عمومی

یک مشاور یک ایمیل با عنوان “من ترک کردم” را به 1400 کارمند شل ارسال کرد. این یک درس در هوش عاطفی است

یک مشاور یک ایمیل با عنوان “من ترک کردم” را به ۱۴۰۰ کارمند شل ارسال کرد.
این یک درس در هوش عاطفی است

این دو کلمه با حروف بزرگ به عنوان موضوع ایمیل ارسال شده توسط مشاور ایمنی کارولین دنت به بیش از ۱۴۰۰ کارمند و پیمانکاران شرکت نفت و گاز شل. ایمیلی که دنت در لینکدین به اشتراک گذاشته است، شامل استعفای او نیز می شود.

دنت، که شرکت تحقیقات بازار او، Clout، در لندن مستقر است، می گوید که شروع به کار کرده است. با شل در سال ۲۰۱۱، اما دیگر نمی‌توانست برای شرکتی کار کند که همه هشدارها را نادیده می‌گیرد و خطرات تغییرات آب و هوایی و فروپاشی زیست‌محیطی را نادیده می‌گیرد.

در پاسخ به واکنش ویروسی به اتهام، شل گفت که این شرکت مصمم است تا سال ۲۰۵۰ به تعهد خود مبنی بر تبدیل شدن به یک شرکت خالص صفر عمل کند.

ایمیل دنت و اقدامات بعدی، درس‌هایی از زندگی واقعی در زمینه هوش هیجانی، توانایی درک و مدیریت احساسات می‌آموزد. آنها همچنین در مورد اولویت دادن به اصول و ارزش های شخصی بر رشد کسب و کار و ثبات مالی، درس های مهمی برای صاحبان کسب و کار دارند.

بیایید از هم جدا شویم. درس‌ها را ادامه دهید و ببینید چگونه می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب‌وکاری را اداره کنید که نه تنها موفق است، بلکه می‌توانید به آن افتخار کنید. انتخابی که می توانم انجام دهم”

تصمیم دنت نمی توانست آسان باشد. او در ایمیل و پست لینکدین خود، شل را به عنوان «مشتری اصلی» کسب و کارش توصیف کرد و گفت که پایان دادن به یک رابطه کاری که بسیار برایش ارزش قائل است برایش دردسرساز شده است، و این منجر به همکاری با «برخی افراد واقعاً عالی» شده است. /p>

دنت همچنین گفت که نمی‌دانست این اقدام چه تأثیری بر تجارت و حرفه‌اش خواهد داشت و ممکن است شهرت او وجود داشته باشد. از نظر همکاران سابق آسیب خواهد دید.

“با این حال،” او ادامه می دهد، “من احساس می کنم چاره دیگری وجود ندارد. من می توانم بسازم.”

به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمال زیادی وجود دارد که دیر یا زود با همین سوال روبرو شوید که دنت بود، یعنی: آیا کار با این مشتری ارزش ها و اصول شخصی من را به خطر می اندازد؟

برای مثال، فرض کنید شما بیش از حد صاحب یک تجارت خدمات، شاید بازاری ng یا کپی رایتینگ یک تولید کننده سیگار به شما نزدیک می شود و یک قرارداد پرسود و بلندمدت را پیشنهاد می کند. برای برخی، این مشکلی ایجاد نمی کند. اما شما یکی از بستگان دارید که از سرطان ریه رنج می برد، و آنها به شما اعتراف کرده اند که اگر می توانستند دوباره این کار را تکرار کنند، هرگز سیگار کشیدن را شروع نمی کردند.

یا شاید شما صاحب کسب و کار مربیگری اجرایی خود هستید. شما عاشق کمک به رهبران برای رشد و تعالی هستید. با این حال، یک روز، مدیری که در صنعت قمار esports کار می کند، به شما ایمیل می زند و از شما کمک می خواهد. شما یک دوست صمیمی دارید که با اعتیاد به قمار دست و پنجه نرم می کند و تأثیرات آن را روی او و خانواده اش دیده اید.

یا، فرض کنید که شما یک طراح وب هستید و اخیراً یک آژانس را ترک کرده اید تا به عنوان یک کارآفرین انفرادی به آن بپردازید. پس از تلاش برای ایجاد پایگاه مشتری خود، یک پیشنهاد بزرگ دریافت می کنید، ۱۰ برابر آنچه با مشتریان دیگر به دست آورده اید. مشکل؟ مشتری سیاسی است و کار شما مستلزم حمایت از برنامه ای است که با آن موافق نیستید.

اینها نمونه های ساده ای هستند. واقعیت اغلب پر از مناطق خاکستری است و شما را با چالش های پیچیده ای به صورت روزانه مواجه می کند. بنابراین، چگونه می‌توانید آنها را مدیریت کنید؟

توصیه می‌کنم از ابزار هوش هیجانی استفاده کنید که به آن قاعده جدید کردن.  تازه کردن به سادگی به معنای برگرداندن افکار و احساسات خود به مرکز —yمرکز ما است.

پس، قاعده بازخوانی مستلزم صرف زمان برای تأیید مجدد اهداف، ارزش‌ها، و اصول کلیدی اصلی شما، و سپس استفاده از آنها به عنوان مرکزی برای کمک به تمرکز آن افکار و احساسات است. تصمیمی که به شما این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود را با خیال راحت اداره کنید.

به نظر می‌رسد دنت نیز کاری مشابه انجام داده است.

اگرچه ممکن است عواقب مالی و سایر پیامدهای منفی به همراه داشته باشد، اما احتمالاً یک دسامبر است. او خوشحال خواهد شد که او ساخته است. و شما نمی توانید قیمتی برای آن تعیین کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی