عمومی

پس از 39 سال، این محصول بستنی نمادین دیگر وجود ندارد. در اینجا نحوه واکنش مشتریان آمده است

پس از ۳۹ سال، این محصول بستنی نمادین دیگر وجود ندارد.
در اینجا نحوه واکنش مشتریان آمده است

Klondike Choco Taco، اختراع شده در سال ۱۹۸۳، به عنوان بخشی از حرکتی برای ساده سازی خط تولید شرکت، تولید متوقف شد. این رفتار به طرز شگفت انگیزی طرفدارانی را به خود اختصاص داده است که با ناراحتی، خشم و گاهی اوقات فحاشی به این خبر پاسخ دادند. برای یک بستنی کوچک و انبوه که قرار بود ترد باشد اما معمولاً اینطور نبود، موج عظیمی بود. بسیاری از رهبران کسب‌وکار رویای ایجاد محصولات نمادین را دارند. طرفداران فوق العاده، اما تعداد کمی از آنها واقعاً آن را مدیریت می کنند. راز Choco Taco چیست؟

ماهها بود که مردم در شبکه های اجتماعی گمانه زنی می کردند که این غذای معروف از بین رفته است، اما کلوندایک اطمینان داد آنها که فقط بسته های چهارتایی مناسب خواربار فروشی متوقف شده بود. این شرکت در تاریخ ۱۷ ژوئیه توییت کرد: «سرویس تکی Klondike Choco Taco در کامیون‌های بستنی و فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور موجود است.» ، و یک مکان یاب فروشگاه برای اندازه گیری خوب ارائه کرد. کمتر از ده روز بعد، مجبور شد آن کلمات را بخورد.

واکنش عمومی و رسانه‌ها بی‌درنگ و صمیمانه بود و تعداد شگفت‌انگیزی از سلبریتی‌ها بر مرگ Choco Taco تاکید کردند.

یا حتی به امید احیای آن.

چرا این همه ناله برای خروج Choco Taco؟ این شیرینی دارای یک داستان تخیلی عجیب و غریب است که شامل سرابی است که هنگام گم شدن در صحرای مکزیک دیده می شود. در واقع، آلن درازن، یکی از مدیران شرکت بستنی سازی جک و جیل (که اکنون بخشی از شرکت های GlacierPoint است) اختراع شد. در آن زمان، جک و جیل شیرینی مخصوص خود را نداشت، بنابراین درازن تصمیم گرفت یکی از آنها را اختراع کند. غذای مکزیکی سریع‌ترین رشد بخش صنعت غذایی بود، بنابراین یک بستنی جدید به شکل تاکو به نظر می‌رسید که ممکن است موفقیت‌آمیز باشد. او بعداً گفت که شکل تا شده Choco Taco راز واقعی موفقیت آن است. به جای اینکه رویه ها را بخورید و سپس به سمت مخروط ترد مانند مخروط بستنی بروید، در هر لقمه بستنی، تاپینگ و مخروط می گیرید.

چوکو تاکو حساب می‌شود بیش از یک سرآشپز مشهور در میان طرفداران آن. الکس استوپاک، رستوران‌دار نیویورکی و متخصص تاکو، از یک شیرینی‌پز فرانسوی خواست تا برای ایجاد نسخه‌ای محدود برای یکی از رستوران‌هایش با او همکاری کند. و تایلر ملک، مالک بستنی زنجیره‌ای مجلل Salt & Straw، از دوران کودکی عاشق Choco Taco بوده است. او نیز نسخه خود را به نام Chocolate Tacolate برای فروشگاه نرم افزاری که اکنون از بین رفته است، ایجاد کرد. اکنون که غذای Klondike متوقف شده است، او به فکر بازگرداندن تاکولات شکلاتی است تا جای خالی چاکو تاکو را پر کند.

I باور کنید این راز واقعی پشت این محصول و دیگر محصولات دوست داشتنی است. آن‌ها ما را به دوران کودکی‌مان، با آدم‌های گذشته‌مان و به تابستان متصل می‌کنند، زمانی که ممکن است بعد از کار در حیاط یا رفتن به یک گردش سرگرم‌کننده با خانواده یا دوستان از یک Choco Taco لذت ببریم. این محصولی است که نوستالژی مردم را درگیر می کند.

به نظر می رسد حتی کلوندایک نیز از این موضوع آگاه است. در توییتر به یکی از طرفداران ناراضی نوشته شده است: “ما می دانیم که Choco Taco یکی از محبوب ترین طرفداران و یک فروشنده برتر برای تجارت خارج از خانه ما است، بنابراین این امر به خصوص دردناک است.” “ما سخت کار می کنیم تا راهی برای بازگرداندن Choco Taco به کامیون های بستنی در سال های آینده پیدا کنیم.”

تعداد فزاینده‌ای از خوانندگان Inc.com وجود دارد که هر روز یک متن از من دریافت می‌کنند که همراه با یک خرده چالش یا نکته مراقبتی یا انگیزشی است. غالباً آنها به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوتنامه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرین یا رهبر کسب و کار هستند و به من می گویند که چقدر قانع کننده است ما را به دوران کودکی ما متصل می کند. اگر محصولی بسازید که این احساسات را تقویت کند، در واقع می تواند بسیار قدرتمند باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی