عمومی

دوست داشتنی هستی یا دوست نداشتنی؟ علم قاعده را می گوید حضور یک پاسخ فوری ارائه می دهد

دوست داشتنی هستی یا دوست نداشتنی؟ علم قاعده را می گوید
حضور یک پاسخ فوری ارائه می دهد

ابتدا، دلایل نتیجه محور. تحقیقات نشان می دهد %D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7%D9%8B%20%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%DB%8C%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%C2%A0موفق تر در فروش. به احتمال زیاد از افراد دیگر کمک گرفته و حتی آنها را رهبری می کند. بیشتر احتمال دارد ارتقا یا استخدام شود.

به طور خلاصه، دوست‌داشتنی واقعی عامل موفقیت است.

و سپس این وجود دارد. دوست داشتن واقعی برای ایجاد و حفظ روابط عالی بسیار مهم است. دوست داشتنی بودن برای تأثیرگذاری، به شیوه ای خوب، بر افراد اطراف شما بسیار مهم است. . دوست داشتنی بودن در کمک به دیگران برای کمک به احساس بهتر در مورد خود بسیار مهم است..

به طور خلاصه، دوست‌داشتنی واقعی، محرک ارتباطات و روابط مثبت و پایدار است.

پاسخ به این سوال می تواند به این معنی باشد که چقدر متفکر هستید. چقدر دادن چقدر خود را تحقیر می کند. چقدر حواسش هست یک تعداد راه‌های مختلفی برای ارزیابی اینکه آیا مردم فکر می‌کنند شما دوست‌داشتنی هستید وجود دارد. . (زیرا این یک ارزیابی است که همه ما به طور غریزی هنگام تعامل با افراد دیگر انجام می دهیم.)

یا می توانید فقط دو سوال از خود بپرسید.

“آیا حاضر شوم؟”

تصور کنید که در یک کلاس حضوری کالج برای یک ترم. تو هیچ وقت حرف نمیزنی شما هرگز با کسی صحبت نمی کنید. شما فقط آنجا هستید. آیا افراد کلاس شما را دوست داشتنی می دانند؟

این همه به تعداد دفعات حضور شما بستگی دارد.

در یک مطالعه منتشر شده در ژورنال از روان‌شناسی اجتماعی تجربی، همان چهار زن در کلاس‌های مختلف شرکت کردند. گاهی اوقات زنان خاصی در هر کلاسی شرکت می‌کردند. گاهی اوقات در نیمی از کلاس ها شرکت می کردند. گاهی اوقات آنها فقط یک یا دو شرکت می کردند.

چیزی که تفاوتی نداشت نحوه ارتباط آنها بود. آنها هرگز با کسی صحبت نکردند.

در پایان ترم، از دانشجویان پرسیده شد که کدام یک از زنانی که آنها را بیشتر دوست داشتند آنهایی که بیشترین کلاس‌ها را شرکت کردند به‌طور پیوسته به‌عنوان دوست‌داشتنی‌ترین رتبه‌بندی شدند، کسانی که کمترین کلاس‌هایی را که شرکت کرده‌اند به عنوان کمترین دوست‌داشتن رتبه‌بندی شده‌اند.

این عجیب به نظر می‌رسد، زیرا هیچ یک از زنان رتبه‌بندی شده تا به حال تعاملی نداشته‌اند. با هر کسی اگر هرگز با من صحبت نکرده‌اید، چگونه می‌توانید تصمیم بگیرید که من دوست‌داشتنی یا دوست‌داشتنی هستم؟

بر اساس محققان:

نور قرار گرفتن صرفاً تأثیرات ضعیفی بر آشنایی داشت، اما تأثیرات قوی بر جذابیت و شباهت داشت.

که روشی فانتزی برای گفتن است، “هر چه بیشتر تو را ببینم، بیشتر دوستت خواهم داشت.”

یک راه برای دانستن اینکه دوست‌داشتنی هستید یا نه؟ این که آیا به‌طور منظم ظاهر می‌شوید.

“آیا مردم می‌دانند که من ظاهر خواهم شد؟”

بگویید کسب و کار شما دارای مکان‌های متعددی در سراسر کشور است. حتی اگر راجر پنسکی باشید و سالانه بیش از ۶۰۰۰۰۰ مایل هوایی را با بازدید از فعالیت های خود در سراسر جهان وارد کنید، شما هنوز هم ممکن است تعداد زیادی از کارمندان خود را چند بار در سال ببینید. اگر به ندرت حضور دارید، چگونه می توانید دوست داشتنی باشید؟

در یک کلاسیک مطالعه ای که برای اولین بار در روابط انسانی منتشر شد، محققان مشخصات دو نفر را به شرکت کنندگان دادند و به آنها گفتند که یکی از آنها شریک خواهد بود. گروه های گفتگوی آینده.

به اندازه کافی عجیب، وقتی از شرکت کنندگان پرسیده شد، شرکت کنندگان گفتند که شریک آینده خود را بیشتر دوست دارند — حتی اگر نمایه ها اساساً یکسان است.

به گفته محققان:

وقتی شخصی در یک رابطه واحد (به این معنی است که شما بخشی از یک سازمان یا تیم یا حتی فقط یک گروه بحث هستید) با شخص دیگری، تمایل به ایجاد رابطه هماهنگ است.

این هماهنگی ممکن است با دوست داشتن طرف مقابل حاصل شود.

که روشی جالب برای گفتن آن است. اگر بدانم شما را خواهم دید، به احتمال زیاد شما را دوست خواهم داشت، زیرا ترجیح می دهم شما را دوست داشته باشم. هیچ کس دوست ندارد با افرادی که دوست ندارند در یک “رابطه واحد” باشد.

تصمیم‌گیری از قبل که از شما خوشم می‌آید به من کمک می‌کند از ناهماهنگی شناختی اجتناب کنم، ناراحتی طبیعی که از داشتن دو باور متناقض به وجود می‌آید. در همان زمان.

اگر بدانم دوباره شما را خواهم دید، بهتر است تصور کنم که دوستت دارم.

این بدان معناست که من از قبل دوست دارم شما را دوست داشته باشم.

این بدان معناست که وقتی ما با هم آشنا می‌شویم لازم نیست به‌طور استثنایی دوست‌داشتنی باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خراب کردن چیزها اجتناب کنید.

اثر نوردهی و حضور پیش بینی شده

تحقیق نشان می‌دهد که یکی از عوامل اصلی دوست‌داشتن، حضور مکرر و مداوم است. این اثر نوردهی است.

تحقیق همچنین نشان می‌دهد که دانستن اینکه کسی ظاهر می‌شود، عامل اصلی دوست‌داشتنی است. این حضور پیش بینی شده است.

بنابراین با ظاهر شدن شروع کنید. توقف کن تماس بگیر. ارسال ایمیل. حضور ثابتی داشته باشید، چه حضوری یا مجازی، حتی اگر فقط چند دقیقه در یک زمان باشد.

و اگر می توانید’ این کار را انجام ندهید، به مردم اطلاع دهید که چه زمانی ظاهر می شوید. به کارمندان اطلاع دهید که چه زمانی از مکان آنها بازدید می کنید. جلسات زوم را به طور منظم تنظیم کنید، حتی اگر این جلسات با یک ماه فاصله داشته باشند. ایمیل‌های به‌روزرسانی منظم ارسال کنید.

وقتی افراد می‌دانند که ظاهر می‌شوید، حتی اگر آن لحظات نادر باشند، بیشتر شما را دوست خواهند داشت.

چه اهل برون‌رفت و دوستی باشید یا نه.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی