عمومی

آمازون بی سر و صدا در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که قرار است باشد یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک

آمازون بی سر و صدا در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که قرار است باشد
یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک

وقتی  به آمازون فکر کنید، بیشتر مردم احتمالاً به شرکت عظیم و بدون چهره که تقریباً هر چیزی را به خانه آنها در یکی دو روز دیگر شکست دادن راحتی آمازون سخت است، اما فکر نکردن در مورد اینکه آیا این پول بهتر است به جای آن با یک تجارت کوچک خرج شود، سخت است.

البته، برای اکثر مردم، اکثر اوقات، راحتی برنده است. بسیاری از مردم به شما می گویند که به حمایت از کسب و کارهای محلی اهمیت زیادی می دهند، اما اگر کسب و کار محلی وب سایت یا برنامه ای نداشته باشد، یا اگر باران می بارد، یا اگر خیلی شلوغ هستند، شکست دادن آن دشوار است. اگر عضو پرایم هستید، از آمازون سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

پس منطقی است که یکی از انتقادات بزرگ از آمازون این است که رقابت را برای کسب و کارهای کوچک دشوارتر می کند. . مطمئناً این یک انتقاد معتبر است، و شکی نیست که بسیاری از شیوه‌های تجاری آمازون حداقل می‌گویند بیش از حد رقابتی هستند.

به استثنای بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که بدانند بیش از نیمی از فروش در Amazon.com با فروشندگان شخص ثالث است، که بسیاری از آنها کسب و کارهای کوچک هستند . این افراد شگفت زده خواهند شد زیرا همیشه وقتی چیزی را در وب سایت آمازون سفارش می دهید مشخص نیست که از چه کسی خرید می کنید.

این نه تنها وب سایت آمازون است، بلکه تراکنش به صورت آمازون در کارت اعتباری شما نشان داده می شود، محصول از این سایت برای شما ارسال می شود. یک مرکز اجرای آمازون، و احتمال زیادی وجود دارد که توسط شخصی که یک ون با لوگوی غول پیکر آمازون در کنار آن رانندگی می کند، تحویل داده شود. به راحتی می توان فهمید که کجا سردرگمی وجود دارد.

اما اکنون آمازون در تلاش است تا تشخیص زمان خرید از یک تجارت کوچک را برای شما آسان‌تر کند. دیروز، آمازون بی سر و صدا شروع به آزمایش نشان «کسب و کار کوچک» کرد تا محصولات فروخته شده از فروشندگان شخص ثالث را که با تعریف آن از یک کسب و کار کوچک مطابقت دارند، شناسایی کند. ایده این است که به خریداران این امکان را می‌دهد تا متوجه شوند که نه از یک شرکت بزرگ و غول‌پیکر آمازون، بلکه از یک کسب‌وکار کوچک.

این است که چگونه شرکت آن را در بیانیه‌ای از Keri Cusick، مدیر توانمندسازی مشاغل کوچک آمازون برای من شرح داده است:

محصولات کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​بیش از نیمی از فروش‌های فروشگاه آمازون را تشکیل می‌دهند. در حالی که ما سال‌هاست میزبان یک فروشگاه کوچک پشتیبانی بوده‌ایم و به طور مداوم داستان‌های شرکای کسب‌وکار کوچک خود را جشن می‌گیریم، مشتریان اغلب متوجه نمی‌شوند که هنگام خرید در آمازون از یکی از نزدیک به دو میلیون کسب‌وکار مستقل حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که ما مشتاقیم که به اشتراک بگذاریم ما در حال آزمایش نشان کسب و کار کوچک هستیم – تا این کار را برای مشتریانی که می‌خواهند محصولات برندهای تجاری کوچک و صنعتگران را در فروشگاه ما شناسایی کنند، آسان‌تر از همیشه کنیم. ما ابتدا با آزمایش نشان کسب‌وکار کوچک در زیرمجموعه‌ای از صفحات جزئیات محصول واجد شرایط در ایالات متحده شروع می‌کنیم، و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا زمانی که بدانیم نشان می‌تواند به بهترین وجه به مشتریان در کشف محصولات تجاری کوچک مورد علاقه‌شان کمک کند، بیشتر گسترش دهیم.

در حال حاضر، این فقط یک آزمایش است، به این معنی که آمازون ممکن است نظر خود را به کلی تغییر دهد. یا ممکن است نشان‌ها را در موارد مختلف در زمان‌های مختلف ببینید. در حال حاضر، آمازون در حال تصمیم گیری است که چه مواردی را نشان دهد و کسب و کارهای کوچک نمی توانند درخواست اضافه کردن آن را داشته باشند. آمازون می گوید که قصد دارد در آینده ویژگی های قابل کشف بیشتری را اضافه کند. مانند، برای مثال، توانایی جستجوی خاص برای آن فروشندگان.

- آمازون بی سر و صدا در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که قرار است باشد
یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک

مقالات زیادی در مورد رابطه آمازون با فروشندگان شخص ثالث نوشته شده است که این شرکت را خوب جلوه نمی دهد. همچنین همیشه این کار را برای افراد کوچک آسان نکرده است. کسب و کارها بر روی پلتفرم خود به رقابت بپردازند.

به عنوان مثال، شرکت آن را اعلام کرد برای فروشندگانی که از خدمات تکمیل آن استفاده می کنند تا افزایش قیمت سوخت را پوشش دهند، ۵ درصد اضافه هزینه اضافه می کند. این در حالی است که قیمت بنزین از بالاترین حد خود در اوایل ماه مارس کاهش یافته است.

کسب و کارهای کوچکی که به خدمات انجام آمازون وابسته هستند، انتخابی ندارند. اینطور نیست که آنها ناگهان بتوانند انبار خود را بسازند و آن بخش از تجارت را به یک سرویس حمل و نقل شخص ثالث مانند FedEx تغییر دهند. آنها فقط باید آن را از سود خود خارج کنند یا آن را به مشتریان خود منتقل کنند – هیچ کدام گزینه عالی نیست.

علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار گزارش شده است که آمازون را در مورد نحوه رسیدگی به داده های فروشنده شخص ثالث بررسی می کند. دو سال پیش، وال استریت ژورنال گزارش داد که این شرکت جمع آوری داده ها از فروشندگان در وب سایت خود و استفاده از آن برای پایین آوردن آنها با راه اندازی محصولات رقیب خودش.

اینها نقدهای معتبری هستند و آمازون باید بهتر عمل کند. در عین حال، من فکر می‌کنم ارزش این را دارد که آمازون این کار را برای افرادی که می‌خواهند از مشاغل کوچک حمایت کنند، آسان‌تر می‌کند. برای آن مشاغل کوچک، می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. وقتی با دو محصول روبرو می‌شویم، یکی از آنها متعلق به یک کسب‌وکار کوچک است، تعدادی از مردم برای حمایت از کسب‌وکار کوچک انتخاب می‌کنند.

این واقعاً درس اینجاست — فقط کار درست را انجام دهید. کار درست را برای مشتریان، شرکای خود و همه سهامداران خود انجام دهید. کار درست را انجام دهید حتی اگر نمی توانید مستقیماً سود را در خط نهایی اندازه گیری کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی