به چالش کشیدن نقش دفتر در کار از راه دور
جهان
با بازگشایی جهان از قرنطینه در همهگیری، کارگران پس از کار از راه دور به دفاتر برگشتند. برخی از آنها بلافاصله پس از تماس های زوم خود، به سوالاتی در مورد اهمیت دفتر آجر و ملات پاسخ دادند. پس از فرونشستن گرد و غبار، رهبران کسب و کار با یک سوال جدید مواجه شدند: آیا دفتر مصنوعات گذشته است؟
دادهها شروع به نشان دادن به انتهای دفتر کاملاً حضوری کرده است. با این حال، برخی از رهبران، در پاشنههای خود حفاری کردهاند که هرگز جذابیت و فایدهاش را از دست نخواهد داد (مشاهده ایلان ماسک طلب بازگشت حضوری برای کارکنان تسلا آخرین تابستان). طبق نظرسنجیهای ماهانه Zip Recruiter در سال ۲۰۲۲، ۶۰٪ از کارگران می گویند که “امیدوارند فرصت های دور دست پیدا کنند”. از این میان، ۲۰ درصد می گویند که فقط از راه دور کار می کنند، در حالی که ۴۰ درصد آن را ترجیح می دهند اما ترتیبات دیگری را در نظر می گیرند.
و همانطور که معلوم شد، این فقط یک مد همه گیر نبود. قبل از همهگیری، تعداد کارگران از راه دور هر ۱۵ سال دو برابر میشد، طبق بهروزرسانی «بررسی ترتیبات کاری و نگرشها»، که همهگیری را به حرکتی به موقع نسبت به آنچه قبلاً در راه بود تبدیل میکند. با این حال، محققان در این گزارش مینویسند: «افزایش [کار از خانه] در طول همهگیری برابر با ۳۰ سال رشد قبل از همهگیری بود».
تینا پترسون نویسنده تیم های موثر از راه دور و یک مشاور رهبری شرکت. او قبل از اینکه کار جالبی باشد، به کار ترکیبی توجه داشت، تیم خود را از راه دور هدایت می کند با این شعار: “نتیجه در طول ساعت ها در دفتر.” او میگوید جایی که تیمش کار میکرد، اولویت دوم نسبت به نتایج بود، تا زمانی که همکاری مؤثر وجود داشت. . “سطح مشارکت در تیم من بالا رفت، حفظ بالا رفت و ما بازدهی بیشتری داشتیم. ما اذعان کردیم که مردم خارج از محل کار زندگی میکردند… شما میتوانید هر دو را داشته باشید… میتوانید واقعاً به شغل خود علاقه داشته باشید و همچنین بخواهید فرزندان خود را در مدرسه رها کنید یا از والدین مسن خود مراقبت کنید یا بتوانید داوطلب شوید.
تقریباً نیمی از کارگران میگویند بازده بیشتری دارندنظرسنجی تجربه دیجیتالی کارگران.
کار از راه دور استعداد بالقوه شما را گسترش می دهد
یکی از درک های آزاد برای برخی در ابتدای رونق کار از راه دور این بود که آنها می توانستند به دور از یک محیط رفت و آمد یک ساعته در اطراف یک ساختمان اداری فیزیکی به دنبال استعداد باشند. این مزیت برای مایکل هاینریش، مدیرعامل و مؤسس garten، یک شرکت رفاهی محیط کار مبتنی بر داده ها. این شرکت در طول همهگیری به یک نیروی کار کاملاً از راه دور تبدیل شد.
«وقتی به یک نیروی کار فقط از راه دور نقل مکان کردیم، توانستیم اعضای تیم را از سراسر کشور استخدام کنیم. قبلاً، ما محدود به استخدام بر اساس مجموعه مهارت های گسترده ای بودیم که در منطقه خلیج، مقر سابق ما وجود داشت.» گسترش پتانسیل استخدام می تواند به معنای دسترسی به متخصصان بیشتری باشد که ممکن است با صرف نظر از آموزش در هزینه شرکت ها صرفه جویی کند. «در طول همهگیری، ما چندین مهندس جدید از راه دور را بر اساس تجربه تخصصی آنها که برای کمک به ساخت پلت فرم ما لازم بود، استخدام کردیم. بنابراین به جای اینکه تیم ما این مهارتها را در طول زمان بیاموزد، استخدامهای جدید از قبل آماده بودند تا وارد پلتفرم فناوری ما شوند و شروع به ساختن کنند، زیرا میدانستند چگونه این کار را انجام دهند. هاینریش می گوید که این به آنها اجازه داد تا چرخه توسعه خود را از ۳۰ روز به دو هفته کوتاه کنند و کارایی را بهبود بخشند.
Chip House مستقر در مینیاپولیس، مدیر ارشد بازاریابی در Insightly نیز این را دیده است. سود. «نه تنها میتوانید بهترینها را استخدام کنید، بلکه میتوانید یک تیم متنوع تر نیز.
کار از راه دور پتانسیل بیشتری برای تمرکز عمیق ارائه می دهد
در حالی که کولر آبی می تواند منبع دوستی و پیوند باشد ، جنبه تاریک تری دارد – اهمال کاری و حواس پرتی. تغییر به کار از راه دور به برخی این امکان را داده است که عمیقتر به کارهای متمرکز بپردازند. دوی سرعت، به دنبال آن دورههای استراحت، حرکت یا سایر تعهدات خانگی.
پیترسون حتی قبل از اینکه دههها پیش اینترنت خانگی داشته باشد، به یاد میآورد که یک روز وقت صرف کرده بود تا از برق جدا شود، جایی که هیچکس نمیتوانست با او تماس بگیرد و صدها ایمیل او را به صورت آفلاین دریافت کند.
او میگوید: «بهعنوان یک رهبر، به اتاقهای جلسه میروم، همه این جلسات را برگزار میکنم، به میز خود برمیگردم، و پشت میز من صفی از افرادی تشکیل میشود که فقط یک دقیقه از وقت من را میخواهند.» . “من هیچ وقت وقت نداشتم آنچه را که فکر می کردم مهم است انجام دهم.” وقتی روز بعد برگشت، متوجه شد که آن روز کاتالیزوری بود برای اینکه بفهمد روش کار مولدتری وجود دارد. «این پربارترین روزی بود که در نقشم داشتم… دوباره احساس کردم که کنترل دارم. من از کسب و کار خارج شدم زیرا از دفتر طرح باز فاصله گرفته بودم و گفتم: «برای من واقعاً چه چیزی برای خدمت به مردم، مشتریان و سازمانمان مهم است؟»
بعد از آن، او تیم خود را تشویق کرد تا از یک روز بدون برق در خانه به عنوان راه حل استفاده کنند. سال ها بعد، بقیه جهان ایده او را گرفت.
نقش باقی مانده از دفتر
بعضی از رهبران هرگز دفتر را کاملاً قابل تعویض نمی بینند. به عنوان مثال، بن هودزیچ، مدیر عامل Selby Jennings، زیرمجموعه خدمات مالی فایدون بین المللی، مزایای بازگشت به دفتر را می بیند.
Hodzic می گوید که در خدمات مالی، دفتر تنها راه حل است. «این به این دلیل نیست که شرکتها به کارمندان خود نسبت به کار سخت از خانه اعتماد ندارند. به این دلیل است که مهم است که در اطراف تیم و حضوری، به ویژه برای افرادی که تازه استخدام شدهاند، یاد بگیرند و در کنار همتایان خود کار کنند تا به طور کامل عملکرد درونی نقش را درک کنند.» “این شامل همه چیزهایی است که یک شرکت برای کسب درآمد از آن استفاده می کند، از جمله پلت فرم های فناوری، مدیریت ریسک، عملیات و فرهنگ خود.”
او فکر میکند که ارائه یک نقش از راه دور باعث میشود کارمندان از همان ابتدا با شکست مواجه شوند. او گفت: “بسیاری از این یادگیری ها شخصاً با نشستن در کنار یک مدیر یا یک همتا و درک چگونگی ساخت مدل ها و فناوری و نحوه استفاده از آن برای ایجاد استراتژی های خود و در نهایت تأثیر بر درآمدهای شرکت اتفاق می افتد.” می گوید.
“خودآموزی در سیستم های پیچیده و پر داده غیرممکن خواهد بود، و استخدام های جدید راهی برای یادگیری از طریق اسمز یا نمایش نخواهند داشت، بنابراین ضروری است که افراد به سمت کار خود بازگردند، به ویژه در شهر نیویورک. منطقه،» او اضافه می کند.
پترسون می گوید که یادگیری از طریق اسمز و زمان چهره با رهبران ارشد ضروری است. اما راه های دیگری برای انجام آن وجود دارد. او میگوید: «فقط لازم نیست دوشنبه تا جمعه از هشت تا پنج باشد. او از رهبرانی که با آنها کار می کند می خواهد تعیین کنند که چه کارهایی با هم در دفتر یا در یک مکان خارج از محل انجام می شود، از جمله توسعه شغلی.
رهبران اداری سنتی مییابند که سبکهای معمولی و تکنیکهای مدیریتی آنها ممکن است فوراً به رهبری کار از راه دور قابل انتقال نباشد. این امر مستلزم موجودی ابزارهای فعلی آنها است. هاوس میگوید که تیم او در این بیماری همهگیر به کار کاملاً از راه دور روی آوردند و این کار را به عنوان بهترین دورههای خود تا به حال معرفی کردند. آنها نرخ رشد سالانه ۶۳ درصدی داشتند و نمرات مشارکت کارکنان از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ با نرخ رضایت بالای محل کار، از جمله در تعادل بین کار و زندگی، افزایش یافت. اما هاوس و دیگر رهبران مجبور بودند مهارت های رهبری را تغییر دهند< /a> و ابزارهایی برای انتقال آرام به کار از راه دور.
“برای اینکه یک رهبر موثر یک تیم راه دور باشید، باید کاربر ماهر و متعهد ابزارهای تیم، مانند ابزارهای مدیریت پروژه مانند Jira و Asana، ابزارهای ارتباطی مانند Zoom و Slack و ابزارهای همکاری مانند GSuite باشید. . این جایی است که برخی از بچههای بومی اگر روی یادگیری ابزارهای همکاری با کارگران جوانتر که بومی دیجیتال هستند تمرکز نکنند، میتوانند به عنوان رهبر کوتاهی کنند.
همچنین انتقالی از تمرکز بر مدیریت وظایف بسیار خاص به نتایج کلی صورت گرفته است. او میگوید: «در سطح فنی، همه تیمها ابزارهای بهرهوری دارند که در آن با یکدیگر همکاری میکنند و پیشرفت را نظارت میکنند. با این حال، به عنوان رهبر، ما بر نتایج متمرکز هستیم. بنابراین در حالی که این ابزارهای فناوری میتوانند بینشی در مورد فعالیتهای روزانه به ما بدهند، این تصویر بزرگتر از رشد کسبوکار ما است که نشان میدهد تیمهای ما واقعا چقدر سازنده هستند.”
مهارت رهبری آینده؟ اعتماد کنید.
پترسون میگوید تحقیقاتی که او برای کتابش انجام داد، ویژگیهای رهبری را آشکار کرد که مدیران C-suite از شرکتهای بزرگ برای ظهور کار از راه دور و در آینده ارزش قائل هستند. تک تک رهبران به تمرکز بر اعتماد اشاره کردند.
“ما به مردم برای خرید خانه و بچه دار شدن اعتماد داریم، پس چرا این اعتماد را به آنها که می خواهند کار بزرگی انجام دهند نیز تعمیم ندهیم؟” او می گوید. او میافزاید که این میتواند یک تغییر بزرگ برای کسانی باشد که دههها را صرف «خون، عرق و اشک» هفتههای ۸۰ ساعته در نسلهای قبلی کردهاند. اما به گفته هدر هاموند، اعتماد باید متقابل باشد. ، سهامدار و وکیل استخدام در Gravel & Shea در ورمونت. بخشی از کار او مشاوره دادن به شرکتها در مورد سیاستهایی است که بهترینها را در محل کار دورافتاده یا ترکیبی آنها نشان میدهد.
«کارمندان از راه دور باید بدانند که کار از راه دور جایگزین مراقبت از کودک یا مراقبت از سالمندان نیست. آنها باید لزوم حفظ محرمانه بودن اطلاعات مشتری/مشتری یا اسناد شرکت را درک کنند – حتی در خانه. آنها باید بدانند که مطابق انتظارات عملکرد، حضور و بهره وری خواهند بود، همانطور که کارگران غیر از راه دور هستند.
پترسون این را فرصتی مهم برای رهبران در سراسر جهان برای تغییر سبک میداند. با آنها مانند بزرگسالان رفتار کنید تا بتوانند کار خود را انجام دهند، و ما مجبور نیستیم این سبک مدیریت فرمان و کنترل را داشته باشیم. اما اگر به آنها الهام کنیم و چشمانداز شگفتانگیزی داشته باشیم، آنها واقعاً به این مناسبت خواهند رسید.»
عکس توسط Africa Studio/Shutterstock