عمومی

20 نمونه از بهترین روش های بازاریابی باورنکردنی

۲۰ نمونه از بهترین روش های بازاریابی باورنکردنی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک ضروری است. به آنها اجازه می دهد تا با دیگران رقابت کنند. اما به آنها امکان فروش محصولات و خدمات را نیز می دهد. و آنها را قادر می سازد تا سودآور شوند و رشد کنند. اما راه‌های بازاریابی کسب‌وکار کوچک بی‌پایان به نظر می‌رسد.

پس چگونه می‌دانید کدام تاکتیک‌های >بازاریابی مشاغل کوچک برای شما مناسب است؟

بهترین شیوه های بازاریابی

خوشبختانه در زیر راهنمایی خواهید یافت. این ۲۰ بهترین روش بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک را بررسی کنید.
svg%3E - 20 نمونه از بهترین روش های بازاریابی باورنکردنی

تعیین اهداف قابل دستیابی

تعیین اهداف قابل دستیابی در بازاریابی برای ردیابی پیشرفت و سنجش موفقیت بسیار مهم است. این شامل ارزیابی موقعیت فعلی کسب و کار شما در بازار، شناسایی نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد، و تعیین اهداف روشن، قابل اندازه گیری و حساس به زمان است.

خواه افزایش آگاهی از برند، افزایش تعامل آنلاین، یا افزایش فروش، هر هدف باشد. باید به طور واقع بینانه در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی باشد. برای انجام این کار، باید:

  • با تعیین موقعیت فعلی خود در بازار شروع کنید. این شامل درک سهم بازار فعلی شما، شناسایی نقاط قوت و ضعف و بررسی چشم انداز رقابتی است.
  • بعد، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. این اهداف می تواند شامل گسترش سهم بازار، معرفی محصولات یا خدمات جدید، یا افزایش رضایت مشتری باشد. نکته کلیدی این است که اهداف خود را واقع بینانه، قابل اندازه گیری و محدود به زمان نگه دارید.

شنل مولین، مدیر بازاریابی در Onboardly، به استاد بازاریابی نیل پاتل می گوید:

” کلید تعیین اهداف بازاریابی قابل دستیابی این است که زمان را برای ارزیابی موقعیت فعلی خود صرف کنید.بسیاری از استارت آپ ها اهداف بلند و دست نیافتنی تعیین می کنند و در نهایت دلسرد می شوند، که می تواند در روزهای اولیه مضر باشد. . از سوی دیگر، برخی از استارتاپ‌ها اهداف آسان و بی‌اهمیت تعیین می‌کنند و در نهایت پتانسیل رشد را از دست می‌دهند.”

بازار هدف خود را تعریف کنید

تعریف بازار هدف شما در ایجاد بازاریابی موثر اساسی است. استراتژی ها. این مرحله نیاز به تحقیق کامل برای درک جمعیت‌شناسی، علایق، عادات مصرف‌کننده و موقعیت‌های جغرافیایی مشتریان بالقوه شما دارد.

با شناسایی واضح مخاطبان هدف خود، می‌توانید پیام‌های بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که طنین‌اندازی عمیق‌تری داشته باشند، که منجر به نرخ تعامل و تبدیل بالاتر برای اثبات این موضوع، این عوامل کلیدی را در نظر بگیرید:

  • سن: گروه‌های سنی مختلف ترجیحات و رفتارهای خرید متفاوتی دارند.
  • جنسیت: نیازها و خواسته‌های مرد و زن می‌تواند تا حد زیادی انجام شود. متفاوت است.
  • علایق: بدانید که مخاطب هدف شما به چه سرگرمی‌ها، فعالیت‌ها یا موضوعاتی علاقه دارد.
  • موقعیت مکانی: موقعیت جغرافیایی می‌تواند بر ترجیحات مصرف‌کننده و عادات خرید تأثیر بگذارد.
  • عادات مصرف کننده: بازار هدف شما چقدر و چرا محصول شما را خریداری می کند؟

svg%3E - 20 نمونه از بهترین روش های بازاریابی باورنکردنی

هویت برند واضحی ایجاد کنید

یک هویت برند قوی برای کسب و کار شما و شما را از رقبا متمایز می کند. این شامل عناصری مانند یک نام تجاری کاملاً فکر شده، یک لوگوی به یاد ماندنی، یک طرح رنگی ثابت و استفاده از تصاویری است که با اخلاق برند شما هماهنگ است.

این هویت باید در همه کانال‌های بازاریابی منعکس شود. برای ایجاد شناخت و وفاداری برند. این شامل موارد زیر است:

  • انتخاب نام مناسبی که با ماموریت و چشم انداز برند شما همخوانی دارد.
  • طراحی یک لوگوی مناسب که به یاد ماندنی باشد و با کسب و کار شما همسو باشد.
  • انتخاب رنگ‌های مناسب که احساساتی را که می‌خواهید با نام تجاری شما مرتبط باشد برانگیزد.
  • استفاده از تصاویر مرتبط، که می‌تواند جذابیت بصری برند شما را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.

داشته باشید. یک وب‌سایت

با گسترش اهمیت داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان، این موضوع فقط برای داشتن یک حضور دیجیتالی نیست، بلکه به این موضوع می‌پردازد که این حضور به‌طور مؤثر برای برند شما کار کند.

به حداکثر رساندن شما. طراحی بالقوه وب سایت

  • تجربه کاربر (UX): بر ایجاد یک وب سایت با طرح بصری، ناوبری واضح و طراحی واکنش گرا تمرکز کنید. هر چه بازدیدکنندگان راحت تر پیمایش کنند و اطلاعات را بیابند، احتمال بیشتری وجود دارد که در سایت شما باقی بمانند.
  • کیفیت محتوا: وب سایت خود را با محتوای با کیفیت بالا و مرتبط پر کنید. . این شامل توضیحات دقیق محصولات یا خدمات شما، پست های وبلاگ جذاب و منابعی است که برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می کند. محتوا باید به طور مرتب به روز شود تا سایت تازه و جذاب بماند.
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO): بهترین شیوه های سئو را برای بهبود دید وب سایت خود در موتورهای جستجو اجرا کنید. از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید، متا تگ ها را بهینه کنید و بک لینک های با کیفیت ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، سئوی خوب در مورد تطبیق محتوا با هدف کاربر است، نه صرفاً پر کردن کلمات کلیدی.
  • بهینه سازی موبایل: با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند برای مرور اینترنت، مطمئن شوید که وب سایت شما موبایل است. -دوستانه. این به معنای زمان بارگذاری سریع، متن خوانا، ناوبری قابل دسترسی، و دکمه ها و پیوندهای لمسی است.
  • سرعت بارگذاری: سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهینه کنید زیرا بارگذاری کند صفحات می تواند منجر به نرخ پرش بالا از ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​Insights برای بررسی سرعت سایت خود و اجرای تغییرات توصیه شده استفاده کنید.
  • Call to Action (CTAs): وب سایت شما باید بازدیدکنندگان را به سمت انجام اقدامات خاص راهنمایی کند، مانند انجام یک اقدام خرید، ثبت نام در خبرنامه، یا تماس با شما برای اطلاعات بیشتر. CTAهای واضح و قانع کننده برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ضروری هستند.
  • Analytics: از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت برای ردیابی رفتار بازدیدکنندگان مانند Google Analytics استفاده کنید. این داده ها به درک بهتر مخاطبان و اصلاح استراتژی های بازاریابی بر اساس تعامل واقعی با کاربر کمک می کند.
  • اعتماد مشتری: از طریق وب سایت خود با گنجاندن توصیفات، مطالعات موردی و اعتماد، اعتماد ایجاد کنید. نشان ها (به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک). همچنین، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به راحتی برای درخواست یا پشتیبانی قابل دسترسی است.
  • ادغام با رسانه های اجتماعی: نمایه های رسانه های اجتماعی خود را با وب سایت خود یکپارچه کنید. این می تواند به هدایت ترافیک از رسانه های اجتماعی شما به وب سایت شما و بالعکس، ایجاد یک اکوسیستم بازاریابی دیجیتال منسجم کمک کند.
  • قابلیت های تجارت الکترونیک: اگر کسب و کار شما محصولاتی را می فروشد، در نظر بگیرید. افزودن قابلیت های تجارت الکترونیک به وب سایت شما این شامل سبد خرید، کاتالوگ محصولات و گزینه های پرداخت امن می شود.
  • دسترسی: مطمئن شوید که وب سایت شما برای همه کاربران، از جمله افراد دارای معلولیت، قابل دسترسی است. این شامل استفاده از متن جایگزین برای تصاویر، اطمینان از کنتراست رنگ و استفاده از اصول طراحی وب در دسترس است.
  • به روز رسانی های منظم: وب سایت خود را با آخرین اطلاعات در مورد محصولات، خدمات خود به روز نگه دارید. و اخبار شرکت به‌روزرسانی‌های منظم هم به بازدیدکنندگان و هم به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که سایت شما فعال و مرتبط است.

با تمرکز بر این جنبه‌ها، وب‌سایت شما می‌تواند به ابزاری قدرتمند در زرادخانه بازاریابی شما تبدیل شود و به‌طور مؤثر برند شما را به نمایش بگذارد. و با مخاطبان خود به روش‌های معنادار درگیر شوید.

از تبلیغات فیسبوک استفاده کنید

با بیش از سه میلیون کسب‌وکار تبلیغات فیسبوک، این روش بازاریابی عملی است که هیچ کسب‌وکار کوچکی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. تبلیغات فیس بوک در بازاریابی هدف برتر است. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و رفتارها به بخش‌های مخاطب خاصی دست یابند.

برای استفاده حداکثری از تبلیغات فیس‌بوک، ضروری است که مخاطبان هدف خود را به وضوح تعریف کنید، محتوای تبلیغاتی قانع‌کننده ایجاد کنید، و به طور مداوم نظارت کنید و کمپین‌های خود را بر اساس داده‌های عملکرد تنظیم کنید.

از بیش از یک کانال استفاده کنید

علی‌رغم اهمیت تبلیغات فیسبوک، وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، از «قرار دادن تخم‌مرغ‌های خود در یک سبد» اجتناب کنید. از کانال‌های متعدد، چه آنلاین و چه آفلاین، استفاده کنید تا دسترسی برند خود را به بیشترین تعداد ممکن افزایش دهید و تعیین کنید کدام کانال‌ها برای کسب‌وکار شما مؤثرتر هستند.

استفاده از کانال‌های بازاریابی متعدد، دسترسی شما را متنوع می‌کند و کاهش می‌دهد. خطر اتکای بیش از حد به یک پلت فرم واحد. این رویکرد چند کانالی باید استراتژی‌های آنلاین (رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، سئو) و آفلاین (تبلیغات چاپی، رویدادها، پست مستقیم) را با هم ترکیب کند. به طور منظم اثربخشی هر کانال را ارزیابی کنید و رویکرد خود را بر این اساس برای به حداکثر رساندن تعامل و بازگشت سرمایه تطبیق دهید.

از Google برای کسب و کار من استفاده کنید

کسب و کارهای کوچک نباید Google برای کسب و کار من به عنوان یک روش بازاریابی موثر. با فهرست کردن کسب و کار خود در این کانال بازاریابی رایگان، از دید بهتر جستجو، به دست آوردن بینش مشتری و نمایش اطلاعات مفید برای کمک به مشتریان برای یافتن شما لذت خواهید برد.

Google برای کسب و کار من (GMB) جستجوی محلی شما را افزایش می دهد. قابل مشاهده بودن، به مشتریان بالقوه اجازه می دهد اطلاعات ضروری مانند مکان کسب و کار، ساعات کاری و جزئیات تماس شما را به راحتی پیدا کنند.

به طور منظم فهرست GMB خود را با اطلاعات دقیق به روز کنید، نظرات مشتریان را تشویق کنید، و به روز رسانی ها یا پیشنهادات را برای افزایش تعامل پست کنید.

آماده شدن برای کمپین تبلیغاتی Google

Google Ads یک روش بازاریابی آزمایش شده برای مشاغل کوچک است، >به عنوان یکی از “مولدترین و سریع‌ترین روش‌ها برای آوردن ترافیک عظیم در آستانه تبدیل شناخته می‌شود.”

Google Ads می‌تواند ترافیک هدفمند قابل توجهی را به سمت کسب و کار شما هدایت کند. آماده سازی شامل تنظیم یک بودجه واقعی، انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی، و ایجاد تبلیغات قانع کننده با فراخوان برای اقدام واضح است. همچنین، صفحات فرود بهینه‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنید که یک تجربه کاربری یکپارچه از کلیک روی تبلیغ تا تبدیل ارائه می‌کنند.

شما باید به اندازه کافی برای آن آماده باشید:

  • تعیین بودجه مناسب: تعریف کنید. چقدر مایلید برای تبلیغات هزینه کنید و از پایداری آن برای کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.
  • پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب: از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای کشف عباراتی که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند استفاده کنید.
  • ایجاد صفحات فرود قابل توجه: این صفحات باید مرتبط با تبلیغ باشند و یک فراخوان واضح و جذاب برای بازدیدکنندگان شما ارائه دهند.

حواستان به SEO باشد

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عمل ایجاد یک وب سایت برای کمک به کسب و کارها در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو است که به نوبه خود مشتریان بالقوه بیشتری را به سایت آنها می آورد و در نهایت نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

SEO عبارت است از برای بهبود دید وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو حیاتی است. کلمات کلیدی مرتبط را ترکیب کنید، سرعت وب سایت را بهینه کنید، از سازگاری تلفن همراه اطمینان حاصل کنید و محتوای با کیفیت تولید کنید. استراتژی سئوی خود را به طور مرتب به روز کنید تا با تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو و روندهای صنعت همگام شوید.

هنگام طراحی یک وب سایت یا سایر پورتال های آنلاین مانند نمایه های رسانه های اجتماعی، باید به سئو و مزایای ترکیب کلمات کلیدی مرتبط توجه داشته باشید. ورود به پورتال های بازاریابی آنلاین احتمالاً برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

بازاریابی ایمیلی را تخفیف ندهید

بازاریابی ایمیلی مدت هاست که راهی ساده و مقرون به صرفه برای کسب درآمد برای کسب و کارهای کوچک بوده است. . هر بار که مشترک جدیدی را به لیست ایمیل خود اضافه می کنید، آنها مشتری بالقوه ای هستند که پول پرداخت می کنند و بنابراین باید زمان و تلاش برای توسعه کمپین های بازاریابی ایمیلی صرف شود.

بازاریابی ایمیلی ابزاری قدرتمند برای پرورش سرنخ ها و مشتریان است. تبدیل های رانندگی یک لیست ایمیل قوی بسازید، مخاطبان خود را برای ارتباطات شخصی تقسیم بندی کنید، و ایمیل های قانع کننده ای را با فراخوان برای اقدام واضح بسازید. معیارهای کلیدی مانند نرخ باز و نرخ کلیک را برای اصلاح استراتژی های بازاریابی ایمیلی خود نظارت کنید.

svg%3E - 20 نمونه از بهترین روش های بازاریابی باورنکردنی

ایمیل‌ها را برای موبایل مناسب کنید

با ۶۶% از ایمیل ها در حال حاضر باز کردن در دستگاه های تلفن همراه، اطمینان از سازگاری ایمیل های شما با موبایل بسیار مهم است. از قالب‌های طراحی واکنش‌گرا استفاده کنید، محتوای خود را مختصر نگه دارید، و از دکمه‌های بزرگ و قابل کلیک برای بهبود تجربه کاربر در دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کنید.

اولویت‌بندی بازاریابی محتوا

تحقیق نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۶، ۱۸% از بازاریابان گفتند بازاریابی محتوا بیشترین تأثیر تجاری را داشته است. در کسب و کار آنها.

بازاریابی محتوا کلید جذب و حفظ مخاطبان شماست. یک استراتژی محتوای متنوع که شامل وبلاگ‌های آموزنده، پست‌های رسانه‌های اجتماعی جذاب، ویدیوهای جذاب و اینفوگرافیک‌های روشنگر است، توسعه دهید. به طور مداوم محتوای ارزشمند و مرتبط ارائه دهید تا برند خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید. این باید جزء کلیدی استراتژی های بازاریابی شما باشد و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وبلاگ ها: پست های وبلاگ که به طور منظم به روز می شوند می توانند سئو سایت را تقویت کنند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و برند شما را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کنند.< /li>
  • پست‌های رسانه‌های اجتماعی: این پست‌ها می‌توانند به شما در ارتباط با مخاطبان خود در سطح شخصی‌تر کمک کنند.
  • ویدئوها: محتوای ویدیویی بسیار جذاب است و می‌تواند درک محصولات یا خدمات شما را بهبود بخشد.
  • اینفوگرافیک ها: این اطلاعات می تواند اطلاعات پیچیده را ساده کند و درک پیام شما را برای مخاطبان شما آسان تر کند.

ترکیب استراتژی های بازاریابی آنلاین و آفلاین

دوباره، با تمرکز صرف بر رسانه های آنلاین یا آفلاین، از قرار دادن “همه تخم مرغ های خود در یک سبد” اجتناب کنید. در عوض، کانال‌های آنلاین مانند وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی را با شیوه‌های بازاریابی سنتی و آفلاین مانند تبلیغات روزنامه و رادیو ترکیب کنید تا به گسترش دسترسی خود تا حد امکان کمک کنید.

یکپارچه‌سازی بازاریابی آنلاین و آفلاین تجربه یک برند منسجم را ایجاد می‌کند. کمپین‌های دیجیتال خود را با تلاش‌های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی، رویدادهای حضوری یا اطلاع‌رسانی به جامعه هماهنگ کنید تا پیام برند خود را تقویت کنید و دسترسی خود را گسترش دهید.

دانش خود را به اشتراک بگذارید

این کار را نکنید. از استفاده از تخصص خود به نفع تجاری خود با به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد کسب و کار یا جایگاه خاص خود از طریق آموزش های یوتیوب، وبینارها، وبلاگ ها و موارد دیگر بترسید.

استفاده از تخصص خود از طریق محتوای آموزشی مانند آموزش، وبینارها ، یا وبلاگ های آموزنده اعتبار و اعتماد را نزد مخاطبان شما ایجاد می کند. دانش خود را آزادانه به اشتراک بگذارید تا نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در حوزه خود قرار دهید.

مشاوره رایگان را تبلیغ کنید

ارائه مشاوره رایگان روشی موثر برای جذب مشتریان بالقوه است. از این جلسات برای نشان دادن تخصص خود، درک نیازهای مشتری، و ایجاد روابطی که می تواند منجر به فروش شود، استفاده کنید.

حضور در جلسات شبکه، چه به صورت آنلاین در پورتال هایی مانند LinkedIn و چه به صورت آفلاین، با شرکت در جلسات شبکه به صورت حضوری ، یک روش بازاریابی موثر برای صاحبان مشاغل کوچک است.

شبکه‌سازی برای ایجاد روابط و کشف فرصت‌های جدید ضروری است. در انجمن‌های آنلاین مرتبط با صنعت خود شرکت کنید و در رویدادها یا کنفرانس‌های محلی شرکت کنید تا با همتایان، مشتریان بالقوه و تأثیرگذاران صنعت ارتباط برقرار کنید.

یکی از راه‌های مؤثر برای شبکه‌سازی فیزیکی و به نمایش گذاشتن کسب‌وکارتان، پیوستن به گروه‌های تجاری محلی است که در آن فرصتی برای ملاقات با افراد همفکر و به اشتراک گذاشتن داستان‌ها و اهداف تجاری مشترک خواهید داشت.

بازخورد مشتری ابزار قدرتمندی برای صاحبان مشاغل کوچک است، به عنوان WordStream می نویسد، “به دنبال بازخورد باشید، زیرا بهترین شرکت ها دائما در حال بهبود هستند.”

شما ممکن است یک کسب‌وکار کوچک باشید، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید جایزه کسب‌وکار فوق‌العاده‌ای را برنده شوید. «کسب و کار برنده جایزه» بودن می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش اعتبار و موفقیت کسب‌وکار شما باشد.

در یک بازار اشباع، متمایز شدن از میان جمعیت برای جذب و حفظ مشتریان ضروری است. برای اطمینان از اینکه کسب و کار کوچک شما مورد توجه قرار می گیرد، این موارد را در نظر بگیرید:

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی