عمومی

BlueJeans Basic یک نسخه رایگان از ویدیوی محبوب است برنامه کنفرانس

BlueJeans Basic یک نسخه رایگان از ویدیوی محبوب است
برنامه کنفرانس

نسخه رایگان برنامه کنفرانس ویدیویی BlueJeans توسط Verizon دارای منتشر شده است که به کاربران امکان می دهد در گروه های حداکثر ۲۵ نفر برای مدت زمان نامحدودی ملاقات کنند.

BlueJeans Basic دارای کیفیت تماس عالی است که شامل صدای Dolby، ویدیوی HD و صدای فضایی و همچنین سطح بالا می باشد. کاهش نویز و تراز پویا برنامه کنفرانس ویدیویی جدید علاوه بر رایگان بودن، به کاربران این امکان را می دهد که تا زمانی که می خواهند با همتایان خود در مناطق زمانی ملاقات کنند، ایجاد کنند و با آنها همکاری کنند.

bluejeans basic video conferencing app 850x525 - BlueJeans Basic یک نسخه رایگان از ویدیوی محبوب است
برنامه کنفرانس



مزایای تجاری BlueJeans Basic

در کنار صوت و تصویر با وفاداری بالا، نسخه‌های دسکتاپ و برنامه موبایل BlueJeans Basic دارای ویژگی‌های کلیدی تجاری مانند تجربه پیوستن یک‌لمس از طریق مرورگر هستند. هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل همچنین شامل ادغام تقویم، جلسات پراکنده، به اشتراک گذاری فایل، نظرسنجی و حاشیه نویسی برای کاربرانی هستند که محتوا را به اشتراک می گذارند.

کسب و کارها از امکان تسهیل جلسات مشارکتی بیشتر بهره مند خواهند شد زیرا BlueJeans Basic در هر موردی کار می کند. دستگاه همچنین دارای امنیت در سطح سازمانی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس است.

برخی از مشخصات فنی دیگر شامل تکنیک‌های بینایی کامپیوتری یکپارچه و زمینه‌ای از هوش مصنوعی برای ارائه تجربیات شگفت‌انگیز پس‌زمینه مجازی است. کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات نور را در حین پرواز انجام دهند، به‌علاوه ویژگی قاب‌بندی خودکار دوربین تضمین می‌کند که هر شرکت‌کننده تا حد امکان حرفه‌ای در طول جلسه نمایش داده شود.

کمک به رشد کسب‌وکارها

کریس لوتر، معاون و مدیر ارشد اجرایی BlueJeans توسط Verizon، در مورد الهام بخش BlueJeans Basic، گفت: “در BlueJeans ما همیشه به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم شرکای بهتری برای مشتریان خود باشیم. ما همچنین متوجه می‌شویم که هیچ رویکردی برای کسب‌وکار وجود ندارد، درست مثل اینکه یک سایز واقعاً در مورد لباس‌هایی که می‌پوشیم مناسب نیست.

“برای تطابق بهتر با نیازهای افراد و کسب و کارهای کوچک که ممکن است به خدمات در سطح سازمانی نیاز نداشته باشند، ما مشتاقیم پلتفرم جلسات BlueJeans خود را با راه حلی گسترش دهیم که بر مهم ترین اصول اولیه تأکید دارد – بهتر است. کیفیت صدا و قابلیت اطمینان ویدیوی HD – برای کمک به رشد کسب‌وکارشان.»

نمرات BlueJeans در نظرسنجی بالاست

سازندگان برنامه کنفرانس ویدیویی BlueJeans باید روحیه خوبی برای ارائه داشته باشند. یک نسخه رایگان برای استفاده و نتیجه یک نظرسنجی اخیر ممکن است دلیل آن را توضیح دهد. با توجه به TechValidate، ۹۴٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که BlueJeans قابل اعتمادتر از رقبای خود است.

حتی بیشتر از ۹۵٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که استفاده آسان از BlueJeans برای اندازه های کوچک تا متوسط ​​است. کسب و کارها نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدئو کنفرانس برتری دارند.

برای آخرین مورد، ما را در دنبال کنید Google News.

تصویر: bluejeans


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی