خبر

آغاز فروش ضایعات آهنی شهرداری تهران در بورس

آغاز فروش ضایعات آهنی شهرداری تهران در بورس

389510 214 - آغاز فروش ضایعات آهنی شهرداری تهران در بورس

اقتصاد۲۴– مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر شهرداری تهران از آغار فرایند فروش ضایعات آهنی شهرداری تهران در بورس کالا خبر داد.

هادی علیرضایی با بیان اینکه برای اولین بار شهرداری تهران فروش ضایعات خود را از طریق بورس کالا انجام خواهد، گفت: شهرداری تهران در نظر دارد برای اولین بار ضایعات آهنی خود را در بورس کالا به فروش برساند که تا چند روز دیگر مقدمات آن انجام شده و به زودی ضایعات از طریق بورس با قیمت واقعی و شفاف به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان چه خبر؟


وی با بیان اینکه ضایعات آهنی همچون عرشه‌های پل، در خطوط مترو و… متعلق به شهرداری است، عنوان کرد: عرضه ضایعات در بورس کالا را از ضایعات آهن شروع کرده و در نظر داریم تا به فروش سایر ضایعات تسری بخشیم و تقریبا هر چیزی را که بتوانیم در بورس کالا عرضه کنیم را در راستای شفافیت در بورس عرضه می‌کنیم چرا که هم خریدار و هم فروشنده مشخص است و نظارت بر آن انجام می‌شود و به عنوان اتاق شیشه‌ای همه معاملات را مردم می‌بینند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر شهرداری تهران با اشاره به ارزش ریالی این ضایعات افزود: همین حالا یکی از مزایده‌های ضایعات آهن ما، ۳۳۰۰ تن ضایعات آهن است که برآورده مالی آن ۳۰ میلیارد تومان است که مزایده آن در حال برگزاری است؛ اما وقتی فروش ضایعات وارد بورس شود هم شفاف سازی صورت گرفته و هم قیمت‌ها واقعی‌تر می‌شود.

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی