عمومیمقالات

10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024

۱۰ شرکت برتر برای تماشا در سال ۲۰۲۴

با فناوری هایی مانند هوش مصنوعی در حال پیشرفت سریع، برای شرکت‌ها سخت است که در یک بازار بسیار رقابتی برجسته شوند – اما برخی از مارک‌ها در صنایع خود گام‌های عمیقی برمی‌دارند و انتظارات مصرف‌کننده و صنعت را در این مسیر شکل می‌دهند. وارد کنید: SUCCESS 10 شرکت برتر مبتکرانه برای تماشا در سال ۲۰۲۴٫ آنها شرکت های بزرگ و کوچکی هستند که ما را در مورد روش های جالبی که برای نوآوری و استفاده از فناوری استفاده می کنند خوشحال می کنند.

نوآورترین شرکت در زمینه غذا

۱٫ غذاهای UPSIDE

Chicken Sandwich UPSIDE Foods - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس از UPSIDE  Foods

آنها چه کسانی هستند: غذاهای UPSIDE در لبه برتر گوشت های کشت شده با سلول های حیوانی قرار دارد. (این گوشتی است که از سلول‌های حیوانی رشد می‌کند.) در سال ۲۰۲۳ با اولین فروش گوشت کشت‌شده به مصرف‌کننده که نیاز به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا داشت، تاریخ ساز شد. این گوشت در ماه آگوست با سرآشپز Dominique Crenn، اولین سرآشپز زن با سه ستاره میشلین در ایالات متحده، برای تماشاگران مشتاق مرغ سرو کرد.

چگونه نوآوری می کنند: این شرکت تولیدکننده مواد غذایی در تلاش است تا با هدف بهبود پایداری و اخلاقی، نحوه خوردن گوشت را متحول کند. مصرف.

مالی: این شرکت در آوریل ۲۰۲۲ پایان دور سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری سری C را اعلام کرد و ارزش آن را به بیش از ۱ میلیارد دلار رساند. طبق TechCrunch، تا سال ۲۰۲۲، بیش از ۶۰۸ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است.

تاثیر: این شرکت با حذف نیاز به پایداری تمرکز می کند. میلیاردها حیوان را پرورش دهید و سلاخی کنید.

ابتکارترین شرکت سرگرمی

۲٫ گروه بلک

آنها چه کسانی هستند: یک شرکت رسانه ای فراگیر و مأموریت محور که در راه حل هایی برای رشد کسب و کارهای متعلق به سیاه پوستان سرمایه گذاری می کند، هزینه های تبلیغاتی بیشتری را به رسانه های متعلق به سیاهان منتقل می کند و ایجاد می کند. مشارکت بین برندهای متعلق به سیاه‌پوستان و شرکت‌های رسانه‌ای.

نحوه نوآوری: Group Black با شرکت‌های رسانه‌ای که از Uplift استفاده می‌کنند، شریک می‌شود، که کمک می‌کند سازندگان سیاه‌پوست را با ۲۰۰ برند در شبکه‌شان هماهنگ کنند.

مالی: طبق ZoomInfo، کل درآمد ۱٫۲ میلیارد دلار است. .

تاثیر: بخشی از تبلیغات خود را برای حمایت از سازندگان سیاه پوست پس می دهد. مطالعات موردی تأثیر آن را از طریق مشارکت هایی مانند کمک به قرار دادن هنر توسط ژان میشل باسکیا، یکی از مشهورترین هنرمندان سیاه پوست، در سالن های شش کالج و دانشگاه تاریخی سیاه پوست برای اولین بار نشان می دهد.

>اعتبار عکس: با اجازه Group Black

۳٫ فلیپ بورد

FlipBoard most innovative companies - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس از Flipboard

آنها چه کسانی هستند: از مراقبت های بهداشتی تا مد، دریافت اخباری که به آنها اهمیت می دهید بدون جستجوی ده ها منبع رسانه ای فردی می تواند دلهره آور باشد. Flipboard این مشکل را برای خوانندگانی که به دنبال اخبار روز و ویژگی‌های عمیق به طور یکسان هستند، حل می‌کند و خود را “اولین و” می‌نامد. فقط مجله اجتماعی.» در برنامه، خوانندگان حوزه‌های محتوای مورد علاقه خود را سفارشی می‌کنند، مانند غذا، سرگرمی، ورزش و غیره، بنابراین انواع مختلفی از آن‌چه را که واقعاً به آن علاقه‌مند هستند، می‌بینند.

چگونه نوآوری می‌کنند: Flipboard به خوانندگان کمک می کند تا با ایجاد یک “مجله” از علایق خود، به طور موثر به اخبار دسترسی پیدا کنند. خوانندگان می‌توانند با ذخیره و اشتراک‌گذاری آن داستان‌ها در پلتفرم، اخبار انتخابی خود را مطابق با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند.

مالی: طبق گفته‌های Crunchbase، کل بودجه ۲۳۵.۵ میلیون دلار است.

تاثیر: همانطور که هوش مصنوعی در رسانه ها تکامل می یابد، Flipboard یک فید Bluesky سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرد که به کاربران کنترل بیشتری بر الگوریتم رسانه های اجتماعی خود می دهد.

نوآورترین شرکت در سلامت و تندرستی

۴٫ Seed Health Inc.

Seed Health Jar Capsules DavidBaum most innovative companies - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس با اجازه Seed Health

آنها چه کسانی هستند : Seed یک شرکت پروبیوتیک مستقیم به مصرف کننده و با حمایت تحقیقاتی است که محصولات آن با هزینه اشتراک ماهانه ۴۹٫۹۹ دلار در دسترس هستند.

نحوه نوآوری: این شرکت معتقد است “علم پروبیوتیک ها استاندارد جدیدی را می طلبد.” در حال حاضر، این شرکت تنها دو محصول مصرفی ارائه می دهد. با این حال، علم و آزمایشی که در محصولات آنها انجام می شود چیزی جز محدود است. بر اساس تحقیقات بالینی قوی، سویه‌های پروبیوتیک را جمع‌آوری می‌کند و آنها را در یک شبیه‌ساز با فناوری پیشرفته به نام SHIME® که شرایط بیولوژیکی را از معده تا کولون تقلید می‌کند، مورد آزمایش قرار می‌دهد. اطلاعات فرمول و داده‌های آزمایش شفاف و در دسترس هستند و هیئت علمی آن شامل محققانی از پروژه میکروبیوم انسانی مؤسسه ملی سلامت است.

مالی: Seed یک شرکت خصوصی است. درآمد و درآمد در دسترس عموم نیست. طبق WWD، این شرکت در سال ۲۰۲۱ ۴۰ میلیون دلار سرمایه در سری A جمع آوری کرد.

تاثیر: ترکیبی از دقت علمی، کار تاثیر اجتماعی و جایزه Seed طراحی محصول برنده، به‌علاوه یک مدل اشتراک که هزینه‌های سربار خرده‌فروشی آجر و ملات را حذف می‌کند، آن را در صنعت مکمل‌های پرجمعیت و غیرقابل تنظیم، برجسته می‌کند.

نوآورترین شرکت مسافرتی

۵٫ EnviroRental

آنها چه کسانی هستند: این منبع مستقر در بریتانیا از کارشناسان و مشارکت‌هایی برای کمک به صاحبان املاک اجاره‌ای استفاده می‌کند تا از اقامت مهمانان خود لذت ببرند و فرآیند مالکیت و اجاره را ساده‌تر کنند. ویژگی. این شرکت اطلاعاتی در مورد برنامه‌ها و منابع ارائه می‌کند و موانعی را که بر سر راه دانش مورد نیاز صاحبان اجاره تعطیلات نیاز دارند، از بین می‌برد.

نحوه نوآوری آنها: یکی از این همکاری‌ها، با کمک‌های اهدایی تعطیلات، به ارتباط مهمانان در حال خروج کمک کرد. از املاک اجاره ای برای تعطیلات با مکانی برای گذاشتن غذای اضافی که در غیر این صورت به سطل زباله می رفت.

میزان مالی: در دسترس نیست

تأثیر:< /strong> EnviroRental به صاحبان اجاره تعطیلات در سراسر جهان کمک کرده است تا اجاره تعطیلات پایدار و فرآیندهای اطراف خود را ایجاد کنند و هزینه‌ها را در طول مسیر کاهش دهند. .

اعتبار عکس: با اجازه از Travel Environmental

نوآورترین شرکت در زیبایی

۶٫ کارکرد زیبایی

Function of Beauty most innovative companies - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس با حسن نیت از Function of Beauty

آنها چه کسانی هستند: Function of Beauty، یک برند مراقبت از مو و زیبایی است که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد، بیشتر به دلیل ارائه شامپو، نرم کننده و محصولات حالت دهنده سفارشی بر اساس نوع موی کاربر، اهداف مدل دهی و موارد دیگر شناخته شده است.

نحوه نوآوری آنها: فرمول های بدون ظلم آن (۱۲ عدد فوق العاده). میلیاردها ترکیب سفارشی امکان پذیر است!) به سفارش، با محصولات منتخبی برای خرید در خرده فروشی هایی مانند Target و Sephora در دسترس هستند. نوآوری آن از طریق رویکرد از بالا به پایین برای یکپارچه سازی حاصل می شود: با ساختن اولین مرکز تولیدی در نوع خود، که سفارشات را در عرض چند ساعت پردازش و ارسال می کند، راه حل را قطع می کند. (الگوریتمی هر فرمول را بر اساس پاسخ های مشتریان به یک مسابقه آنلاین رایگان ایجاد می کند). استراتژی اینفلوئنسر این شرکت از مشارکت با سازندگان محبوب YouTube برای جذب بیشتر مشتری استفاده می کند. .

مالی: Function of Beauty به صورت عمومی معامله نمی شود. برآورد درآمد متفاوت است. یک مقاله براق در سال ۲۰۲۲ به درآمد سالانه ۱۰۰ میلیون دلاری گزارش شده اشاره می کند و این که شرکت در “نقطه برتر” برای خرید احتمالی یا عرضه عمومی است. این شرکت در سال ۲۰۲۰ سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری از سهام خصوصی جمع آوری کرد.

تاثیر: همچنین تعهد این برند به زیبایی پاک و پایداری قابل توجه است – فرمول های برنده جوایز آن گیاهی و همچنین گیاهخواری هستند. بدون ظلم، سولفات و پارابن و در بطری ها و بسته بندی های قابل بازیافت وارد می شود.

ابتکارترین شرکت بازاریابی/PR

۷٫ شماره ۲۹

No 29 communications most innovative companies 2024 - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس توسط ©Tory Williams/با احترام از شماره ۲۹

آنها چه کسانی هستند: زمانی که ارین آلوایس و ملودی سرافینو نه. ۲۹ ارتباطات در سال ۲۰۱۳، “پایداری” و “تأثیر” با کلمات رایج امروزی فاصله زیادی داشت. به سرعت تا به امروز، و شماره ۲۹ یکی از اولین آژانس های روابط عمومی است که به طور کامل به پایداری و تأثیر اجتماعی اختصاص داده شده است، با فهرست مشتریانی که شامل VEJA، TED، Rothy’s، Happiest Baby، Book of the ماه و موارد دیگر است.

موارد مالی: شرکت از به اشتراک گذاشتن اطلاعات درآمد خودداری کرد اما تأیید کرد که مشتریان خود را در یک سال و نیم گذشته دو برابر کرده است.

تأثیر: با گسترش بیشتر تأثیر خود، Allweiss و Serafino Enough.، پادکست و خبرنامه ای را راه اندازی کردند که به توجه به افراد و گروه هایی که فعالانه در حال تحول در صنایع خود برای بهتر شدن هستند.

نوآورترین شرکت در مهمان نوازی

۸٫ Travelers Haven by Blueground

آنها چه کسانی هستند: این ارائه دهنده راه حل مسکن بر اساس تقاضای مستقر در دنور به نیروی کار عشایری شرکت های دیگر کمک می کند مسکن پیدا کنند. تمرکز این شرکت بر متخصصان مسافرتی است که اغلب عشایر دیجیتال نامیده می شوند، در چندین صنعت ، از ساخت و ساز تا مراقبت های بهداشتی. هدف آن این است که همه را قادر سازد تا در هر شهر، شهر و روستا مسکن درخواستی داشته باشند.

نحوه نوآوری آنها: ماموریت آنها برآوردن یک نیاز خاص است – کمک به کارگران عشایری برای کمک به اقتصاد، در هر کجا که کار می کنند، در صنایع مختلف راه اندازی شوند.

مالی: طبق دنور پست، تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲٫

تأثیر: پناهگاه مسافران می‌خواهد شکاف مسکن نیروی کار را برای کارگرانی که مدت طولانی را دور از خانه سپری می‌کنند، ببندد و مسکن امن و راحت ارائه دهد که بیشتر از اجاره کوتاه‌مدت تعطیلات و اجاره‌ای کمتر از یک سال است.

Photo cred. : تصویر زمین/Shutterstock

نوآورترین شرکت آموزشی

۹٫ هر فرصتی را ایجاد کنید

آنها چه کسانی هستند: یک برنامه آموزشی همه جانبه مبتنی بر وب برای دانش آموزان دبیرستانی، ورزشکاران کالج و مراکز درمانی که مبانی سواد مالی و کارآفرینی را آموزش می دهد. Create Every Opportunity اخیراً در سپتامبر گسترش یافته است و برنامه‌ای برای خانواده‌ها، CEO Connect at Home را نیز شامل می‌شود.

چگونه نوآوری می‌کنند: برای افزایش دسترسی در همه جوامع اجتماعی-اقتصادی، قیمت‌های متفاوتی را برای دانش‌آموزان کم‌کار ارائه می‌دهد. دانش آموزان می توانند دوره را به عنوان یک برنامه غنی سازی انتخابی، کلاسی یا آنلاین بگذرانند. آموزش اختیاری معلم نیز در دسترس است.

مالی: در دسترس نیست

تاثیر: هدف این برنامه پر کردن شکاف‌های الزامی است آموزش مالی، که در حال حاضر فقط در نیمی از ایالت های ایالات متحده مورد نیاز است، برای کمک به راه اندازی همه دانش آموزان برای موفقیت.

نوآورترین شرکت پایداری

۱۰٫ عناصر صعودی

Ascend Elements most innovative companies - 10 شرکت برتر برای تماشا در سال 2024
عکس با اجازه Ascend Elements

چه کسی آنها را عبارتند از: استخراج معادن تمام شده و انرژی های تجدیدپذیر وارد شده است—به خاطر زمین. این شرکت در تلاش است تا با بازیافت باتری‌های لیتیوم یونی به روش‌های جدید و تامین مواد باتری مهندسی شده و پایدار برای پشتیبانی از موج خودروهای الکتریکی، انتقال به انرژی پاک را تسریع بخشد.

چگونه نوآوری می‌کنند:

قوی> Ascend Elements مواد باتری وسایل نقلیه الکتریکی (مواد فعال کاتدی) را با حداکثر ۱۰۰٪ مواد بازیافتی ایجاد می کند تا به جهانی کمک کند. با “انتشار کربن صفر”.

مالی: از سپتامبر، ۵۴۲ میلیون دلار سرمایه گذاری سهام جدید، شامل ۴۶۰ میلیون دلار در سرمایه گذاری های سری D و ۸۲ میلیون دلار سرمایه گذاری اضافی از اوایل امسال.

تأثیر: سال گذشته، یکی از بزرگترین کارخانه‌های بازیافت باتری آمریکای شمالی را در جورجیا افتتاح کرد. در ماه ژوئن، قراردادی یک میلیارد دلاری برای تولید مواد باتری کلیدی برای ۷۵۰۰۰۰ خودروی الکتریکی در سال در کنتاکی منعقد کرد.

نوآورترین شرکت هایی که باید در سال ۲۰۲۴ تماشا کنید: افتخارات < /h2>

غذا 

Forever Oceans

به کناری بروید، مزارع ماهی. Forever Oceans در پرورش ماهی در آب‌های عمیق موفق است و به ماهی‌ها اجازه می‌دهد تا با جریان‌هایی که گویی در طبیعت بزرگ شده‌اند حرکت کنند. از محفظه های ماهی مدولار، حسگرها و نرم افزار برای پرورش کانپاچی، گونه دم زرد استفاده می کند. حفاظت از طبیعت گزارش می دهد که برخلاف فرآیندهای برخی دیگر از شرکت ها، عملیات آن به اکوسیستم اقیانوس آسیب نمی زند و ۲۰ درصد کمتر از تولید ماهی قزل آلا انتشار می دهد.

سرگرمی

موون باگ سرگرمی

Moonbug Entertainment به دیزنی و سایرین دست کم در صنعت سرگرمی بچه ها دست به کار شده است. این ماموریت تولید و انتشار محتوایی با تمرکز بر شفقت، همدلی و انعطاف پذیری است. ممکن است زمانی که فرزندتان CoComelon، Blippi، Morphle و دیگران را تماشا می‌کرد، محتوای آنها را شنیده باشید.

رسانه

E.W. Scripps

در میان افزایش هزینه‌های برنامه‌های پخش بی‌شماری مبتنی بر اشتراک، به لطف E.W. عزم شرکت Scripps برای افزایش دسترسی به کانال های اصلی مانند NBC و ABC برای همه. این شرکت که کانال‌های بسیاری را اداره می‌کند، با دیگران در پروژه تلویزیونی رایگان همکاری کرد تا حدس و گمان را از بینندگان کمک کند تا به آنتن مناسب برای آنها دسترسی داشته باشند. طبق گزارش وضعیت رسانه، سرگرمی و فناوری سال ۲۰۲۲ پژوهش هوروویتز، استفاده از آنتن بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ ۹ درصد رشد داشته است.

سلامت و تندرستی

Hims & Hers Health Inc.

<شرکت بهداشت از راه دور مستقیم به مصرف کننده Hims و Hers نسخه هایی از داروهای ریزش مو گرفته تا قرص های ضد بارداری و داروهای ضد افسردگی را در هر 50 ایالت ارائه می دهد. هدف این شرکت ارائه "مراقبت های بهداشتی همانطور که باید باشد" از طریق مراقبت آنلاین شخصی، راحت و مقرون به صرفه است. مشارکت اخیر آنها شامل سفیر با کریستن بل، بازیگر، خرید آپوستروف ارائه دهنده پوست از راه دور در سال 2021 و ابتکار آتی سلامت قلب برای مردان است که شامل دسترسی به داروها و خدمات آزمایشگاهی جدید می شود.

سفر

LugLess

بستن و حمل چمدان در فرودگاه تنها از دست دادن آن در طول سفر یکی از آزاردهنده ترین جنبه های سفر است. در عوض، چمدان‌های خود را با LugLess ارسال کنید، شرکتی که به مسافران کمک می‌کند تا چمدان‌های خود را با همان قیمتی که چک کردن چمدان‌هایشان را تحویل دهند. خط هوایی شما.

زیبایی

Day Rate Beauty

Aviva Jansen Perea، بنیانگذار و آرایشگر مشهور لاتینا (که پشت بند اولیه فیلم باربی آمریکا Ferrera و کارهای نمادین در مورد افراد مشهوری مانند Rosario Dawson است) خط لوازم جانبی پایدار خود را راه اندازی کرد، زیبای نرخ روز، با توجه به محیط زیست و فراگیر بودن – همه گیره های موی بدون پلاستیک در ۱۰ رنگ موی مختلف ارائه می شوند. بخشی از هر فروش به خیریه اختصاص می‌یابد، از جمله سازمان‌هایی مانند بنیاد تحقیقات سرطان سینه و ائتلاف ملی علیه خشونت خانگی.

بازاریابی و روابط عمومی

ادلمن

در سال ۱۹۵۲ در شیکاگو تأسیس شد، ادلمن یکی از برترین و با سابقه ترین شرکت های ارتباطات جهانی در ایالات متحده است که بیش از ۶۰ دفتر در سراسر جهان دارد. با داشتن مشتریانی مانند eBay، HP و Dove، آنها با کمک به مشتریان خود از قدرت هوش مصنوعی

میهمان نوازی

هتل‌ها و رستوران‌های Kimpton® Boutique

هتل و رستوران‌های زنجیره‌ای کیمپتون دسترسی بیشتری نسبت به یک اقامت معمولی دارد. این به ویژه برای والدین سازگار است، یخچال‌های نگهداری شیر مادر، محصولات حمام نوزاد و تاب و حتی اسکوتر برای بچه‌های بزرگ‌تر فراهم می‌کند تا از اقامت خود لذت ببرند و شهر را در برخی مکان‌ها کاوش کنند.

آموزش

Lumio

Lumio by SMART Technologies یک پلتفرم یادگیری مبتنی بر وب است که یادگیری را در دستگاه های دانش آموز سرگرم کننده و جذاب می کند. معلمان می توانند با استفاده از فعالیت ها، بازی ها، فضاهای کاری گروهی و ارزیابی های سازنده، درس ها را به تجربیات یادگیری پویا و تعاملی تبدیل کنند. این گواهینامه Digital Promise را دریافت کرده است، یک گواهینامه طراحی مبتنی بر تحقیق که محصولات آموزشی برجسته را به رسمیت می شناسد.

پایداری

آب و هوای داخلی

سفارش مبلمان با Inside Weather، از صندلی‌ها و میزها گرفته تا کاناپه‌ها و دکورها، منجر به کاهش ۷۵ درصدی ردپای کربن می‌شود (که به آن محموله «کربن منفی» می‌گویند). یک جعبه معادل دو درخت کاشته شده است و بسته بندی فوم تجدیدپذیر از مبلمان محافظت می کند، به علاوه یک مبل از ۲۰۰ بطری بازیافتی پلاستیکی ساخته شده است.

این مقاله در ابتدا در شماره ژانویه/فوریه ۲۰۲۴ موفقیت مجله. عکس سرصفحه از UPSIDE Foods.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی