عمومیمقالات

زندگی خوب واقعی استرس شام را از شما دور می کند بشقاب

زندگی خوب واقعی استرس شام را از شما دور می کند
بشقاب

در کلاس هفتم، مگی اسکاریچ جوس آرزوی داشتن یک رستوران را داشت. اما سال‌ها بعد، پس از تحصیل در مدیریت مهمان‌نوازی و کار در چندین رستوران، اسکاریچ جوس متوجه شد که شب‌های طولانی برای او مناسب نیست. او تصمیم گرفت علاقه خود را به غذا در ایجاد < a href="https://therealgoodlife.com/" target="_blank">The Real Good Life، یک تجارت تحویل غذا که در منطقه میلواکی خدمت می کند. چیزی که به عنوان یک عملیات آشپزی یک نفره در زیرزمین کلیسا آغاز شد، از آن زمان به یک سازمان بزرگتر با آشپزخانه اختصاصی خود، بیش از ۳۰ کارمند و یک منوی هفتگی چرخشی شامل سوپ، سالاد، غذای ورودی و – به عنوان اشاره ای به عشق بنیانگذارش گسترش یافت. شکلات – یک دسر مقوی ما با اسکاریچ جوس در مورد نحوه شروع کار، چالش‌هایی که با آن روبه‌رو بود و نحوه تعادل بین کار، خانواده و مراقبت از خود صحبت کردیم.

این مصاحبه برای طولانی‌تر شدن و وضوح ویرایش شده است.

چگونه تصمیم گرفتید The Real Good Life را شروع کنید؟

Maggie Skarich Joos: من با دختر اولم در خانه می ماندم و بازاریابی غذا انجام می دادم. با زنی آشنا شدم که روز ناهار خانم بود. شب‌ها برای همکارانش غذا می‌پخت و روز بعد می‌آورد و پولش را به او می‌دادند. و من فکر کردم، خب، من می‌توانم این کار را انجام دهم!

وقتی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کردید، بچه‌های شما واقعاً جوان بودند. چگونه بود؟

MSJ:من در خانه پشتیبانی خوبی دارم. شوهر من قطعا یک شریک برابر است. در آغاز، بسیار طاقت فرسا بود. دومین فرزند ما در می ۲۰۱۶ به دنیا آمد و اولین وعده غذایی ما در همان سپتامبر بود. یادم می آید که در آن زیرزمین کلیسا فکر می کردم، این همه دیوانه است. این خیلی زیاد است. احتمالاً دو سال بود که سال نو تصمیم گرفتم که هر هفته حداقل یک روز مرخصی بگیرم. من با آن درجات مختلفی از موفقیت داشتم.

چه عواملی به شما کمک کرد کسب و کار خود را توسعه دهید؟

MSJ: من تک فرزند هستم و فکر می کردم می خواهم برای همیشه به تنهایی کار کنم، اما می‌دانستم که نمی‌توانم به این شکل رشد کنم. با اولین نفری که استخدام کردم، آنقدر خوب کلیک کردیم که متوجه شدم واگذاری کار مشکلی ندارد و ایمن است. . من همچنین در موقعیت بسیار خوش شانسی قرار داشتم، زیرا استرس نداشتم پول بیاورم تا مطمئن شوم چراغ خانه ما روشن است یا غذا برای خوردن داریم. شوهرم توانست در آن زمان از ما حمایت کند.

چگونه داشتن یک تجارت بر شما به عنوان والدین تأثیر گذاشته است؟

MSJ :هرگز لحظه ای که به آشپزخانه جدید نقل مکان کردیم را فراموش نمی کنم. شوهرم و دخترها را آوردم و دختر بزرگم نگاهی به من کرد و گفت: مامان این آشپزخانه توست؟ متوجه شدم که مادرش صاحب کسب و کار است. برای اینکه بچه‌های من ببینند می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند باشند و ببینند این اتفاق می‌افتد در زندگی واقعی، این بسیار مهم بوده است.

کسب و کار شما بخشی از فروش را به Hunger Task Force، بانک غذایی محلی میلواکی اهدا می کند. در مورد اینکه چرا می‌خواهید پس بگیرید به ما بگویید.

MSJ: هر کاری که می‌توانیم برای کمک به خانواده‌های دیگر انجام دهیم، هدف ما است. چشم انداز ما شکم های پر و قلب های شاد در سراسر جنوب شرقی ویسکانسین است، خواه مشتری ما باشند یا نباشند. وقت شام زمانی است که مردم باید با کسانی که دوست دارند باشند یا کارهایی را که دوست دارند انجام دهند.

باید بپرسیم: خوراکی و دسر مورد علاقه شما در The چرخش واقعی زندگی خوب؟

MSJ: ما یک مرغ تیکا ماسالا خیلی خوب داریم، اما تصمیم گرفتیم یک هفته یک نسخه گیاهی را امتحان کنیم. فقط سطح ادویه آن و گرفتن سبزیجات با نخود … طعم شگفت انگیزی دارد! و سپس دسر – که مانند انتخاب یک بچه مورد علاقه است، اما باید بگویم که میله‌های The Real Good Life است که برداشت ما از میله‌های Twix است، با نان کوتاه، کارامل و شکلات در بالا.

چگونه با عدم اطمینان در مورد آینده کنار می آیید؟

MSJ: ما بسیار در آن نقطه قیمتی هستیم که اگر کسی نیاز داشت شروع کند متأسفانه رها کردن خدمات ما بسیار آسان است. من همیشه آن را در پشت سرم دارم. اما در بیشتر موارد، ما سیستم‌ها و افراد کافی را داریم که اگر لحظه‌ای دچار وحشت شدم، همیشه کسی وجود دارد که می‌تواند بگوید: «ما راه‌حل آن مشکل را داریم». و به نوبه خود، من آن شخص برای افراد تیممان هستم.

مراقبت از خود برای شما چگونه است؟

MSJ: یکی از چیزهایی که من از COVID یاد گرفتم این است که باید ورزش کنم حداقل به شکلی یا هر روز صبح هر هفته. نیازی به چیزهای سخت و احمقانه نیست، اما من باید روزم را با حرکت دادن بدنم و داشتن آن زمان تنهایی شروع کنم. همچنین، فقط کندتر بودن و بیشتر بودن در لحظه، گاهی اوقات مهم‌ترین کاری است که باید انجام داد… و خوردن شکلات در پایان روز!

این مقاله در ابتدا در ژوئیه/آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد مجله SUCCESS. عکس از ©Lindsay Stayton Photography; عکاسی لیزا ماتیوسون/ با اجازه از The Real Good Life

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی