عمومی

مشتریان از گل کلم جدید 7 دلاری Chick-Fil-A ناراضی هستند ساندویچ

مشتریان از گل کلم جدید ۷ دلاری Chick-Fil-A ناراضی هستند
ساندویچ

Chick-fil-A اخیرا راه اندازی شده است به گزارش نیویورک پست، یک ساندویچ گل کلم جدید اما در حال حاضر مورد انتقاد برخی از مشتریان قرار گرفته است که از قیمت غذای جدید شکایت دارند.



قیمت ساندویچ Chick-Fil-A گل کلم ترسیم بازخورد منفی

Chick-fil-A پیشنهاد جدید خود را به‌عنوان «فیله لطیف» توصیف می‌کند که از گل کلم تهیه می‌شود و در چاشنی خاص خود پخته می‌شود و در روغن بادام‌زمینی اختصاصی آنها با فشار پخته می‌شود. طبق گزارش USA Today، ساندویچ قیمت اولیه ۶٫۵۹ دلار داشت، اما برخی از مشتریان می گویند که قیمت آن حتی بیشتر از این هم است.

svg%3E - مشتریان از گل کلم جدید 7 دلاری Chick-Fil-A ناراضی هستند
ساندویچ

Chick-fil -اولین “غذاهای آماده”

ساندویچ گل کلم به عنوان اولین “غذای پیش غذا” این مجموعه رستوران توصیف شده است و در حال حاضر در سه بازار در حال آزمایش است. بازارها عبارتند از دنور در کلرادو، چارلستون در کارولینای جنوبی، و منطقه گرینزبورو-تریاد در کارولینای شمالی.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

در حالی که خود ساندویچ گل کلم تجربه طعم و جایگزینی برای ساندویچ فیله مرغ بد استقبال نشده است، گزارش نیویورک پست حاکی از آن است که قیمت این محصول در بررسی رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است.

گران تر از مرغ؟

<مرور غذای TikTok @morganchompz در طی بررسی ساندویچ اعلام کرد: "این برای من قبل از مالیات 7.19 دلار هزینه داشت." فالوورهای او سپس خشم خود را نسبت به قیمت منتشر کردند و یکی از آنها پرسید که چگونه یک گل کلم می‌تواند از مرغ گران‌تر باشد.

هزینه یک وعده غذایی با ساندویچ گل کلم نیز با نقد دیگری توسط foodie مورد انتقاد قرار گرفت. TikTokker @cribbsstyle یک وعده غذایی را فاش می‌کند که معمولاً همراه با سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشیدنی متوسط ​​همراه با ساندویچ به قیمت ۱۲ دلار است. نظرات در مورد این بازبینی، مردم را به «اعتراض به این قیمت» تشویق کرد و خواستار پاسخ‌هایی درباره چرایی گرانی سبزیجات شد.

Chick-fil-A هنوز در زمان نگارش این مقاله درباره قیمت اظهارنظر نکرده بود.

ساندویچ گل کلم “Not Vegetarian”

لازم به ذکر است که با وجود کمبود فرآورده گوشتی در ساندویچ، Chick-fil-A ساندویچ را به دلیل محیط طبخ آن گیاهی نمی داند. – از این رو از اصطلاح «پیش به جلو» برای توصیف آن استفاده می‌شود.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی