عمومی

رعایت مقررات قانون کار فدرال

رعایت مقررات قانون کار فدرال

مقررات فدرال در نظر گرفته شده است تا تفسیری توسط سازمان های اداری از قوانین وضع شده توسط کنگره باشد. اینکه بگوییم مقررات خارج از کنترل هستند، دست کم گرفتن است. طبق گزارش ده هزار فرمان ۲۰۲۳< /u>، در سال قبل، کنگره ۲۴۷ قانون وضع کرد، در حالی که آژانس ها ۳۱۶۸ قانون را صادر کردند. برای کسب و کارهای کوچکی که باید بسیاری از این قوانین را رعایت کنند، حداقل می توان گفت که بار نظارتی سنگین است. و این حتی مقررات در سطوح ایالتی و محلی را نیز در نظر نمی گیرد، که بر نیز تأثیر می گذارد. کسب و کارهای کوچک. در اینجا برخی از تحولات نظارتی اخیر ذکر شده است.

قانون پیمانکار مستقل DoL

در ژانویه ۲۰۲۴، وزارت کار ایالات متحده (DoL) قانون نهایی  که قانون مربوط به وضعیت پیمانکار مستقل را که از سال ۲۰۲۱ لازم الاجرا بود، لغو کرد و آن را با قانون جدیدی جایگزین کرد. قانون جدید از یک آزمون ۶ عاملی برای تعیین اینکه آیا یک کارگر کارمند (و نه یک پیمانکار مستقل) است یا خیر، استفاده می کند که مشمول قوانین حداقل دستمزد و اضافه کاری فدرال است. این قانون در ۱۱ مارس ۲۰۲۴ اجرا شد.

چند نکته را باید در نظر داشت:

  • قانون DoL برای اهداف مالیات های استخدام فدرال اعمال نمی شود.
  • قوانینی در سطح ایالتی وجود دارد که برای تعیین طبقه بندی کارگران بر اساس قوانین دستمزد و ساعت کار ایالتی استفاده می شود.
  • یک < وجود دارد. a href="https://news.bloomberglaw.com/daily-labor-report/challenges-to-dols-contractor-rule-mounting-lawsuits-explained" target="_blank" rel="noopener"> تعداد دعاوی که قانون پیمانکار مستقل وزارت دفاع را به چالش می کشد.
  • یک راهنمای مطابقت نهاد کوچک در قانون جدید.

قاعده وضعیت کارفرمای مشترک NLRB

هیئت ملی روابط کار (NLRB) قوانین مربوط به کارگران را اجرا می کند تا این امکان را فراهم کند. برای تشکیل و فعالیت اتحادیه ها. یک قانون (“قاعده نهایی”)، که قرار بود در ۱۱ مارس ۲۰۲۴ اجرایی شود، یک قانون کارفرمای مشترک جدید است که یک کارفرمای مشترک را ملزم می کند که به طور جمعی با کارمندان چانه زنی کند.

A فدرال دادگاه منطقه به قانون نهایی کارفرمای مشترک NLRB از اجرایی شدن. بر اساس این قانون، اگر این دو در شرایط و ضوابط اساسی استخدام کارمندان شریک باشند، یک واحد تجاری به عنوان کارفرمای مشترک کارکنان کارفرمای دیگر در نظر گرفته می‌شود.

چند نکته را باید در نظر داشت:

  • NLRB ممکن است به این تصمیم اعتراض کند و همه چیز ممکن است در دادگاه بالاتر تغییر کند.
  • در صورت عدم وجود قانون نهایی که توسط دادگاه منطقه لغو شده است، استاندارد قدیمی (“قانون ۲۰۲۰” “) اعمال میشود. قانون ۲۰۲۰  مستلزم وجود “کنترل مستقیم و فوری قابل توجه” بر شرایط و ضوابط ضروری استخدام برای کارفرمای مشترک است. وضعیت (یعنی یافتن وضعیت کارفرمای مشترک تحت قانون قدیمی دشوارتر است).

برنامه داوطلبانه IRS برای ERC

در طول همه‌گیری، کارفرمایان ممکن است بتوانند اعتبار حفظ کارکنان (ERC) را برای کمک به پرداخت دستمزد در زمان تعطیلی و رکود کسب‌وکار مطالبه کنند. با این حال، برخی از مروجین این تصور را “فروختند” که هر کسب و کار کوچکی می تواند واجد شرایط دریافت اعتبار باشد و برای آن ادعای بازپرداخت ارائه کند. البته این موضوع خلاف واقع بود. اعتبار در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، برای استارت‌آپ‌ها) منقضی شد و اساساً به مدت سه سال می‌توان اظهارنامه‌های اصلاح‌شده را ثبت کرد.

IRS به‌دقت ادعاهای پرداخت‌شده ERC را بررسی کرده است. و کسانی که هنوز در انتظار پرداخت هستند. IRS برای تسهیل رسیدگی به ادعاهای نادرست با IRS گفت که کارفرمایانی که واجد شرایط دریافت اعتبار نگهداری کارمند نیستند اما قبل از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ مبلغی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در برنامه افشای داوطلبانه (VDP)< /a>. این به معنای بازپرداخت ERC منهای ۲۰٪ بود. این برنامه در ۲۲ مارس ۲۰۲۴ به پایان رسید.

چند نکته را باید در نظر داشت:

  • < a href="https://www.irs.gov/newsroom/withdraw-an-employee-retention-credit-erc-claim" target="_blank" rel="noopener">روش متفاوت برای کسانی که پس از ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳ وجه دریافت کرده اند اعمال می شود. آنها نمی توانند از VDP استفاده کنند.
  • IRS به تحقیقات مدنی و کیفری علیه مروجین ادامه می دهد و مشاغل کوچکی که از خدمات آنها استفاده می کنند ممکن است در این تحقیقات گرفتار شوند.
  • بیشتر بیاموزید. درباره ERC از <IRS.

نتیجه گیری

کسب و کارهای کوچک این کار را نمی کنند دپارتمان های حقوقی داخلی یا وکلای قانون استخدامی را در اختیار داشته باشید. این به مالکان بستگی دارد که تحولات نظارتی را دنبال کنند تا با الزامات جدید مطابقت داشته باشند و از مجازات یا سایر عواقب ناخوشایند جلوگیری کنند. چطور این کار را بکنیم؟ پیشرفت‌ها را از طریق انجمن‌های تجاری خود و همچنین گروه‌های حامی کسب‌وکارهای کوچک، مانند NFIB دنبال کنید. و شورای SBE.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی