عمومی

تبعیض سنی؟ MrBeast فقط استخدام می کند “افرادی که بزرگ شدند در یوتیوب”

تبعیض سنی؟ MrBeast فقط استخدام می کند “افرادی که بزرگ شدند
در یوتیوب”

با بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک در کانال اصلی YouTube خود، جیمی دونالدسون، معروف به MrBeast، می‌تواند هزینه کارمندان خود را بپردازد– که او دارد.

پس وقتی جوان هستید و مخاطبان هدف شما جوان هستند، یک کارمند جوان می خواهید، درست است؟ چگونه افراد مسن (که از نظر قانونی به عنوان افراد بالای ۴۰ سال تعریف می شوند) ممکن است آنچه شما نیاز دارید را به شرکت شما بیاورند؟

حداقل، این پیام در این ویدیوی استخدام از MrBeast.

به آنچه می گوید توجه کنید ۳۸ چند ثانیه بعد:

بنابراین اگر با تماشای YouTube بزرگ شده اید، که به نظر من بسیار مهم است. اگر می خواهید به من کمک کنید، باید با تماشای YouTube بزرگ شده باشید. شما عاشق یوتیوب هستید. شما فرهنگ YouTube، میم‌ها را می‌شناسید، شاید در زندگی‌تان بازی‌های ویدیویی انجام دهید.

اینجاست که همه چیز به هم می‌ریزد.

YouTube در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. دونالدسون ۸ ساله بود. بنابراین، اگر سخاوتمند باشیم و بگوییم که در زمان تأسیس YouTube می‌توانستید به اندازه ۲۰ سال سن داشته باشید، و همچنان به عنوان بزرگ شدن با تماشای YouTube به حساب بیاید، شاید ۳۷ ساله باشید. 

اگر به یاد داشته باشید، قانون فدرال تبعیض سنی را برای افراد بالای ۴۰ سال ممنوع می کند. کارولینای شمالی، جایی که MrBeast در آن قرار دارد، برای افراد زیر ۴۰ سال حمایت‌های تبعیض سنی ندارد. این بدان معناست که مهم نیست که چقدر فکر می‌کنید باید فقط افراد جوان را استخدام کنید، رد کردن افراد بالای ۴۰ سال فقط به این دلیل غیرقانونی است که آنها «با تماشای YouTube بزرگ نشده‌اند. “

اکنون، برای انصاف، پست های شغلی واقعی اینطور نیست شرایط سنی را در ویدیو فهرست کنید. من شک دارم که دونالدسون به پیامدهای سخنانش پی برده باشد. و البته، اگر آنها در استخدام تبعیض قائل نشوند، احتمالاً می تواند اسکیت بازی کند.

اما اگر کسی ۵۲ یا ۶۷ اپلای میکنه و همه شرایط رو داره و بعد استخدام نمیشه؟ حدس بزنید چه ویدیویی در دادگاه پخش خواهد شد؟

در حالی که اکثر کسب و کارها “ما استخدام می کنیم!” ویدیوهایی که میلیون‌ها بازدید دارند (۶٫۲ میلیون در این مقاله)، ممکن است فکر کنید جوان‌تر برای فناوری بهتر است. «بومی دیجیتال» قبلاً کلمه رمز برای جوانان بود. اما موارد زیر را به خاطر بسپارید.

تبعیض سنی برای افراد بالای ۴۰ سال در تمام ۵۰ ایالت غیرقانونی است.

اگر ۲۰ کارمند یا بیشتر دارید، مشمول تبعیض سنی در قانون استخدام (ADEA). برخی از ایالت ها محدودیت های پایین تری دارند. شما نمی توانید استدلال کنید که کارکنان برای موفقیت در کسب و کار شما باید جوان باشند. پرواز نخواهد کرد شما باید کاندیداهای مسن‌تر را مانند نامزدهای جوان‌تر در نظر بگیرید.

تبعیض برای شما هزینه دارد.

این فقط به این دلیل نیست که شکایت را از دست خواهید داد. در مورد آن فکر کنید: افرادی که یوتیوب را اختراع کردند با استفاده از آن بزرگ نشدند. فقط به این دلیل که کسی با انجام کاری بزرگ نشده است به این معنی نیست که اکنون نمی تواند آن را یاد بگیرد. شما کارمندان ارزشمند با تجربه ارزشمند را از دست می دهید.

کاندیداها ممکن است خودشان انتخاب کنند، اما شما نمی توانید آن را مجبور کنید.

من شرط می‌بندم افرادی که برای کار برای MrBeast درخواست می‌کنند احتمالا جوان‌تر هستند، زیرا این کانالی است که افراد جوان‌تر را هدف قرار می‌دهد. خوبه. این ممکن است برای کسب و کار شما نیز صدق کند. خوبه. اما شما نمی توانید بر اساس سن افراد متقاضی تبعیض قائل شوید.

من سعی کردم روش های متعددی برای ارتباط با MrBeast و دریافت نکردند. اگر کسی از تیم او پاسخ دهد، شما را به‌روزرسانی می‌کنم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی