عمومیمقالات

ورود به جریان: چگونه ظرفیت خود را برای تمرکز افزایش دهید کرت استاینهورست

ورود به جریان: چگونه ظرفیت خود را برای تمرکز افزایش دهید
کرت استاینهورست

توجه و تمرکز از مهارت های مهم در دنیای پر سرعت امروز متأسفانه، بسیاری از مردم با چیزی که به عنوان «مغز میمون» یا «ذهن میمون» شناخته می شود، دست و پنجه نرم می کنند – اصطلاحی که به پرش مداوم افکار از چیزی به چیز دیگر اشاره دارد. و انبوهی از حواس پرتی های بالقوه در دنیای امروز ما دقیقاً به علت کمک نمی کند.

خبر خوب این است که توجه و تمرکز را می توان با تمرین تقویت کرد. در قسمت این هفته در جزئیات، کرت اشتاین‌هورست، رئیس شرکت هوافضای ونوس، یکی از نویسندگان می‌توانم توجه شما را جلب کنم؟ و بنیانگذار و مدیر عامل Focuswise ، بینش ها و نکات خود را با میزبان کارن آلن در مورد چگونگی بهبود تمرکز و توجه به اشتراک می گذارد.

Steinhorst توضیح می دهد که تمرکز فقط به کارآمد بودن یا مدیریت زمان نیست، بلکه تمرکز بر موارد مهم است. «یک مطالعه برجسته در کتاب بزرگی در اوایل دهه ۹۰ به نام جریان توسط سیکسزنتمیهالی، میهالی وجود دارد. آنچه آنها پیدا کردند – آنها در حال مطالعه وضعیت عاطفی افراد در فعالیت های مختلف بودند. و آن‌ها دریافتند که مردم وقتی در یک حالت کار متمرکز نسبت به زمانی که آنها هستند تماشای تلویزیون،” او در قسمت می گوید.

او همچنین بر اهمیت ارتباط معنا با وظایف تاکید می کند. او چندین تکنیک برای افزایش تمرکز ارائه می دهد و بر اهمیت آن تاکید می کند. عادی سازی احساس گناه یا شرمساری اگر تمرکز یک چالش است. تمرکز عضله ای است که باید در طول زمان تقویت شود.

برای متعادل کردن کار عمیق با سایر خواسته ها، مانند زندگی شخصی، اشتاینهورست توصیه می کند که در مورد زمان خود عمدی باشید و برنامه ای مناسب برای خود ایجاد کنید. او پیشنهاد می کند «غیرقابل مذاکره» خود را شناسایی کنید – چیزهایی که در مورد آنها مصالحه نخواهید کرد – و برنامه خود را بر اساس آنها تنظیم کنید. در نهایت، با عمدی بودن در مورد زمان و پیدا کردن ما منطقه جریان، می‌توانیم شروع به دستیابی به حالت کار متمرکز کنیم.

اشاره‌ها: 

کرت استاین‌هورست، رئیس بخش افراد حاضر در ونوس هوافضا، نویسنده مشترک Can I Have Your Attention? و بنیانگذار Focuswise. Steinhorst را در LinkedIn و < دنبال کنید /em>اینستاگرام، و سخنرانی TEDx او را تماشا کنید، چگونه کار را دوباره دوست داشته باشیم… نه، جدی.” وب سایت او www.curtsteinhorst.com است.< /em>

می‌خواهید از پادکست در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از دیدن کنید پادکست‌های اپل، پادکست Google یا Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره دهید و آن را با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن دیدن کنید.< /em>

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را مشاهده کنید و با عضویت در پادکست‌های SUCCESS امروز، قسمت دیگری را از دست ندهید!

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی