خبر

پیش بینی بورس یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیش بینی بورس یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

440931 745 - پیش بینی بورس یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴ -در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، شاخص کل بورس تهران با افزایش هزار و ۵۵۶ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۱ واحد بالا آمد. بازدهی این شاخص مثبت یک دهم درصد بوده است.

شاخص کل هموزن نیز با رشد هزار و ۹۶ واحدی در رقم ۴۸۵ هزار و ۵۶۵ واحدی ایستاد. بازدهی این شاخص مثبت ۲۳ صدم درصد بوده است. همچنین شاخص کل فرابورس، با افزایش ۶۷ واحدی در سطح ۲۰ هزار و ۲۷۹ واحد قرار گرفت.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه روز گذشته، ۱۴ هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان بود. ارزش معاملات اوراق بدهی نیز به ۶ هزار و ۴ میلیارد تومان رسید که سهم ۴۰ درصدی از کل معاملات بورس را داشته است. همچنین ارزش معاملات خرد سهام با کاهش روبرو شد و به رقم ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

بازار سهام این روزها با اخبار خودرویی احاطه شده و تحت تاثیر این خبرها حرکت می‌کند؛ روز سه‌شنبه هم تحت تاثیر خبرهای مثبت درباره از سرگیری عرضه خودرو در بورس کالا، بازار سهام سبزپوش شد. این همان رفتاری است که بازار در زمان خبر لغو عرضه خودرو در بورس کالا در روز یکشنبه نشان داده بود.

این هیجان به قدری بالا رفته که ارزش گروه‌های دیگر بازار به چشم نمی‌آید و این گروه خودرویی است که بیش از پیش به لیدر بازار تبدیل شده است.

در این میان البته نکته قابل توجه این است که بخش بزرگی از معامله‌گران به دلیل شوک‌های پی‌درپی دولت به بازار سرمایه و صنایع، دست به نقد نشسته‌اند و وارد میدان دادوستدها نمی‌شوند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی