عمومی

بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

یک صاحب کسب و کار کوچک به راحتی ممکن است زمانی که زمان خرید بیمه درمانی فرا می رسد، غافلگیر شود. با انواع بسیاری از بیمه های درمانی مشاغل کوچک که می توان از بین آنها انتخاب کرد، و شرکت های بسیار زیادی که این مزایا را ارائه می دهند، از کجا باید شروع کرد بیمه درمانی را انتخاب می کنید؟ به هر حال، مخفف بیمه سلامت زیادی وجود دارد که باید درک کنید.

خوشبختانه، تصمیم برای خرید بیمه درمانی نباید دلهره آور باشد. تنها با اندکی دانش و برخی اطلاعات اولیه در مورد شرکت های بیمه درمانی مشاغل کوچک، صاحبان مشاغل کوچک می توانند بهترین تصمیم را برای شرکت ها و کارمندان خود بگیرند

انواع بیمه سلامت مشاغل کوچک

< قبل از اینکه صاحبان مشاغل کوچک بتوانند گزینه های مختلف بیمه درمانی و حق بیمه های مختلف بیمه درمانی را درک کنند، ابتدا باید انواع مختلف طرح های بیمه درمانی مشاغل کوچک را درک کنند. چند نوع بیمه درمانی مشاغل کوچک وجود دارد که هر کدام مزایا، فرانشیزها و هزینه های خاص خود را دارند.

  • برنامه های HMO – برنامه های سازمان مدیریت سلامت (HMO) طرح های بیمه درمانی محدودی با هدف کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی هستند. برنامه‌های HMO برای افراد سالمی که بودجه کمتری دارند و تنها با مراجعه به پزشکان در شبکه‌ای از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی راحت هستند، عالی عمل می‌کند.
  • طرح‌های PPO – تحت سازمان‌های ارائه‌دهنده ترجیحی ( PPO ها)، بیماران به شبکه بزرگتری از پزشکان و گزینه های مراقبتی انعطاف پذیرتر دسترسی دارند، اما معمولاً هزینه های بالاتری برای حق بیمه و مراقبت پرداخت می کنند. طرح‌های PPO برای کسانی که می‌خواهند برای پزشکان خرید کنند، راحت هستند و می‌توانند بیشتر هزینه کنند و ممکن است برای یک بیماری پزشکی به مراقبت‌های تخصصی نیاز داشته باشند، عالی است.
  • POS Plans – طرح نقطه خدمات (POS) مزایای HMO و PPO را ترکیب می کند. در حالی که مشتریان هنوز به ارجاع متخصص از یک پزشک مراقبت های اولیه نیاز دارند، آنها برای ویزیت های پزشکی خارج از شبکه هزینه کمتری می پردازند. هزینه یک POS معمولاً چیزی بین HMO و PPO است.
  • طرح‌های EPO – وقتی مصرف‌کنندگان برای بیمه سلامت به طرح یک سازمان ارائه‌دهنده انحصاری (EPO) تکیه می‌کنند، آنها تشویق می‌شوند تا در شبکه ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود باقی بمانند، اما اگر بخواهند فراتر از آن سرمایه‌گذاری کنند، نیازی به ارجاع ندارند. گزینه بیمه درمانی مقرون به صرفه انعطاف پذیری بیشتری را به مشاغل کوچک ارائه می دهد.
  • HDHP – یک برنامه درمانی با فرانشیز بالا می تواند خطری برای کسانی باشد که از پرداخت هزینه های پزشکی از جیب خود ناراحت هستند. اهميت دادن. فرانشیز بالا به این معنی است که تا زمانی که بیمار حداقل ۱۳۰۰ دلار هزینه نداشته باشد، این طرح شروع به پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی نمی کند. این برنامه ها را می توان با ایجاد حساب های پس انداز بهداشتی از طریق دولت فدرال جبران کرد. HSA برای مشاغل کوچک یک حساب دارای مزیت مالیاتی است که هم کارفرمایان و هم کارمندان می توانند در ارتباط با HDHP به آن کمک کنند.

svg%3E - بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

انتخاب بهترین طرح‌های بیمه سلامت مشاغل کوچک

در حین درک انواع مختلف سلامت گروهی طرح های بیمه به صاحبان مشاغل کوچک در هنگام انتخاب بیمه درمانی کمک می کند، انتخاب پوشش بیمه درمانی هنوز برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک چالشی باقی مانده است. طرح های بیمه درمانی مختلف چه چیزی برای ارائه می دهد، که بهترین شرکت بیمه سلامت است، و هزینه بیمه درمانی مشاغل کوچک از منابع مختلف چقدر است؟ برخی از ارائه دهندگان بیمه درمانی حتی ممکن است گزینه های دیگری مانند بیمه درمانی خوداشتغالی، پس انداز سلامت ارائه دهند. حساب‌ها، مزایای بیمه دندانپزشکی و پوشش بیمه بینایی.

پیمایش بیمه درمانی برای مشاغل کوچک: روش ما

به عنوان صاحبان مشاغل کوچک، ما می دانیم که یافتن بیمه درمانی مناسب بیش از یک نیاز شرکتی است – این یک جزء حیاتی در رفاه کارکنان و موفقیت تجاری است. با مجموعه‌ای از گزینه‌ها که فرآیند تصمیم‌گیری را مخدوش می‌کند، ما از مه عبور می‌کنیم تا آنچه واقعاً مهم است را روشن کنیم. در این بخش، معیارهای اساسی را برای سنجش در هنگام انتخاب بهترین طرح بیمه درمانی مشاغل کوچک بیان می کنیم. هر یک در مقیاس یک تا ده رتبه بندی می شوند که ده برای مهم ترین عناصر در نظر گرفته شده است. در اینجا نحوه تجزیه آن آمده است:

  • حوزه و محدودیت های پوشش:
    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • برنامه ها باید پوشش جامعی را ارائه دهند که مطابق با کارکنان شما باشد. نیازهای بهداشتی بدون تحمیل محدودیت‌های محدودکننده.
  • نسبت هزینه به ارزش:
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • این طرح باید تعادل عادلانه ای بین هزینه و مزایای دریافتی ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که سرمایه گذاری مناسبی است.
  • شبکه ارائه دهنده:
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • شبکه گسترده ای از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تضمین می کند که کارکنان شما به گزینه های مراقبت با کیفیت متعدد دسترسی دارند.
  • <.انعطاف پذیری و سفارشی سازی:

    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • توانایی تنظیم برنامه‌ها متناسب با نیازهای مختلف کارکنان می‌تواند رضایت و اثربخشی پوشش را تا حد زیادی افزایش دهد.
  • سهولت استفاده و مدیریت:
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • بیمه نباید یک پیچ و خم باشد. مدیریت و استفاده ساده برای کسب و کارهای کوچک با محدودیت زمانی کلیدی است.
  • پشتیبانی مشتری:
    • مقیاس اهمیت: ۶/ ۱۰
    • دسترسی به خدمات مشتری پاسخگو می تواند حل و فصل مسائل را ساده کند و راهنمایی های لازم را ارائه دهد.
  • بررسی ها و رضایت دارندگان بیمه نامه :
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • بازخورد بیمه‌گذاران فعلی می‌تواند بینش‌هایی را در مورد برنامه واقعی ارائه دهد. و رضایت از بیمه.
  • مزایای اضافی و برنامه های تندرستی:
    • مقیاس اهمیت: ۵/۱۰
    • برنامه‌هایی که سلامت و تندرستی را ارتقا می‌دهند، می‌توانند ارزشمند باشند و به سلامت و بهره‌وری کلی کارکنان کمک کنند.

< /tr>

معیار مقیاس اهمیت
محدوده و محدوده پوشش ۹/۱۰
نسبت هزینه به ارزش ۸/۱۰
شبکه ارائه دهنده ۷/۱۰
انعطاف پذیری و سفارشی سازی ۷/۱۰
سهولت استفاده و مدیریت ۸/۱۰
پشتیبانی مشتری ۶/۱۰
بررسی و رضایت دارندگان بیمه نامه ۷/۱۰
مزایای اضافی و برنامه های تندرستی ۵/ ۱۰

svg%3E - بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

بهترین شرکت های بیمه سلامت مشاغل کوچک

چه هستند بهترین ارائه دهندگان بیمه درمانی برای مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۲؟ صاحبان مشاغل کوچک هنگام انتخاب بهترین شرکت بیمه درمانی باید عوامل مختلفی از جمله پوشش، انعطاف پذیری و هزینه را در نظر بگیرند. اکثر شرکت‌های بیمه سلامت طرح‌های مشابهی را ارائه می‌کنند، اما هر کدام دارای عناصر و قیمت‌های منحصربه‌فردی هستند. یک صاحب کسب و کار کوچک ممکن است بخواهد یک گزینه بیمه درمانی ارائه دهد که شامل بیمه دندانپزشکی یا حتی مزایای بینایی است، یا ممکن است به دنبال مقرون به صرفه ترین گزینه ها یا بهترین ارائه دهنده بیمه درمانی برای پوشش کلی سلامت باشد.

۱٫ United Healthcare

بهترین برای: پوشش گسترده

اغلب به عنوان بهترین بیمه درمانی برای صاحبان مشاغل کوچک انتخاب می شود، United Healthcare دارای تعداد زیادی ارائه دهنده درون شبکه و هزاران تسهیلات در تمام ۵۰ ایالت ایالات متحده است. ارائه‌دهنده بیمه سلامت سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در فناوری انجام می‌دهد تا خواسته‌های مصرف‌کننده را برآورده کند، و پوشش گروهی مؤثری را با دامنه وسیع و نسبت هزینه به ارزش مثبت برای انواع کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهد.

۲٫ Blue Cross Blue Shield

بهترین برای: راه حل های مراقبت بهداشتی مبتنی بر داده

از دیگر ارائه دهندگان بیمه درمانی محبوب برای مشاغل کوچک عبارتند از Blue Cross Blue Shield، که از طریق ۳۶ شرکت بیمه درمانی محلی و مستقل در تمام ایالت های ایالات متحده فعالیت می کند. مزایای سلامتی Blue Cross Blue Shield گزینه‌های مؤثری برای صاحبان مشاغل کوچک است زیرا این برند مورد اعتماد میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک و کارمندان آن‌ها است و طرح بیمه سلامت یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های PPO کشور است که دارای پوشش وسیع و به طور کلی است. نظرات مثبت.

۳٫ Humana

بهترین برای: مزایای مراقبت پیشگیرانه

ارائه بیمه درمانی به عنوان یک تجارت کوچک می تواند با انتخاب Humana به عنوان یک ارائه دهنده بیمه سلامت مشاغل کوچک. یکی از بزرگترین ارائه دهندگان بیمه در آمریکا، برنامه های Humana به دلیل پوشش مراقبت های پیشگیرانه و ویژگی های برنامه راحت مانند پاداش های سلامتی شناخته شده است. Humana با ارائه انواع طرح های مقرون به صرفه برای صاحبان مشاغل کوچک و کارمندان آنها، ارائه بیمه درمانی را ممکن می سازد.

svg%3E - بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

۴٫ Kaiser Permanente

بهترین برای: مقرون به صرفه

صاحبان کسب و کارهای کوچک در هشت ایالت ایالات متحده و ناحیه کلمبیا می‌توانند یک طرح بهداشتی برای کسب‌وکارهای کوچک مقرون‌به‌صرفه را از Kaiser Permanente انتخاب کنند. بزرگ‌ترین سازمان مراقبت‌های مدیریت شده در کشور، Kaiser Permanente، بسیاری از طرح‌ها و گزینه‌های بیمه سلامت مشاغل کوچک را ارائه می‌دهد. مشتریان بیمه درمانی Kaiser Permanente با تأکید شدید بر مراقبت های پیشگیرانه این شانس را دارند که سالم بمانند.

۵٫ Aetna

بهترین برای: گزینه های طرح سلامت با فرانشیز بالا

یکی از بزرگترین شرکت هایی که بیمه درمانی در آمریکا ارائه می دهد، Aetna دارای گزینه های بیمه درمانی رقابتی و مقرون به صرفه برای کارفرمایان مشاغل کوچک، از جمله گزینه های تامین مالی و پیشنهادات سلامتی است. ایتنا علاوه بر ارائه بیمه درمانی، پوشش های خودسرانه را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد و ارائه دهنده بیمه سلامت به خاطر سطح بالای رضایت مشتری خود شناخته شده است.

۶٫ Cigna

بهترین برای: حق بیمه ها و فرانشیزهای انعطاف پذیر

در حالی که فقط در ۱۰ ایالت موجود است، Cigna هنوز یکی از بهترین ارائه دهندگان بیمه درمانی است که به دلیل طیف گسترده ای از گزینه های بیمه درمانی برای مشاغل کوچک که نیازهای مختلف را برآورده می کند، و همچنین گزینه های منعطف حق بیمه و فرانشیز آن است. Cigna دارای یک شبکه ارائه دهنده بزرگ، یک وب سایت دقیق و خدمات مشتریان برجسته است.

۷٫ Anthem

بهترین برای: مراقبت های بهداشتی یکپارچه

بزرگترین شرکت مراقبت های بهداشتی مدیریت شده انتفاعی در انجمن Blue Cross Blue Shield، Anthem در ۱۴ ایالت در دسترس مشتریان است. ارائه‌دهنده بیمه سلامت یکی از گسترده‌ترین شبکه‌ها را در کشور دارد، بنابراین یافتن یک پزشک یک مشکل است. از آنجایی که Anthem از طریق برنامه‌های سلامت ترکیبی رویکردی یکپارچه برای مراقبت‌های پزشکی دارد، داده‌های بیمار برای مدیریت مؤثرتر مراقبت به هم متصل می‌شوند.

< td class="column-2">گزینه های طرح سلامت با فرانشیز بالا

< td class="column-1">Anthem
شرکت بیمه سلامت بهترین برای ویژگی های کلیدی
United Healthcare پوشش گسترده شبکه ارائه دهنده بزرگ درون شبکه، امکانات سراسری، سرمایه گذاری های فناوری، گزینه های موثر پوشش گروهی
Blue Cross Blue Shield راه حل های مراقبت بهداشتی مبتنی بر داده مارک مورد اعتماد، ۳۶ شرکت بیمه درمانی محلی و مستقل ، شبکه محبوب PPO
Humana مزایای مراقبت های پیشگیرانه ارائه دهنده بزرگ، پوشش مراقبت های پیشگیرانه، پاداش های سلامتی، طرح های مقرون به صرفه
Kaiser Permanente مقرون به صرفه طرح های مقرون به صرفه در ۸ ایالت ایالات متحده و دی سی، تاکید بر مراقبت های پیشگیرانه
ایتنا گزینه های رقابتی و مقرون به صرفه، گزینه های تامین مالی، رضایت بالای مشتری
سیگنا حق بیمه انعطاف پذیر و فرانشیز موجود در ۱۰ ایالت، طیف گسترده ای از گزینه های بیمه درمانی برای مشاغل کوچک، حق بیمه انعطاف پذیر و انتخاب های قابل کسر
مراقبت های بهداشتی یکپارچه شبکه گسترده، رویکرد یکپارچه به مراقبت های پزشکی، موجود در ۱۴ ایالت

svg%3E - بهترین بیمه سلامت مشاغل کوچک

چه شرکت های بیمه سلامت از نظر رضایت مشتری بهترین رتبه را دارند؟< /h2>

هر دو سیستم Forrester و Verint مطالعاتی رتبه بندی پرداخت کنندگان برتر بیمه کشور بر اساس رضایت مشتری، با نتایج متفاوت. بر اساس نظرسنجی Forrester از بیش از ۸۵۰۰۰ بزرگسال آمریکایی، Human رتبه اول رضایت مشتری و پس از آن Kaiser Permanente را دارد. گزارش، United Healthcare را در رتبه اول رضایت مشتری قرار داد و Humana در رتبه دوم قرار گرفت.

چیست. شرکت شماره ۱ بیمه سلامت در ایالات متحده؟

بر اساس تجزیه و تحلیل ValuePenguin، با درآمد کل بیش از ۲۸۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱، United Healthcare بزرگترین شرکت بیمه درمانی در ایالات متحده از نظر درآمد است. بیمه گر همچنین بزرگترین شرکت از نظر عضویت و سهم بازار است. Anthem دومین ارائه‌دهنده بزرگ بیمه سلامت در هر سه دسته است.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: بیمه
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی