عمومی

با مشکلات رایج امنیت سایبری و سایر خطرات آشنا شوید از کارشناسان بازرگانی

با مشکلات رایج امنیت سایبری و سایر خطرات آشنا شوید
از کارشناسان بازرگانی

حملات امنیت سایبری، کارکنان غیرمولد، و ابزارهای ناکارآمد همه مشکلات رایج برای کسب و کارهای امروزی هستند. بنابراین یادگیری نحوه غلبه بر این خطرات می تواند به موفقیت طولانی مدت کسب و کار شما کمک کند. اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین تاکنون با بسیاری از این چالش ها مواجه شده اند. از بینش و تجربه آنها در زیر بیاموزید.



از این خطاهای رایج امنیت سایبری اجتناب کنید

از آنجایی که بسیاری از داده های کسب و کار شما احتمالاً به صورت دیجیتالی ذخیره و پردازش می شوند، مهم است که امنیت سایبری را جدی بگیرید. اما بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هنگام حفاظت از داده‌های خود اشتباه می‌کنند. درک این مشکلات رایج می تواند به شما کمک کند تا آنها را در عملیات خود به حداقل برسانید. به لیست کامل در این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا.

lessons about common cybersecurity problems - با مشکلات رایج امنیت سایبری و سایر خطرات آشنا شوید
از کارشناسان بازرگانی

درکی کامل از امنیت سایبری به دست آورید

در واقع، یکی از اشتباهات اصلی امنیت سایبری که بسیاری از صاحبان مشاغل مرتکب می شوند، درک نکردن مفاهیم اساسی در پشت این عملکرد است. این پست Decipher Zone توسط ماهیپال نهرا شامل راهنمای کامل.

در هنگام کار در خانه از خود در برابر بلایا محافظت کنید

کار از راه دور برای بسیاری از صاحبان مشاغل و تیم‌هایشان باقی می‌ماند. در حالی که این گزینه مزایای بسیاری را ارائه می دهد، می تواند برای بسیاری از کارگران نیز فاجعه بار باشد. یاد بگیرید چگونه از مشکلات در این پست Inspire to Thrive توسط لیزا سیکارد جلوگیری کنید.

ریسک های اصلی کسب و کار خود را درک کنید

< هر کسب و کاری انواع مختلفی از خطرات یا مشکلات احتمالی دارد. اما چند دسته اصلی وجود دارد که در بین صنایع و انواع مشاغل رایج است. در این پست Process Street، جین کورتنل از سه نوع اصلی خطر عبور می کند که صاحبان مشاغل باید بدانند.

یک امضای ایمیل حرفه ای ایجاد کنید

ارائه یک تصویر غیرحرفه ای می تواند یک دام بزرگ برای صاحبان مشاغل کوچک باشد. حتی جزئیات کوچک مانند امضای ایمیل شما می تواند تاثیر زیادی بر نظرات مشتری بگذارد. Adeshokan Shamsudeen شامل راهنمای ایجاد یک امضای ایمیل حرفه ای و چند نمونه است.

این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را بررسی کنید

هوش مصنوعی در حال حاضر تاثیر زیادی بر بازاریابی محتوا برای بسیاری از مشاغل دارد. اگر نتوانید در مورد آخرین ابزارهای جدید بیاموزید، ممکن است عقب بمانید. در این پست Lion Blogger، Lahaul Seth به اشتراک گذاشته ده ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای دانستن. و اعضای BizSugar نظر در اینجا.

هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید

بسیاری از شرکت‌ها هوش مصنوعی را برای مواردی مانند نوشتن و تولید محتوا در نظر می‌گیرند. اما این فناوری در حال حاضر کاربردهای زیادی در خارج از این حوزه نیز دارد. برای جلوگیری از نادیده گرفتن پتانسیل های استفاده نشده، برای تجزیه و تحلیل داده های Eyal Katz و Aggua، این پست را در مورد هوش مصنوعی بررسی کنید.

از هوش مصنوعی برای ایجاد گرافیک استفاده کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

گرافیک حوزه دیگری است که هوش مصنوعی می تواند به طور بالقوه برای مشاغل مفید باشد. این پست New Horizons 123 توسط Julie Weishaar شامل چندین گزینه ChatGPT در این زمینه است. . و اعضای BizSugar به مکالمه در اینجا.

با حفظ مشتریان وفادار، ROI را بهبود دهید

بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند تا با جذب مشتریان جدید درآمد بیشتری کسب کنند. اما حفظ مشتریان وفادار می تواند حتی مهم تر باشد. در این پست Pixel Productions، Nayana Bhasurasen به بررسی چگونگی برای بهبود ROI با حفظ مشتریان وفادار.

ارزش مشتری را در محتوای بازاریابی خود اضافه کنید

هنگام ایجاد محتوای بازاریابی، بسیاری از کسب و کارها بر تبلیغ محصولات یا خدمات خود تمرکز می کنند. اما مهمترین عنصر معمولا باید چیزی با ارزش برای مشتریان باشد. بیشتر بیاموزید در این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آینده در نظر گرفته شود، لطفا نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail .com.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: امنیت سایبری

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی