عمومی

6 مکان برای تهیه لوازم ساخت جواهرات برای شما کسب و کار

۶ مکان برای تهیه لوازم ساخت جواهرات برای شما
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود کسب درآمد کنیم. بیشتر بیاموزید.

جواهرات همیشه یک گزینه مد روز برای یک تجارت است زیرا مشتریان همیشه به دنبال اقلام منحصر به فرد هستند. دریافت بهترین لوازم جواهرات برای کسب و کار شما بسیار مهم است زیرا تضمین می کند که محصولات با کیفیت بالا ایجاد می کنید و کسب و کار خود را توسعه می دهید. ما شما را با همه چیزهایی که در مورد دریافت بهترین لوازم جواهرات برای کسب و کارتان نیاز دارید آشنا خواهیم کرد.



صنعت جواهرات در سال ۲۰۲۳

با انواع مختلف سازندگان موجود در بازار ، صنعت طلا و جواهر به طور کلی عملکرد خوبی دارد. انواع جواهرات در بازار وجود دارد، از جمله جواهرات لباس، جواهرات زیبا، جواهرات با خاک رس پلیمری، و موارد دیگر.

با تنوع بسیار موجود در صنعت، فرصت های زیادی برای ارائه سبک های متمایز وجود دارد. ، تکنیک ها و موارد دیگر هنگام راه اندازی کسب و کار جواهرات خود.

jewelry making supplies - 6 مکان برای تهیه لوازم ساخت جواهرات برای شما
کسب و کار

برترین مکان ها برای خرید آنلاین لوازم جواهرات

مکان های زیادی وجود دارد که شما می توانید لوازم طلا و جواهر را برای فروشگاه خود خریداری کنید. برخی از فروشندگان تمام لوازم مورد نیاز جواهرات را از ابتدا تا انتها ارائه می دهند. سایر فروشندگان لوازم جواهرات تخصصی تری ارائه می دهند که یافتن آنها در غیر این صورت ممکن است سخت تر باشد.

بیایید به برخی از بهترین مکان ها برای خرید لوازم جواهرات نگاهی بیندازیم.

۱٫ Amazon

اگر به دنبال انواع لوازم برای کسب و کار جواهرات خود هستید، آمازون بهترین انتخاب است. به عنوان یک مشتری آمازون، هر آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد در وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود، از جمله طلسم، مهره‌ها، گزینه‌های فلزی، گزینه‌های زنجیر، و حتی یک جعبه هدیه برای بسته‌بندی اقلام نیاز دارند.

۲٫ Etsy

Etsy برای تجهیزات انبوه برای یافته هایی مانند زنجیر، طلسم، یا مهره مفید است. علاوه بر این، می‌توانید انواع زیادی از لوازم دست‌ساز و ویژه را پیدا کنید که می‌توان از آنها برای ایجاد قطعات متمایز استفاده کرد که مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت.

۳٫ تزئینات AD

AD Adornments طیف گسترده ای از یافته ها، از جمله طلسم، گیره، زنجیر، و سایر لوازم را از طریق وب سایت خود به مشتریان ارائه می دهد. بسته به نیاز، فلزات نیز موجود است و می‌تواند مکانی عالی برای خرید لوازم جواهرات منحصر به فرد برای ایجاد محصولات شما باشد.

۴٫ Beadaholique

Beadaholique بسته به اینکه مشتری شما از جواهرات خود چه می خواهد یک گزینه خاص است. Beadaholique طیف گسترده‌ای از مهره‌ها، آویزها و طلسم‌ها را برای ایجاد یک محصول زیبا ارائه می‌دهد. سازندگان همچنین می توانند زنجیر نقره و طلا را در کنار مهره های خود در سایت خود پیدا کنند. همچنین می‌توانید برای دریافت تخفیف‌های بیشتر در خبرنامه آنها ثبت‌نام کنید.

۵٫ فروش CJS

CJS Sales یک شرکت عرضه کننده جواهرات عمده فروشی است که سال هاست در این تجارت فعالیت داشته است. شما می توانید اطلاعات بیشتری را در سایت آنها در مورد شیوه های عمده فروشی پیدا کنید، اما این شرکت لوازم جواهرات قدیمی و معاصر را ارائه می دهد. محصولات شامل زنجیر، بدلیجات، سنگ، یافته، فیلیگر و مهره است.

۶٫ Ezel Findings

با Ezel Findings، سازندگان جواهرات می توانند هر آنچه را که برای مشتریان خود نیاز دارند پیدا کنند. Ezel Findings فروشگاهی با خدمات عالی و منابع بسیار برای کمک به شما در ساخت بهترین محصولات است. مواد شامل یافته‌ها، مهره‌ها، قلاب‌های فلزی، زنجیر، و ایده‌های طراحی برای جواهرات آینده است.

 

تامین جواهرات ضروری

اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید و محصولات بیشتری را در سایت خود ارائه دهید، داشتن مواد مناسب ضروری است. برای اطمینان از داشتن مشتری راضی پس از هر فروش، در اینجا برخی از مواد ضروری برای فروشگاه خود به آنها نیاز دارید.

Beads

وقتی نوبت به مشتریان بی پایان گزینه های شما هستند . شما می توانید انواع جواهرات را با استفاده از این مواد بسازید، بنابراین همه چیز به الهام خودتان و آنچه می خواهید ارائه دهید بستگی دارد. برخی از انواع مختلف گزینه های مهره موجود عبارتند از: مروارید، سنگ، پلاستیک و شیشه.

Charms

طلاها اشیای بزرگتری هستند که در جواهرات استفاده می شوند و می توانند در انواع فلزی از جمله طلا و نقره باشند. می‌توانید جذابیت‌هایی را در شکل‌هایی مانند گل، حروف اول، عناصر طبیعت، عناصر سفر و موارد دیگر پیدا کنید.

Wire

اگر به دنبال ایجاد قطعات منحصر به فرد با استفاده از سنگ هستید، سیم می تواند برای محصولات موجود در فروشگاه شما مفید باشد. می‌توانید از سیم برای ایجاد انواع آویز و گوشواره‌های چرخان برای مغازه خود استفاده کنید.

Stones

وقتی صحبت از سنگ ها می شود، باید انواع مختلفی را در نظر گرفت. بسته به نوع محصولاتی که می خواهید در فروشگاه خود ارائه دهید، می توانید سنگ های مصنوعی، نیمه قیمتی یا قیمتی تهیه کنید.

زنجیره

قوی زنجیره برای ساخت جواهرات شما مفید هستند، زیرا در صورت کیفیت پایین می توانند بر تجربه مشتری تأثیر بگذارند. برای ساخت محصولات خود، می‌توانید زنجیره‌هایی را در گزینه‌های فلزی مختلف، از جمله نقره، طلا، رزگلد و موارد دیگر پیدا کنید.

فلز

فلزاتی مانند نقره و طلا برای ساخت جواهرات ضروری هستند، اما داشتن کیفیت مناسب کلید اصلی است. می توانید فلزات مصنوعی و واقعی را برای محصولات خود از عمده فروشان و توزیع کنندگان پیدا کنید.

ابزارهای جواهرسازی برای تجارت

با رشد جواهرفروشی شما، مواد و یافته های بیشتری برای ایجاد محصولات شما به خصوص برای اطمینان از کیفیت آنها مورد نیاز است. شما می توانید از ابزارها و منابع زیادی برای ارتقای کیفیت محصولات خود و ارائه خدمات و تجربه بهتر به مشتریان استفاده کنید. همچنین می‌توانید کیت‌های جواهراتی را پیدا کنید که شامل بسیاری از این لوازم است.

انبر

اگر از فلز در تجارت خود استفاده می کنید، مانند سیم یا طلسم، ابزارهایی مانند انبردست می توانند مفید باشند. انبر به شما کمک می کند تا مواد را دستکاری کنید و شکل و فرم آن را تغییر دهید تا بتوانید با استفاده از لوازم خود محصولات منحصر به فردی بسازید.

موچین

موچین برای ساخت قطعات ظریف با استفاده از سنگ های شکننده، مهره های کوچک مفید است. و بیشتر. می‌توان از موچین برای برداشتن شی و دقت بیشتر در قرارگیری آن استفاده کرد،

جعبه

یک جعبه زیبا و سایر عناصر بسته بندی برای یک تجارت طلا و جواهر شما می خواهید مشتریان در هنگام خرید جواهرات شما احساس کنند که تجربه ای عالی دارند و نوع جعبه ای که محصول در آن می رسد تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. می‌توانید الهام‌بخش بسته‌بندی جواهرات را به صورت آنلاین بیابید تا به شما در طراحی خود کمک کند.

 

بهترین کدام است. وب سایتی برای دریافت عمده فروشی لوازم ساخت جواهرات؟

Amazon بهترین وب سایت برای دریافت عمده فروشی مهره ها و لوازم جواهرات است. شما می توانید طیف گسترده ای از اقلام جواهرات خود را همه در یک مکان پیدا کنید و خدمات مشتری و زمان ارسال آنها، سفارش از آنها را آسان می کند.

یک کسب و کار کوچک می تواند از بسیاری از کیت های جواهرات عالی مانند کیت لوازم ساخت جواهرات PP OPOUNT، که شامل بیش از صد جزء برای سازندگان جواهرات است.

آیا ساخت جواهرات یک تجارت سودآور است؟

سازندگان جواهرات می توانند کسب و کارهای سودآوری را راه اندازی کنند و بسیاری از آنها مغازه های خود را به تمام وقت تبدیل کرده اند. مشاغل ساخت جواهرات بسته به نوع لوازم مورد استفاده و زمان مورد نیاز برای ساخت یک قطعه می تواند مفید باشد. علاوه بر این، اگر سازندگان بتوانند محصولات خود را به صورت رقابتی قیمت‌گذاری کنند، می‌توانند نسبتاً سریع سود ببرند.

با یک حساب Business Prime از آمازون واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر شوید. . برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی