عمومی

تنها 1 شهر آمریکای شمالی در لیست 10 بهترین بهترین ها قرار دارد تعادل زندگی کاری. جایی که شما فکر می کنید نیست

تنها ۱ شهر آمریکای شمالی در لیست ۱۰ بهترین بهترین ها قرار دارد
تعادل زندگی کاری. جایی که شما فکر می کنید نیست

بیایید کار را ادامه دهیم. خوانندگان عزیز آمریکایی من، متاسفم که می گویم حتی یک شهر ایالات متحده نتوانسته است این برش را انجام دهد. بنابراین ما را به سمت شمال به وطن خودم کانادا می برد. اگر به تعادل بین کار و زندگی اهمیت می دهید (و باید)، پس به پایتخت کوچک ما یعنی اتاوا نگاه نکنید.

بر اساس گزارش جدید، اتاوا در رتبه هفتم قرار دارد. شاید تعجب آور نباشد که بقیه ۱۰ شهر برتر عمدتاً از شهرهای اروپایی و اسکاندیناوی تشکیل شده اند:

  1. اسلو
  2. برن
  3. هلسینکی
  4. زوریخ
  5. کپنهاگ
  6. ژنو
  7. اتاوا
  8. سیدنی
  9. اشتوتگارت
  10. مونیخ

روش تفصیلی سه موضوع کلی در تعادل کار و زندگی را در بر می گیرد: ۱) شدت کار (روزهای تعطیلات). ، کمک هزینه تعطیلات، روزهای حقوقی والدین و غیره)، ۲) جامعه و مؤسسات (کیفیت مراقبت های بهداشتی، دسترسی به حمایت اجتماعی، برابری جنسیتی و LGBTQ+، و غیره)، و ۳) زندگی شهری (دسترسی به فعالیت های فرهنگی و اوقات فراغت، در فضای باز). فضاها، کیفیت هوا و غیره).

کسب و کار نمی تواند واضح تر باشد. هر طراح سازمان، رهبر، یا مشاور منابع انسانی ارزش تلاش خود را دارد، که نیروی کاری که تعادل کار و زندگی بهتری دارد موثرتر، سازنده تر، مشارکتی تر، خلاق تر و شادتر است.

در اینجا چیزهایی است که باید در مورد تعادل بین کار و زندگی بدانید، از جمله نیاز به یک اصطلاح جدید.

تاریخچه تعادل بین کار و زندگی فقط یک شروع است

تعادل بین کار و زندگی برای اولین بار در دهه ۷۰ و ۸۰ مورد اشاره قرار گرفت، زیرا بچه‌های رشد یافته سعی می‌کردند همه چیز را در زندگی شغلی، زندگی خانوادگی و اوقات فراغت جا بیندازند. از طریق فراز و نشیب‌های اقتصادی و پیشرفت‌های فناوری در ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته، مفهوم تعادل بین کار و زندگی با سرعت زیادی به وجود آمده است، برخی از شرکت‌ها واقعاً به آن اهمیت می‌دهند، برخی دیگر آن را به عنوان یک معیار بیهودگی در نظر می‌گیرند.

آینده تعادل بین کار و زندگی جایی است که بعداً می رویم

اما اکنون، عمل متعادل کننده به بالاترین حد خود رسیده است. همه‌گیری ما را مجبور کرده است که در اصول اولیه کار تجدید نظر کنیم: کجا انجام می‌دهیم، چگونه آن را انجام می‌دهیم، چرا آن را انجام می‌دهیم، و معنای آن برای احساس خودمان چیست.

کارمندان بیش از هر زمان دیگری روی صندلی راننده نشسته اند. آنها در مورد اینکه می خواهند کارشان چه شکلی باشد، نظر دارند. در نظر بگیرید، هنجار معکوس کار ۸۰ ساعت در هفته در شرکت‌های خدمات مالی و حرفه‌ای با عملکرد بالا در حال اصلاح است. و برای بسیاری از جوانانی که وارد نیروی کار می شوند، به دنبال چک حقوق بیشتر یا ارتقای شغلی بعدی نیستند تا بتوانند روز کاری طاقت فرسای ۱۴ ساعته را توجیه کنند.

بوی BS را حس می کنند. و به دیگران می گویند بوی تعفن از کجا می آید. پوشیدن مشغله مانند نشان و صرف بیشتر وقت گرانبهای خود در محل کار یا فدا کردن آخر هفته ها برای تحویل به مشتری دلیلی نجیب نیست. این یک احمقانه است.

از اینجا می‌گیرید

از اینجا به کجا می رویم؟ برخی از محققان استدلال می کنند که این در واقع به خودی خود مربوط به «تعادل» نیست. ممکن است زمانی وجود داشته باشد که واقعاً تعادل وجود داشته باشد، که به این معنی است که دو طرف – کار و زندگی – مستقل از یکدیگر بودند. اما در حال حاضر، به خصوص که مردم همچنان از خانه کار می کنند، کار و زندگی به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند.

بهتر است رهبران درباره آن به عنوان هماهنگی کار و زندگی، به جای تعادل. وقتی سر کار حاضر می شوید، تمام خود را به کار می آورید. سه سال پیش، قبل از همه‌گیری، تصور احمقانه‌ای بود که فکر کنیم وقتی وارد دفتر شدیم، به «خود کاری» خود قدم گذاشتیم و «خود زندگی» خود را پشت سر گذاشتیم. این “انفصال” نیست.

اکنون احمقانه تر است زیرا این دو خود بیشتر و بیشتر با هم ترکیب می شوند. چه کسی “در کار” هستیم و چه کسی “در زندگی” همان شخص است. و رهبران باید تشخیص دهند که آن شخص در طرف دیگر صفحه اول یک انسان است و بعد کارمند. با آنها چنین رفتار کنید و شاهد شکوفایی مردم و کسب و کارتان باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی