عمومی

این هفته سی و دومین سالگرد آمریکایی ها با قانون معلولیت ها شرکت ها می توانند و باید کارهای بیشتری انجام دهند @tina_wangxt

این هفته سی و دومین سالگرد آمریکایی ها با
قانون معلولیت ها شرکت ها می توانند و باید کارهای بیشتری انجام دهند
@tina_wangxt

این هفته سی و دومین سالگرد قانون آمریکایی های دارای معلولیت، قانونی که برای حمایت از حقوق مدنی افرادی که دارای معلولیت جسمی و ذهنی هستند طراحی شده است. . با این حال، آمریکایی‌های دارای ناتوانی‌ها بزرگ‌ترین کم‌کار هستند و گروه کم نمایندگی در کشور تخمین زده می شود که از هر ۴ بزرگسال آمریکایی ۱ نفر — ۶۱ میلیون نفر — با به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، یک ناتوانی و نرخ بیکاری تقریباً دو برابر جمعیت عمومی را تجربه می کند.

کارفرمایان می‌توانند برای رفع این اختلاف کاری انجام دهند و به نوبه خود، محل کار فراگیرتری برای همه ایجاد کنند. به این صورت است.

فهرست‌های شغلی را در مقابل انجمن‌های معلول قرار دهید.

کارفرمایان باید فعالانه با جوامع معلول تعامل داشته باشند. نیکلاس وایمن، ۵۴ ساله و رئیس مؤسسه محل کار، مهارت ها و نوآوری آمریکا در کالیفرنیا، نشان می دهد که کسب و کارها می توانند با برنامه های دانشگاهی منطقه ای یا محلی شریک شوند. مزیت اینجا این است که شما زود با آنها ملاقات خواهید کرد، که می تواند از نظر آموزش و آمادگی کلی شغلی کمک کند.

خط مشی‌های محل اقامت را در آگهی‌های شغلی برجسته کنید.

در حالی که این درست است که افراد نورا گنستر ۲۷ ساله، مدیر گروه تحول اشتغال در مرکز شمال غربی، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در این کشور، پیشنهاد می‌کند که افراد دارای معلولیت ممکن است نیاز به اقامت داشته باشند، همیشه باید خط‌مشی در دسترس بودن مسکن را در آگهی‌های شغلی و در تمام مراحل مصاحبه برجسته و توضیح دهید. سیاتل که به افراد دارای معلولیت خدمت می کند.

“بسیار اوقات، بار تغییر مکان های کاری غیرقابل دسترس بر دوش کارمندان معلول است، بنابراین مدیران باید Genster می‌گوید: «در توانایی خود برای هدایت بحث‌ها در مورد تطبیق‌ها یا تنظیمات کاملاً متبحر و مطمئن باشید.”

توانایی، تعصب، و تبعیض علیه افراد معلول دوگانگی، و ترس از “معلول به نظر رسیدن”، برای قرن ها چشم انداز اشتغال آمریکا را شکل داده است. گنستر پیشنهاد می‌کند که علاوه بر راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی برای کمک به پیشرفت کارمندان معلول، رهبران کسب‌وکار باید کارکنان ناتوان فعلی را برای ایفای نقش‌های رهبری در هر ابتکاری توانمند کنند.

و این ابتکارات نباید فقط به کارمندان معلول اختصاص داده شود. کیلی کت ولز، موسس و رئیس ۲۶ ساله C Talent در Whalar، یک استعداد تحت رهبری معلولان، می‌گوید رهبران کسب‌وکار اگر می‌خواهند به ایجاد اعتماد در جوامع معلول کمک کنند، باید کارمندان معلول را فراتر از برنامه‌های متمرکز بر معلولیت بگنجانند. مدیریت و مشاوره در لس آنجلس. Cat-Wells می‌افزاید: «شما نه تنها باید ما را در طرح‌های معطوف به معلولیت، بلکه در همه زمینه‌های شرکت – تأمین مالی، پرداخت و ارزش‌گذاری تجربه زندگی‌شده، بگنجانید».

اطمینان حاصل کنید که افراد دارای معلولیت می‌توانند به همه محتوای شما دسترسی داشته باشند.

از بین بردن موانع ارتباطی و نگرشی که افراد معلول در هر مکانی با آن مواجه هستند، بسیار مهم است. فضاهای فیزیکی و دیجیتالی Cat-Wells پیشنهاد می‌کند: «اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و سایر ارتباطات دیجیتالی شما دارای رویکرد دسترسی فراتر از سازگاری برای ایجاد دسترسی عادلانه برای مخاطبان ناشنوا و ناتوان هستند.

علاوه بر این، Cat-Wells می‌گوید که افراد دارای معلولیت نه تنها باید به همه محصولات و خدمات دسترسی داشته باشند، بلکه باید در مورد آنها نیز بدانند. او پیشنهاد می‌کند افراد ناشنوا و معلول را برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی استخدام کنید تا بتوانند رابط کاربرپسندتری ارائه دهند.

فرصت های بلندمدت را برای کارکنان دارای معلولیت فراهم کنید.

کسب و کارهایی که وایمن می‌گوید که می‌خواهید استخدام‌های بیشتری را در میان این جامعه تشویق کنید، باید با کارمندان معلول و سازمان‌های حرفه‌ای مشورت کنید، تا برنامه‌ها و ابتکارات تخصصی را طراحی کنید که به کارمندان دارای معلولیت پاسخ دهد.

وایمن رهبران کسب و کار را تشویق می‌کند از شبکه اسکان شغل تحت وزارت کار ایالات متحده استفاده کنند. ​Office of Disability Employment Policy، یک آژانس دولتی در واشنگتن دی سی که سیاست‌هایی را ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل شود که افراد دارای معلولیت به طور کامل در نیروی کار ادغام می‌شوند و شرکت‌ها می‌توانند به مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی رایگان در مورد پیروی از قانون آمریکایی های دارای معلولیت الف>. این وب‌سایت برای افراد دارای معلولیت در محل کار، امکانات پیشنهادی ارائه می‌دهد و منابع زیادی را در مورد محل‌های اقامتی در محل کار برای کارفرمایان و کارمندان ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی