عمومی

3 چیزی که قبل از شروع باید در نوشتن داشته باشید شراکت

۳ چیزی که قبل از شروع باید در نوشتن داشته باشید
شراکت

مشارکت‌ها می‌توانند واقعاً هیجان‌انگیز باشند و به راحتی می‌توان درگیر یک ایده کسب‌وکار عالی شد و می‌خواهد فقط به زمین بپیوندد. اما مانند بسیاری از روابط، یک دوره ماه عسل وجود دارد، و زمانی که این زمان به پایان برسد، اختلافات بین شما و شریک زندگیتان می تواند آشکارتر شود و کند شود یا پیشرفت به یک توقف ناگوار. بنابراین، به همین دلیل، فکر می‌کنم ضروری است که هر شراکت تجاری با یک قرارداد حقوقی محکم شروع شود که از همه طرف‌های درگیر محافظت می‌کند و راهی برای انحلال شراکت در صورت نیاز به آنها ارائه می‌دهد.

در اینجا مواردی وجود دارد که یک قرارداد مشارکت باید شامل شود:

۱٫ اگر یکی از مدیران شراکت بمیرد یا از کار بیفتد چه اتفاقی می‌افتد؟

هیچ‌کس نمی‌خواهد به این موضوع فکر کند؟ این، اما این اتفاق می افتد. و شما می خواهید آماده باشید. این معمولاً توسط یک بند خرید و فروش که با یک بیمه نامه عمر تأمین می شود انجام می شود، اما برای گزینه های بیشتر با وکیل خود مشورت کنید. اگر فردی از کار افتاده شود و دیگر قادر به مشارکت در کسب و کار نباشد، برنامه اقدام شما در آن سناریو چیست؟ گزینه های خود را مورد بحث قرار دهید و آن را مستند کنید.

۲٫ اگر تعارضی داشته باشید که قابل حل نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

اختلافات با هر شراکتی رخ خواهد داد؟ و اگر برای یادگیری شیوه‌های تعارض یکدیگر پیش از موعد کار خود را انجام دهید، باید بتوانید در مورد بیشتر چیزها به یک راه حل مسالمت آمیز برسید. اما اگر در مورد یک موضوع اساساً مهم اختلاف نظر داشته باشید و نتوانید به یک راه حل برسید چه اتفاقی می افتد؟ آیا یکی از شرکا حرف آخر را می زند یا در چه نقطه ای از تعارض شرط خرید و فروش را اعمال می کنید؟ اگر زمانی که شراکت در شرایط خوبی قرار دارد، درباره این موضوعات بحث کنید، اگر اوضاع داغ شود، در ادامه راه کارها بسیار آسان‌تر می‌شود.

۳٫ اگر یکی از شرکا اعلام ورشکستگی کند یا طلاق بگیرد، چه اتفاقی می‌افتد؟

آیا باید طلبکاران آن شریک را قبول کنید یا همسر سابق به عنوان شرکای جدید شما؟ معمولاً در صورت ورشکستگی، منافع اقتصادی شریک ورشکسته به شرکای دیگر باز می گردد یا حداقل به منافع اقتصادی محدود می شود و نه حق رأی یا کنترل. این از اعضای شراکت محافظت می کند. باز هم، بحث در این مورد و نوشتن آن قبل از تبدیل شدن به یک موضوع بسیار بهتر از جایگزین است. در همان حوزه، در مورد آنچه که قصد دارید در صورت طلاق یک یا چند شریک زندگی انجام دهید، بحث کنید و به صورت مکتوب بنویسید. اگر همسرشان به عنوان بخشی از حل و فصل طلاق به شراکت علاقه مند شود، آیا می خواهید آنها در تجارت شما مشارکت داشته باشند؟ اگر این سناریویی نیست که می خواهید اجرا کنید، از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

داشتن شریک تجاری می‌تواند به رشد سریع‌تر کسب‌وکار شما کمک کند که فقط یک نفر در راس آن باشد. ، اما مهم است که قبل از وارد شدن به هر شراکتی از بهترین و بدترین سناریوها عبور کنید، صرف نظر از اینکه در حال حاضر چقدر عالی فکر می کنید. با کمی برنامه ریزی، آسمان حد و مرز است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com مربوط به آنها است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی