عمومیمقالات

6 کاری که قبل از قطع برق برای آخر هفته باید انجام دهید

۶ کاری که قبل از قطع برق برای آخر هفته باید انجام دهید

«خدا را شکر که جمعه است،» درست می گوییم؟ اما در حالی که ممکن است با نزدیک‌تر شدن تعطیلات آخر هفته از نظر ذهنی تمرین کنید، مغزتان را به عقب برگردانید. کارهای هوشمندانه و سازنده‌ای وجود دارد که می‌توانید قبل از ترک محل کار در جمعه شب انجام دهید، صندلی چرخان شما همچنان از فرار با سرعت بالا می‌چرخد.< /p>

ما از شورای کارآفرینان جوان (YEC) خواستیم تا در مورد بهترین موارد فهرست کار برای بعدازظهر درست قبل از آخر هفته، و این چیزی است که آنها باید بگویند:

۱٫ برنده‌های خود را قبل از ترک محل کار در روز جمعه جشن بگیرید.

به راحتی می توانید به هفته خود نگاه کنید و به کارهایی که هنوز انجام نداده اید و چیزهایی که هنوز برجسته هستند فکر کنید. یک تمرین خوب برای تزکیه این است که آنچه را که خوب پیش رفته است مرور کنید و آن را جشن بگیرید. به شما یادآوری می‌کند که روی پیشرفت‌تان، اوج‌های مثبت تمرکز کنید و به شما کمک می‌کند شروع کنید تعطیلات آخر هفته شما در چارچوب ذهنی درست.

لیا وودوارد، Kinetiva

۲٫ یک جلسه تیمی برگزار کنید.

جلسات تیم در روز جمعه می‌تواند راهی عالی برای خلاصه کردن هفته و برنامه‌ریزی برای هفته بعدی باشد. با مشخص کردن وظایف و اهداف، می‌توانید در آخر هفته شروع کنید و دوشنبه را با یک برنامه خوب شروع کنید. مطمئن شوید که برنامه تنظیم کنید، اهداف را ثبت کنید و مسئولیت ها را مشخص کنید.

اندرو توماس، andrewpaulthomas .com

۳٫ میز خود را قبل از ترک محل کار در روز جمعه تمیز کنید.

هیچ چیز بدتر از این نیست که صبح دوشنبه به پشته ای از کاغذها، جعبه ها یا خودکارها و دفترهای پراکنده وارد شوید. وقت گذاشتن برای مرتب کردن محل کارتان قبل از تعطیلی روز جمعه برای شروع هفته آینده با یک یادداشت مثبت و خوشایند ضروری است. تمیز کردن فضای خود همچنین به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی برای آماده شدن برای آخر هفته از محل کار خود جدا شوید.

کیم کاوپه، فقط ایده های روشن

۴٫ منعکس کنید.

در پایان روز، مهم است که فکر کنید. قبل از خاموش کردن کامپیوترم در عصر جمعه، معمولاً چند سوال از خودم می‌پرسم: “این هفته چه کارهایی انجام داده‌ام؟” و “من می خواهم در هفته آینده چه کاری انجام دهم؟ ماه آینده؟ سال آینده؟” یک کارآفرین باید همیشه از دستاوردهای اخیر خود آگاه باشد و به برنامه ریزی بهتر برای آینده خود فکر کند< /a> موفقیت.

جو آپفلبام، آژاکس اتحادیه

۵٫ قبل از ترک کار در روز جمعه، تقویم هفته آینده را مرور کنید.

تقویم خود را برای دوشنبه مرور کنید تا هفته را شروع کنید.

فیل دومونت، کل Sol

۶٫ یک پیام قاتل قرار دهید.

اول، شما شایسته یک تعطیلات آخر هفته هستید. اگر معمولاً آخر هفته‌ها نیز کار می‌کنید، پیام دوری خود را ارسال کنید تا مطمئن شوید که مردم انتظار پاسخ سریع را ندارند. دوم، از پیام دور برای هدایت ترافیک استفاده کنید. به یک مقاله یا ویدیوی فوق‌العاده در وب‌سایت خود پیوند دهید تا افراد بتوانند در مدت انتظار آن را بررسی کنند. من در آخر هفته ها ترافیک را افزایش داده ام زیرا پیام دور از من ایمیل ها را به آخرین پست های من هدایت می کند.

ونسا ون ادواردز، علم مردم

این مقاله در دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط WAYHOME studio/Shutterstock

YEC 150x150 - 6 کاری که قبل از قطع برق برای آخر هفته باید انجام دهید

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی