عمومی

آیا روز مادر باید یک تعطیلات شرکتی باشد؟ مطابق با کندرا اسکات، قطعا

آیا روز مادر باید یک تعطیلات شرکتی باشد؟ مطابق با
کندرا اسکات، قطعا

کندرا اسکات روز بعد از روز مادر را به عنوان تعطیلات شرکتی تبدیل می‌کند، و فکر می‌کند شما هم باید این کار را انجام دهید.

/

از امسال، شرکت جواهرسازی با نام مستقر در آستین، روز مادر را به تعطیلات شرکتی با پول تبدیل می کند. از طریق این طرح، به نام «زمان مصرف کنید»، به تیم‌های خرده‌فروشی و مشتریان این شرکت که در روز یکشنبه کار می‌کنند، نرخ تعطیلی افزایش یافته و دفتر شرکت و مرکز توزیع روز دوشنبه به مناسبت تعطیلات تعطیل خواهند بود. “این که آیا کارمندان ما خودشان مادران شاغل هستند یا آن‌ها می‌خواهند زمانی را برای جشن گرفتن شخصیت والدین در زندگی‌شان اختصاص دهند، ما می‌خواهیم به آنها زمان بدهیم تا این کار را انجام دهند.”

اسکات امیدوار است با انتشار ابتکار عمل شرکت خود، رهبران دیگر را تشویق کند تا روز مادر را به عنوان تعطیلی شرکت برای همه کارمندان دنبال کنند. این تاکتیکی است که رشما ساوجانی — بنیانگذار طرح مارشال برای مادران و Girls Who Code، و نویسنده Pay Up — می گوید که شایستگی واقعی دارد. او می‌گوید: «مادران شاغل در این لحظه با فرسودگی بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، و هر کاری که کارفرمایان می‌توانند برای ایجاد مرزها و فراهم کردن زمان بیشتر برای استراحت و شارژ کردن انجام دهند، به ویژه در روزهای تعطیل، یک مزیت بزرگ است. فراتر از آن، من دوست دارم ببینم شرکت‌ها در مورد خط مشی های دوستدار مادر.”

البته، این خط مشی ها فراتر از یک روز PTO است. اما طرح‌هایی مانند وقت بگذارید، همراه با محیط‌های کاری مناسب برای والدین، می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند از مادران نیروی کار که به ویژه تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته اند.

فرهنگ کار در کندرا اسکات از مدت ها قبل انعطاف پذیری را در اولویت قرار داده است به منظور حمایت از مادران شاغلی که به گفته اسکات، ممکن است “نیاز داشته باشند فرزندان خود را از مدرسه ببرند، در یک مراسم خانوادگی شرکت کنند یا آن بازی فوتبال را بگیر.” بیش از ۹۵ درصد از کارکنان شرکت زن و بسیاری از آنها مادر هستند. اسکات که خود مادر سه فرزند است، شرکت خود را در سال ۲۰۰۲ زمانی که فرزند اولش تنها سه ماه داشت راه اندازی کرد. در سال ۲۰۲۱، اسکات از سمت مدیرعاملی شرکت خود کنار رفت و در حال حاضر به عنوان رئیس اجرایی و مالک اکثریت فعالیت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی