عمومی

تصمیمات مالیاتی که هنوز می توانید برای سال 2023 بگیرید

تصمیمات مالیاتی که هنوز می توانید برای سال ۲۰۲۳ بگیرید

سال مالیاتی ۲۰۲۳ برای تجاری در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳٫ شما کتاب های خود را بسته اید و تصمیماتی برای سال ۲۰۲۴ گرفته اید. اما هنوز یک کار دشوار باقی مانده است که مربوط به سال ۲۰۲۳ است، و آن ارائه یک اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال برای گزارش فعالیت های تجاری خود است. در حالی که سال ۲۰۲۳ به پایان رسیده است، برای اتخاذ تصمیمات مالیاتی خاصی که می تواند صورتحساب مالیاتی شما را برای سال ۲۰۲۳ به حداقل برساند، خیلی دیر نیست.

چگونه هزینه خرید تجهیزات را حذف می کنید؟

اگر می خواهید هزینه خرید تجهیزات را حذف کنید؟ در سال ۲۰۲۳، ماشین‌آلات، تجهیزات و نرم‌افزارهای آماده را برای کسب‌وکار خود خریداری کردید، راه‌های مختلفی برای کاهش هزینه دارید:

  • از استهلاک معمولی برای تقسیم انحرافات در چند سال معین (بسته به نوع دارایی مربوطه) استفاده کنید.
  • بخش دوم را انتخاب کنید. ۱۷۹ (هزینه سال اول) کسر تا ۱،۱۶۰،۰۰۰ دلار برای خریدهای ۲۰۲۳٫ این فقط در صورتی کار می کند که سودآور باشید و باید به طور مثبت کسر را انتخاب کنید. خودکار نیست.
  • از استهلاک پاداش ۸۰ درصدی هزینه ملک صرف نظر کنید. استهلاک پاداش به طور خودکار اعمال می شود، مگر اینکه شما انتخاب کنید.
  • تجهیزات را به عنوان مواد و لوازم غیر تصادفی در نظر بگیرید. آنها به ترازنامه اضافه نمی شوند، اما فوراً تا ۲۵۰۰ دلار از هر مورد یا فاکتور قابل کسر هستند.

چند نکته قابل توجه:

  • تأمین مالی خریدها به طور کامل یا جزئی تأثیری بر حذف مالیات ندارد.
  • سود یا زیان امسال و پیش‌بینی‌ها برای آینده بر تصمیم‌های انصراف شما تأثیر می‌گذارد.
  • شما باید تا پایان سال ۲۰۲۳ دارایی را در سرویس قرار داده باشید. به اندازه کافی خوب نیست که برای آن پول پرداخت کرده باشید. اگر تحویل نگرفتید.
  • عوامل قوانین مالیات بر درآمد ایالتی ممکن است با قوانین فدرال متفاوت باشد. به عنوان مثال، کالیفرنیا اجازه استهلاک پاداش را نمی دهد. اوهایو اجازه نمی دهد که Sec. کسر ۱۷۹٫

برای اطلاعات بیشتر، به انتشار IRS 946.

یک برنامه بازنشستگی واجد شرایط تنظیم کنید؟

آیا کسب و کار شما دارای ۴۰۱(k) یا سایر برنامه های بازنشستگی واجد شرایط برای سال ۲۰۲۳ وجود دارد؟ اگر نه، هنوز هم می‌توانید یکی را راه‌اندازی کنید و آن را به عنوان راهی برای به حداقل رساندن مالیات بر سودتان تامین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک SEP راه‌اندازی کنید و کمک‌های قابل کسر را برای سال ۲۰۲۳ با تأخیر در تاریخ سررسید بازگشت خود … یا اگر درخواست تمدید کرده‌اید، تاریخ سررسید تمدید شده را انجام دهید. گزینه های برنامه بازنشستگی خود را در انتشار IRS ببینید ۵۶۰. تجزیه و تحلیل هزینه-فایده انجام دهید: آنچه در مالیات صرفه جویی می کنید، و مزایایی که برای کارکنانی که در صورت برآورده شدن شرایط خاص باید تحت پوشش طرح شما قرار گیرند، در مقابل هزینه راه اندازی طرح، تأمین مالی آن و اداره آن ارائه می کنید.

توجه: شما ممکن است واجد شرایط اعتبار مالیاتی برای تنظیم یک طرح. این به کاهش هزینه شما کمک می کند.

از نرخ مسافت پیموده شده استاندارد IRS استفاده کنید؟

اگر از وسیله نقلیه شخصی خود برای رانندگی تجاری استفاده می کنید، می توانید هزینه رانندگی تجاری را بر اساس هزینه های واقعی خود برای بنزین، تعمیرات، بیمه و غیره کسر کنید یا به نرخ مسافت پیموده شده استاندارد تنظیم شده IRS (65.5 سنت) تکیه کنید. در هر مایل برای سال ۲۰۲۳). این گزینه در مورد مالکیت یا اجاره خودرو اعمال می‌شود.

برای استفاده از نرخ مسافت پیموده شده استاندارد برای وسیله نقلیه‌ای که دارید، باید انتخاب کنید که در اولین سالی که وسیله نقلیه برای استفاده در کسب و کار شما در دسترس است، از آن استفاده کنید. در سال‌های بعد، می‌توانید از نرخ مسافت پیموده شده استاندارد یا هزینه‌های واقعی استفاده کنید. اما اگر وسیله نقلیه ای را اجاره می کنید و نرخ مسافت پیموده شده استاندارد را برای سال اول انتخاب می کنید، باید برای کل دوره اجاره به آن پایبند باشید.

توجه: از هر روشی که استفاده می‌کنید، باید سابقه‌ای برای اثبات رانندگی کسب و کار خود داشته باشید — قرائت کیلومتر شمار، تاریخ و مقصد هر سفر و موارد دیگر.

از روشی ساده برای کسر دفتر خانه استفاده می کنید؟

اگر از خانه کار می کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت این هزینه باشید. کسر دفتر خانه مانند رانندگی تجاری، دو راه برای محاسبه میزان حذف وجود دارد: هزینه های واقعی یا روش ساده شده IRS. روش هزینه واقعی شما را ملزم می کند که سوابق هزینه های مربوط به خانه را نگه دارید و محاسبات زیادی را انجام دهید. روش ساده شده IRS صرفاً از شما می خواهد که متراژ مربع فضای تجاری را در ۵ دلار ضرب کنید، اما به حداکثر کسر ۱۵۰۰ دلار محدود می شود.

تا زمانی که می توانید سال به سال بین این روش ها جابه جا شوید. واجد شرایط برای کسر دفتر خانه. به انتشار IRS 587 مراجعه کنید .

نتیجه گیری

هنگامی که اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال ۲۰۲۳ خود را تهیه می کنید – توسط خودتان یا با یک متخصص مالیات – حتما گزینه های انتخاباتی خود را بررسی کنید. آنها می توانند بر بازده فعلی شما تأثیر مثبت بگذارند و پیامدهایی برای سال های آینده داشته باشند.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی