خبر

فراهم شدن پذیرش شرکت‌های نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال در بورس

فراهم شدن پذیرش شرکت‌های نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال در
بورس

354240 493 - فراهم شدن پذیرش شرکت‌های نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال در
بورس

اقتصاد۲۴– محمود گودرزی اظهار کرد: با توجه به تصویب ضوابط خاص مربوط به پذیرش سهام شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و ابلاغ آن، امکان پذیرش سهام این دسته از شرکت‌ها در بورس تهران فراهم شده است.

وی افزود: ضوابط اختصاصی پذیرش سهام شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتالی به‌عنوان پیوست هفتم دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار، در جلسه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تصویب و در تاریخ ۹ خرداد به بورس تهران ابلاغ شده است.

مدیر عامل شرکت بورس تهران گفت: بر این اساس بورس اوراق بهادار تهران آمادگی خود را برای بررسی درخواست‌های پذیرش سهام این شرکت‌ها اعلام می‌کند؛ چرا که این امر گام مهمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در حوزه دانش‌بنیان است.


بیشتر بخوانید: اعتماد بیشتر به بورس با بستن کد حقوقی‌های متخلف


گودرزی به استقبال بورس تهران از نوآوری، خلاقیت و شرکت‌های داده‌محور تاکید کرد و افزود: این مصوبه یک تحول اساسی در حوزه پذیرش سهام به‌ویژه پذیرش سهام شرکت‌های داده‌محور در بورس اوراق بهادار تهران و هموار کردن زمینه پذیرش و عرضه سهام این شرکت‌ها در بورس تهران است.

وی ادامه داد: همچنین بورس تهران پیگیری‌های لازم را برای ایجاد تابلوی معاملاتی اختصاصی این دسته از شرکت‌ها انجام خواهد داد تا در صورت تأیید توسط سازمان بورس و اوراق بهادار این مهم را نیز عملیاتی کند.

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی