عمومی

تسلط بر رسانه های پولی، مالکانه و به دست آمده: ایجاد یک متوازن استراتژی بازاریابی دیجیتال

تسلط بر رسانه های پولی، مالکانه و به دست آمده: ایجاد یک متوازن
استراتژی بازاریابی دیجیتال

معجب چگونه تبلیغات می تواند به کسب و کار شما کمک کند ؟ به دنبال ترافیک ارگانیک بیشتر و/یا تقویت تلاش‌های بازاریابی خود هستید؟

هر استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال باید ترکیبی از رسانه‌های کسب‌شده، پولی و متعلق به خود را در بر بگیرد. آنها به هم مرتبط هستند و همپوشانی دارند اما متفاوت هستند. کارشناسانی که استراتژی‌های رسانه‌ای را کنار هم می‌گذارند، اغلب آنها را عناصر مختلف یک هرم بازاریابی می‌نامند.

آگهی‌های نمایشی و آگهی‌های بازرگانی دو نمونه هستند زیرا شما برای آنها پول پرداخت می‌کنید. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که شما مالک آن هستید و از آنها برای اطلاع رسانی استفاده می‌کنید، رسانه‌های متعلق به شما هستند. Google Review از طرف شخص ثالث ارائه می شود اما به کسب و کار شما کمک می کند. این نمونه‌ای از رسانه‌های کسب‌شده است.

این وبلاگ هر نوع را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید چگونه فرمولی برای جذب مشتریان بالقوه ایجاد کنید.



آشنایی با مؤلفه های کلیدی بازاریابی دیجیتال: پولی، مالکیتی، و رسانه ای درآمدی

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کامل هر سه را در نظر می گیرد. هر کدام می توانند به شما در جذب بازار هدف کمک کنند. اما مجموع رسانه های پولی، مالکیت و به دست آمده از مجموع قطعات بیشتر است.

svg%3E - تسلط بر رسانه های پولی، مالکانه و به دست آمده: ایجاد یک متوازن
استراتژی بازاریابی دیجیتال

رسانه پولی: افزایش دید برند شما

محتوای حمایت‌شده، تبلیغات نمایشی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک همگی نمونه‌های خوبی هستند. این روش‌ها و روش‌های دیگر به یک کسب‌وکار کوچک کمک می‌کنند محتوا را ارتقا دهند. همانطور که از نام آن پیداست، آنها هزینه خدمات را پرداخت می کنند. ایده این است که ترافیک مستقیم ایجاد کنید و با کلیک‌های بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

با گزینه‌های رسانه پولی در Facebook، ترافیک را افزایش دهید. این و سایر کانال های رسانه پولی تبلیغات هدفمند ارائه می دهند. پرداخت به ازای هر کلیک به ازای هر کلیک روی نتایج تبلیغاتی، هزینه‌ای را از تبلیغ‌کنندگان دریافت می‌کند.

یکی از مزایای استفاده از رسانه‌های پولی افزایش دسترسی است. یکی از چالش‌های استفاده از استراتژی‌های رسانه‌ای پولی، رقابت سخت است.

رسانه‌های متعلق به: ایجاد حضور آنلاین برند شما

کانال‌ها، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به عنوان کانال‌های رسانه متعلق به حساب می‌آیند. برخلاف رسانه‌های پولی، یک کانال رسانه متعلق به یک کانال رسانه‌ای است که یک کسب‌وکار کوچک کنترل کاملی روی آن دارد. خبرنامه ها و ایمیل ها نمونه هایی از این نوع بازاریابی محتوا هستند.

یک مزیت بزرگ این کانال های رسانه ای هزینه کمتر است. شما محتوا ایجاد می کنید و چیزهایی مانند پیشنهادات ویژه را تبلیغ می کنید. می‌توانید یک بازاریاب محتوای آزاد برای این نوع کار رسانه‌ای استخدام کنید.

یکی از معایب رسانه‌های متعلق به کانال‌های توزیع محدود است.

رسانه کسب شده: از اعتبار برند خود استفاده کنید

این گزینه رسانه دیگری است. این محتوایی در دنیای دیجیتال درباره شرکت شما است که شما ایجاد نکرده اید یا برای آن پولی پرداخت نکرده اید. این برای مخاطبان گسترده ای جذاب است. خلاصه محصول یا توییت فقط دو نمونه هستند.

یک مزیت بزرگ این است که این نوع بازاریابی هیچ هزینه ای ندارد. بنابراین ROI همیشه خوب است. یکی از چالش ها این است که شما کنترلی بر این نوع پوشش رسانه ای ندارید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال متوازن

برترین بازاریابان اینترنتی درک می کنند که چگونه رسانه های کسب شده و دارای مالکیت با کانال های پولی خوب کار می کنند. یک رویکرد متعادل باعث افزایش آگاهی از برند می شود. تعادل باعث بازاریابی عالی در رسانه های اجتماعی می شود.

تعیین اهداف و مقاصد برای کمپین های بازاریابی دیجیتال شما

به طور کلی، رسانه‌های پولی یا دارای مالکیت فقط با اهداف روشن کار می‌کنند. به همین ترتیب، برای تعیین کمیت محتوای رسانه ای به دست آمده. هر کمپین بازاریابی محتوا بدون معیارهای مشخص، هدر دادن پول است.

آگاهی از برند را می‌توان با تعداد دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی اندازه‌گیری کرد. درآمد فروش معیاری است که با تبلیغات سنتی به اشتراک گذاشته می‌شود.

تخصیص منابع و بودجه در بین رسانه‌های پولی، متعلق به، و Earn =”ez-toc-section-end”/>

چندین چیز باید در نظر گرفته شود. به طور کلی، مشاغل B2B باید ۲-۵٪ از درآمد را به بازاریابی اختصاص دهند. B2C باید ۵-۱۰% هزینه کند.

شرکت‌های B2C باید ۱۸٫۵٪ را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خرج کنند. بیست و پنج درصد به رسانه های پولی تعلق می گیرد.

اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد در همه کانال های رسانه

این که از ویژگی‌های رسانه متعلق به یا پولی استفاده می‌کنید، مهم نیست. بهینه سازی همه چیز از یک پست وبلاگ گرفته تا تبلیغات اجتماعی به معنای استفاده از اتوماسیون است.

به عنوان مثال، HubSpot یک ابزار عالی برای بازاریابی ایمیلی دارد. با تجزیه و تحلیل و اتوماسیون کنترل بیشتری به دست آورید.

نمونه‌هایی از دنیای واقعی Straccessful Paid, Owned, span class=”ez-toc-section-end”/>

نمونه های رسانه ای استراتژی پولی شامل تبلیغات گوگل است. و تبلیغاتی که می‌توانید در انواع رسانه‌های متعلق به دیگر مانند فیس‌بوک و اینستاگرام بخرید.

پست‌های رسانه‌های اجتماعی در صفحه فیسبوکی که می‌نویسید، رسانه‌های متعلق به شما هستند. اگر شرکت مالک وب سایت باشد، می تواند برای مشتریان فعلی پست کند. این یک کانال متعلق به شما است.

رسانه‌های کسب‌شده می‌توانند شامل روابط عمومی باشند. ، مانند پاسخ دادن به درخواست یک خبرنگار برای نقل قول از شما در بیانیه های مطبوعاتی. یکی دیگر از استراتژی‌های رسانه‌ای به‌دست‌آمده، بررسی‌های محصول از وبلاگ‌نویسان است.

سوالات متداول درباره Paid، Owned، و Earned “ez-toc-section-end”/>

چگونه می توانم ترکیب مناسبی از پول، مالکیت و کسب درآمد را تعیین کنم رسانه برای کسب و کار من؟

چند راه برای یافتن تعادل بین تبلیغات در مقابل بازاریابی. هنگام بررسی ایده های بازاریابی تأثیرگذار، اندازه کسب و کار و مخاطبان هدف خود را فاکتور بگیرید.

یک تبلیغ چاپی یا یک سری تبلیغات پولی می‌تواند در ترکیب باشد. قبل از اینکه شرکت شما برای هر خدماتی بپردازد، حتماً اهداف بازاریابی را در نظر بگیرید.

موثرترین پلتفرم‌های رسانه پولی برای صنعت من کدامند؟

Google Ads راهی سریع برای رضایت بیشتر افراد است. مشتریان این یک رهبر صنعت جستجوی پولی است. تبلیغات فیس بوک نیز موثر هستند. تبلیغات رسانه های اجتماعی راه دیگری برای به دست آوردن نتایج به دست آمده است.

چگونه می توانم در معرض دید رسانه های کسب شده برند خود را افزایش دهم؟

از انواع مختلف استفاده کنید. یک رهبر فکری باشید در رسانه های اجتماعی. به جامعه خود برگردانید. یک کنفرانس وب برگزار کنید.

چه معیارهایی را برای سنجش موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال خود باید دنبال کنم؟

بسیاری از اینها بر روی یک ویژگی وب تمرکز دارند. بازدید از صفحه و منابع ترافیک وب مهم هستند. درآمد مهم ترین معیار است. به دنبال اختصارات تجاری در یک نام دامنه، مانند .biz باشید. ارجاع دادن به URL شما می‌تواند نتایج رسانه‌ای را به‌دست آورد.

چگونه می‌توانم رسانه متعلق به خود را برای بهبود تجربه و تعامل کاربر بهینه کنم؟

اهداف خود را تجزیه و تحلیل کنید. محتوایی بسازید که بهینه شده باشد و ترافیک ارگانیک را ارتقا دهد. برخی از تحقیقات کلمات کلیدی یک راه عالی برای کسب ترافیک و کسب و کار بیشتر است. استفاده کامل از رسانه های متعلق به چندین مزیت مانند ایجاد شهرت عالی و تقویت آگاهی از برند است. از ارزش اثبات اجتماعی و بازاریابی معتبر آگاه باشید. این شواهدی است که یک محصول یا خدمات شهرت خوبی دارد.

یک استراتژی دیجیتال عالی شامل مالکیت خواهد شد ، رسانه های درآمدی و پولی. محتوای با کیفیت بالا صرف نظر از نوع رسانه مورد نیاز است. این وبلاگ می تواند شما را به سمت یک کمپین موفق حرکت کند. با این حال، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست و چگونه این سه نوع ترکیب می شوند، مهم است. رمزگشایی تجزیه و تحلیل و تغییر استراتژی شما یک فرآیند ثابت است. این مسیری است برای کنترل کامل بر هر استراتژی.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: بازاریابی محتوا
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی