عمومی

طبق گفته های شما در این سن به “خود واقعی” خود می رسید علوم پایه

طبق گفته های شما در این سن به “خود واقعی” خود می رسید
علوم پایه

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که وقتی سر کار حاضر می شویم، شخصیت خود را با خود می آوریم. همچنین درست است که با افزایش سن، شخصیت ما تغییر می کند. ما احساس می کنیم که این اتفاق می افتد، و علم به ما می گوید که اینطور است.

شخصیت های ما اینطور نیست. هر چند فقط تغییر کن به نظر می رسد سن خاصی وجود دارد که در آن ما به “خود واقعی” خود تبدیل می شویم – زمانی که شخصیت ما در پایدارترین حالت خود قرار دارد. طبق تحقیقات اخیر، این اتفاق در حدود ۵۰ سالگی رخ می‌دهد. محققان قبلاً فکر می‌کردند که در ۳۰ سالگی ماست. اما طبق این آخرین تحقیقات چنین نیست.

با نزدیک شدن به سن ۵۰ سالگی. ، ما به طور فزاینده ای ایده روشن تری از اینکه چه کسی هستیم و چه چیزی برای ما مهم است به دست می آوریم. در نتیجه، ما بتدریج فقط آن محیط‌ها و نقش‌های اجتماعی را انتخاب می‌کنیم که مناسب و تقویت کنند ما که معتقدیم هستیم. با در نظر گرفتن کل سفرهای کاری ما، محیط های کاری ما در سن ۵۰ سالگی به احتمال زیاد نزدیک ترین بازتاب خودمان است.

این برای شما به عنوان یک رهبر تجاری چه معنایی دارد؟ این بدان معنی است که می توانید از قدرت تغییر شخصیت کارکنان خود برای ایجاد محیط کاری استفاده کنید که نه تنها با اولویت های روانی آنها در هر زمان معین مناسب تر است، بلکه (در نتیجه) برای نتیجه شما نیز مفید است.

در اینجا نحوه انجام آن با پشتوانه علم آمده است.

سفیران خود را بیابید

زیرا آنها بطور بهینه خودشان انتخاب می‌کنند در محیط های کاری ایده آل خود برای مدت طولانی تری نسبت به سایر کارمندان شما، کارمندان در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ زندگی خود را با ثبات ترین حالت خود خواهند داشت.

این بدان معناست که آنها از نظر شخصی که هستند امن هستند، شبکه های داخلی و خارجی پایداری ساخته اند و وضعیت خوبی دارند. -اطلاع از آنچه کسب و کار شما در مورد چیست. آنها بزرگترین سفیران شما هستند و بهترین موقعیت را دارند برای نشان دادن و تبلیغ اخلاق شرکت خود.

به طور معناداری دانش و تجربه زندگی آنها را جشن بگیرید. به آنها مشوق‌هایی ارائه دهید که نشان می‌دهد شما فعالانه برای پتانسیل ارزش قائل هستید و مدیرگری آنها می توانند به بقیه اعضای تیم شما احساس قدردانی باعث افزایش انگیزه، ابتکار و وفاداری آنها می شود.

به تازه واردها گوش کنید 

طبق اصل انتخاب جایگاه، ما جنبه‌هایی از محیط‌هایمان را که برای ما سودمند است

با اعمال این مورد در محل کار، کارمندان جوان تر (General Zers که وارد نیروی کار می شوند) محیط هایی را جستجو می کنند، وظایف، و ترفیعاتی که با طبیعی ترین مهارت های آنها مطابقت دارد. به این ترتیب، آنها به سمت ثبات آینده در نقش خود – و در شخصیت خود انتخاب می کنند.

توجه کنید. به نوع فرصت هایی که آنها به دنبال آن هستند. این امر آینده نگری را در مورد نوع کارمندی که آنها تبدیل خواهند شد ارائه می دهد و به شما به عنوان کارفرمای آنها اجازه می دهد تا یک تجربه کارمند بهینه و جذاب را ایجاد کنید.

نتیجه افزایش یافته است نگهداری کارکنان، زیرا انگیزه بیشتری برای به پایان رساندن کاری که شروع کرده اند افزایش می یابد. همچنین راهی مطمئن برای قفل کردن سفیران آینده و پیش‌بینی مسیر آینده خط لوله استعدادتان است.

آماده شدن برای اتفاقات بعدی 

بعد از ۵۰ چه اتفاقی می افتد؟ شاید تعجب آور نباشد که تحقیقات نشان می دهد که در گذشته از این سن کاهش ثبات شخصیت وجود دارد. سلامت جسمی و شناختی ما ممکن است تغییر کند، ممکن است افراد کمتری برای حمایت مالی داشته باشیم، و طبیعتاً شروع به تغییر اولویت‌هایمان برای هماهنگی با اهداف پس از بازنشستگی می‌کنیم.

این بی ثباتی گاهی منجر به اضطراب بازنشستگی و از دست دادن هویت، که بر بهره وری کار تأثیر می گذارد. می‌توانید با آموزش مهارت‌های جدید مرتبط با اولویت‌های جدید، به کارکنان خود کمک کنید تا اعتماد به نفس خود را بازیابند.

این به معنای میزبانی کارگاه‌های آموزشی در زمینه برنامه ریزی مالی، فرصت هایی را برای اجتماع ارائه می کند کار داوطلبانهو برجسته کردن ارزش تجربه خود با راه اندازی برنامه های مربی-منشی که فراتر از تاریخ انقضای قرارداد کار است.

شوق دوباره ای برای کار، حسی تازه از هدف، و حس طولانی مدت مشاهده خواهید کرد. مدت زمان وفاداری به شرکت شما.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی