظر می‌رسد اگر می‌خواهید به پادشاهی جادویی دیزنی.

این درسی است که مردم در این هفته می خوانند، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه دیزنی، که در شرف از دست دادن قدرت خاص حاکم بر منطقه ای در فلوریدا بود که دنیای دیزنی در آن قرار دارد، یک حرکت استراتژیک در آخرین لحظه انجام داد. جدول را تغییر داد.

این داستان کمی سیاسی است، اما من فقط به آن جنبه از آن اشاره خواهم کرد. همانطور که برای توضیح وضعیت لازم است. نکته اصلی در اینجا این است که چگونه دیزنی از قوانین بازی به روشی غیرمنتظره برای پیشی گرفتن از رقبای خود (حداقل در حال حاضر) استفاده کرد.

تا آخر بمانید تا قسمتی را ببینید که چگونه شاه چارلز سوم و شاهزاده خانم لیلیبت نقش بزرگی دارند. این پیشینه است:

سال گذشته، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قانونی به نام قانون حقوق والدین در آموزش را امضا کرد که مخالفان آن را می‌نامند. قانون «نگو همجنس‌گرا»، که از تدریس برخی از درس‌های مربوط به هویت جنسیتی و گرایش جنسی به مدارس دولتی جلوگیری می‌کند.

دیزنی به طور کلی با این قانون مخالفت کرد، گفت هدفش لغو آن است و کمک های مالی سیاسی به سیاستمداران درگیر با آن را متوقف کرد.

در پاسخ، دیسانتیس قانون دیگری را امضا کرد که برای سلب اختیارات شبه دولتی دیزنی در سال ۱۹۶۷ طراحی شده بود. در حال مذاکره برای ساخت دنیای دیزنی برای شروع بود.

همه اینها یک برد بزرگ برای DeSantis به نظر می رسید. و به عنوان همکار من جیسون آتن در آن زمان خاطرنشان کرد، واکنش دیزنی به اقدام برای سلب وضعیت آن بسیار آرام و پیش پا افتاده به نظر می رسید.

اما، درست قبل از اجرایی شدن قانون جدید، معلوم شد که دیزنی با هیئت مدیره قدیمی توافق کرده است تا تقریباً تمام قدرت خود را به خود دیزنی منتقل کند.

(من وسوسه شدم که بگویم دیزنی این کار را “بی سر و صدا” انجام داده است، اما دیزنی می گوید که از تمام قوانین مربوط به جلسات آزاد و قراردادها پیروی کرده است، و این به معنای که یاران فرماندار به سادگی به کاری که انجام می‌دهند توجهی نکردند.)

نتیجه این بود که اعضای جدید هیئت مدیره یاد گرفتند. که پیشینیان آنها قراردادی را امضا کرده بودند که مواردی از این قبیل را انجام می داد:

  • به دیزنی این اختیار را می دهد که هر تغییری را که ممکن است هیئت مدیره بخواهد انجام دهد، بررسی کند. به این دلیل که حق دارد “از هماهنگی با طرح کلی و مضمون اطمینان حاصل کند.”
  • هیئت مدیره را از استفاده از نام “دیزنی” یا هر یک از شخصیت های آن (“مانند میکی ماوس” منع می کند. “)، یا توزیع یا فروش کالاهای دیزنی.
  • می گوید که این معامله تا “مرگ آخرین بازمانده از نوادگان شاه چارلز سوم، پادشاه انگلستان که از تاریخ این تاریخ به سر می برد، به قوت خود باقی می ماند. اعلام.”

این خط آخر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد، اما در واقع یک استراتژی قانونی نسبتاً رایج است. به طور خلاصه، چیزی به نام قانون در برابر دائمی‌ها وجود دارد که قرار است با محدود کردن آنها به ۲۱ سال پس از مرگ یک فرد خاص که از تاریخ معامله زنده است، از انجام معاملات ملکی نامحدود جلوگیری کند.

فلوریدا و فرماندار قصد دارند برای بی اعتبار کردن کل موضوع شکایت کنند. اما، اگر ادامه پیدا کند، و اگر معلوم شود که آخرین بازمانده از نوادگان شاه چارلز، نوه او، پرنسس لیلیبت از ساسکس است، که هنوز ۲ سال سن ندارد، و اگر لیلیبت تا ۹۰ سالگی زنده بماند (بزرگ او -مادربزرگ ملکه الیزابت تا ۹۶ سالگی و پدربزرگش، شاهزاده فیلیپ، ۹۹ سال عمر کردند، سپس قرارداد جدید دیزنی تا سال ۲۱۳۲ اجرا خواهد شد.

خوب پخش شد. یا همانطور که یکی از اعضای جدید هیئت مدیره پس از اطلاع از این معامله بیان کرد، مطابق با اورلاندو سنتینل

“این اساساً دیزنی را به دولت تبدیل می کند. این هیئت مدیره، برای اهداف عملی، اکثریت توانایی خود را برای انجام هر کاری فراتر از نگهداری جاده ها و حفظ زیرساخت های اولیه از دست می دهد.”

< /blockquote>

ببینید، به عنوان یک رهبر تجاری، و به ویژه به عنوان کسی که احتمالاً در فلوریدا زندگی نمی کند (از نظر آماری)، آسان است این را به عنوان یک مناقشه جلب توجه بین یک سیاستمدار که تقریباً به طور قطع در حال برنامه ریزی برای کاندیداتوری برای ریاست جمهوری است و یک شرکت غول پیکر سرگرمی که هر بار که نظری را بیان می کند، هدف بزرگ تری می شود، ببینید.

اما، من فکر می کنم یک درس مهم در اینجا وجود دارد. درست مانند فرانچایز جنگ ستارگان متعلق به دیزنی، زمانی که اتحاد شورشی متوجه شد که می تواند ستاره مرگ قدرتمند را با فرستادن جنگنده های ریز X-wing برای سوء استفاده از یک ضعف پنهان از بین ببرد، دیزنی فهمید که چگونه برنده شود. این بازی (دوباره، حداقل در حال حاضر) با تصمیم به انجام یک بازی کاملاً متفاوت.

به داشتن یک وکیل خوب کمک می کند. یا سه البته اما، گاهی اوقات استراتژی فقط به این نیست که سخت‌تر، سخت‌تر یا تهاجمی‌تر بازی کنید.

به معنای صبور بودن و درک قوانین است. بهتر از فرد دیگر، و کشف مزایا ممکن است هرگز به آن فکر نکرده باشید. و شاید، این نیز در مورد یادگیری این باشد که اگر تصمیم بگیرید با ماوس کار کنید چه اتفاقی می افتد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی