عمومی

حرکت بر روی Gatorade. این برند خانوادگی در حال برنده شدن است بازار نوشیدنی های ورزشی 33 میلیارد دلاری

حرکت بر روی Gatorade. این برند خانوادگی در حال برنده شدن است
بازار نوشیدنی های ورزشی ۳۳ میلیارد دلاری

در سال ۲۰۱۲، پدر جسلین رولینز برای کمک به مادرش از طریق شیمی درمانی، شروع به تولید یک نوشیدنی هیدراتاسیون کرد که می‌توانست مانند یک دارو عمل کند. بدون نسخه IV. اکنون، ۱۰ سال بعد، Biolyte در ماریتا، جورجیا، با فروش نزدیک به ۱۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱، در حال رونق است. همچنین آماده است که به رشد خود ادامه دهد: طبق تحقیقات بازار متفقین، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی نوشیدنی‌های الکترولیتی تا سال ۲۰۳۰ به ۵۶ میلیارد دلار برسد که از ۳۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. در اینجا آمده است که رولینز ۳۰ ساله چگونه از فروش عقب ماشینش به فرود آمد تعاملات عمده خرده فروشی در سراسر کشور. — همانطور که به بریت مورس گفته شد

مادرم فهمید که سرطان سینه در سال ۲۰۰۵٫ هنگامی که او در حال گذراندن دوره های شیمی درمانی خود بود، خانواده ما همه چیز را برای هیدراته نگه داشتن او انجام داد – نوشیدنی های ورزشی، محصولات آبرسانی برای کودکان، پودرهای الکترولیت – و هیچ چیز به اندازه کافی خوب کار نکرد. او مدام مجبور بود کیسه های IV را تهیه کند.

پدر من یک پزشک است — یک متخصص بیهوشی و متخصص درد. او در تمام این سال‌ها تجربه خیاطی IV بیماران خود را با مکمل‌های غذایی داشت. به نظر می‌رسید که معجون او به مادرم کمک کند، بنابراین او حدود ۷۵۰۰۰۰ دلار از پول خود را برداشت و محصولی ایجاد کرد که مانند یک IV در یک بطری است. برای تسکین سردرد، خستگی و حالت تهوع ناشی از کم‌آبی بدن که می‌تواند ناشی از درمان‌های پزشکی یا الکل زیاد یا صرفاً ننوشیدن آب کافی باشد، الکترولیت‌ها و سم‌زدایی‌کننده‌های کبد داشته باشد. برای در نظر گرفتن آن، باید نزدیک به هفت بطری از نوشیدنی ورزشی پیشرو بنوشید تا با مقدار الکترولیت یک بطری Biolyte برابر باشد.

من نمی‌دانستم او چه کرده است تا اینکه چهار پالت – ۵۱۸۴ بطری – در جولای ۲۰۱۶ به خانه پدر و مادرم رسید. پدرم مخفیانه روی این پروژه کار می‌کرد. در آن زمان، من مشغول فروش بلیت در Laughing Skull Lounge، یک کلوپ کمدی در آتلانتا بودم، و او به من گفت که پس از یک شب نوشیدن این محصول را برای خودم امتحان کنم. پس این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. من با دوستانم بیرون رفتم، زیاد مشروب خوردم و صبح روز بعد با حالت تهوع و سردرد بسیار بدی از خواب بیدار شدم. بابا به من گفت که یک بطری بیولیت را روی یخ بریزم، همه آن را بنوشم و یک تایمر ۳۰ دقیقه ای روی تلفنم تنظیم کنم.

من مقداری از آن را در تویوتا هایلندر خود بار کردم و به دبیرستان محلی رفت. من با مربی ورزشی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم آن را به بازیکنان تیم فوتبال بدهد. او یک بطری Biolyte را به ۱۰ نفر از بچه‌ها داد که معمولاً گرفتگی عضلات را احساس می‌کردند، و برای اولین بار، به گفته او، ۹ نفر از آنها در طول یک بازی اصلاً گرفتگی نداشتند. آنجا بود که متوجه شدم این محصول چقدر می تواند محبوب باشد. از آنجا به اطراف رفتم و آن را به تیم هایی در سراسر جنوب شرقی فروختم.

چند ماه بعد، برادر همسرم قانون، که در صنعت شراب کار می کند، به من گفت که اگر واقعاً می خواهم تجارت را توسعه دهم، باید یک توزیع کننده داشته باشم. او به من کسی را در ساوانا توزیع معرفی کرد که ملاقاتی را با رندی واترز، رئیس بخش کاملاً طبیعی کروگر آتلانتا ترتیب داد. من با یک کولر غلتشی از Biolyte و سه نسخه از ارائه فروش ۱۰ صفحه‌ای خود حاضر شدم.

نظر من این بود که Biolyte بود. تکامل طبیعی بازیابی من این نمودار را داشتم که تکامل انسان را ترسیم می کرد: انسان غارنشین نوشیدنی ورزشی متوسط ​​شما بود و Biolyte انسان کاملاً تکامل یافته بود. فرصت های زیادی برای او وجود داشت تا بیولیت را امتحان کند، اما او هرگز این کار را نکرد، بنابراین فکر کردم بمباران کردم. در پایان ارائه، او به من گفت که قصد دارد این محصول را در صدها فروشگاه کروگر در ایالت های مختلف قرار دهد. فکر کردم درست نشنیدم، بنابراین گفتم: “صبر کن، رندی، فقط برای تایید – تو Biolyte را دوست داری؟” او گفت: “بله! من آن را در کروگر قرار می دهم!”

در همان سال اول، وقتی Biolyte را فروختم. از ماشین من ۱۵۷۰۰۰ دلار درآمد داشتیم. وقتی شروع به گسترش کردیم، دیدم که به سلسله مراتب و رهبری واقعی نیاز داریم. پدرم مدیر عامل بود، اما وظایف معمولی را انجام نمی داد – او وقت نداشت. من می‌خواستم Biolyte را رهبری کنم، بنابراین در طول دو سال، با والدینم صحبت کردم که چرا من یک فرد مناسب هستم. آنها چندین بار مرا رد کردند، اما من سرانجام در سال ۲۰۱۹ این عنوان را به دست آوردم. ما اکنون در تقریبا ۲۰۰۰۰ مکان خرده فروشی هستیم.

در مورد مادرم؟ او در حال رشد و بهبودی است – و خانواده ما هرگز قوی تر از این نبوده است. این به نظر مأموریتی است که با هم ساخته ایم، و امیدوارم همینطور باقی بماند.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - حرکت بر روی Gatorade. این برند خانوادگی در حال برنده شدن است
بازار نوشیدنی های ورزشی 33 میلیارد دلاریمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ Inc. Magazine

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی