عمومی

Google Workspace و Stripe برای ساده کردن رزرو قرار برای مشاغل کوچک

Google Workspace و Stripe برای ساده کردن رزرو قرار
برای مشاغل کوچک

Google Workspace با Stripe، یک پلتفرم زیرساخت مالی پیشرو برای کسب‌وکارها، همکاری کرده است تا زندگی را برای کسب‌وکارهای کوچک آسان‌تر کند. این تلاش مشترک به کسب‌وکارها امکان می‌دهد پرداخت‌های خدمات را مستقیماً از طریق Google Calendar بپذیرند و فرآیند رزرو و پرداخت ساده‌ای را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

«Stripe پذیرش مستقیم پرداخت‌ها از Google Calendar را بسیار آسان می‌کند، بنابراین مشتریان می‌توانند پرداخت‌ها را مستقیماً از Google Calendar بپذیرند. ایلیا براون، معاون مدیریت محصول Google Workspace، گفت: می‌تواند رزروها را تکمیل کند و در چند ثانیه پرداخت کند. این ادغام قرار است با افزایش سرعت و سهولت انجام تراکنش، مقداری از فشار مالی را بر مشاغل کوچک کاهش دهد.

این ویژگی جدید در Stripe Connect و Stripe Checkout توسعه یافته است. کسب‌وکارها اکنون می‌توانند حساب Stripe خود را متصل کنند، قیمت خدمات را تعیین کنند، و به مشتریان راحتی رزرو و پرداخت را در یک مکان – تقویم Google – ارائه دهند. مشتریان می توانند به راحتی از صفحه رزرو خود بازدید کنند، زمان قرار ملاقات ترجیحی را انتخاب کنند و جزئیات پرداخت را وارد کنند. مهم‌تر از همه، کسب‌وکارها می‌توانند دسترسی به جلسه را تا زمانی که پرداخت از طریق صفحه رزرو قرار انجام نشده است، محدود کنند.

مایک کلایویل، مدیر ارشد درآمد در Stripe، به طور خلاصه مزایای بالقوه برای کسب‌وکارهای کوچک را خلاصه می‌کند و بیان می‌کند: «ایجاد کردن رزرو قرار ملاقات و پرداخت بسیار آسان برای مشتریان به معنای کار اداری کمتر و درآمد بیشتر برای مشاغل است.”

علاوه بر سهولت رزرو، استفاده از هدایای Stripe Checkout یک مزیت اضافی برای مشاغل این ویژگی به کسب و کارها فرم پرداخت بهینه شده ای را ارائه می دهد که برای از بین بردن اصطکاک پرداخت طراحی شده است. از بیش از ۴۰ روش پرداخت پشتیبانی می کند، که طیف وسیعی از مشتریان را تامین می کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد. در یک مطالعه کنترل‌شده اخیر، Stripe اعلام کرد که کسب‌وکارهایی که از جدیدترین بهینه‌سازی‌های پرداخت خود استفاده می‌کنند، شاهد افزایش درآمد ۱۰.۵ درصدی بوده‌اند.

در حالی که ویژگی جدید برای مشترکین منتخب Workspace در دسترس است، انتظار می‌رود که عرضه آن در منطقه گسترده‌تر شود. هفته های آینده، به تدریج به همه کاربران گسترش می یابد. این ادغام گام مهمی در سفر تحول دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک است، که بسیاری از آنها با وظایف اداری که زمان را از عملیات اصلی کسب و کار دور می کند، دست و پنجه نرم می کنند.

با تکامل سریع ابزارها و پلت فرم های دیجیتال، کسب و کارها به‌طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی عملیات و ارائه تجربیات برتر به مشتری هستند. ادغام Google Workspace و Stripe فقط یک ابزار رزرو قرار نیست. این نشانه‌ای از قابلیت‌های دیجیتال در حال گسترش مداوم برای کسب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​است که به دنبال استفاده از فناوری برای پیشبرد رشد هستند.

این مشارکت جدید به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد در زمان صرفه‌جویی کنند، کارایی را بهبود بخشند، و بهبود بخشند. رضایت مشتری. با ساده‌سازی فرآیند پرداخت، کسب‌وکارها می‌توانند بیشتر بر روی خدمات اصلی خود تمرکز کنند و یک موقعیت برد-برد هم برای ارائه‌دهندگان خدمات و هم برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

با بیش از ۱۰۰ بهینه‌سازی پرداخت، مشارکت Stripe با Google Workspace تنظیم شده است. نحوه مدیریت مشاغل کوچک را متحول می کند و آنها را در درازمدت قابل دسترس تر، قابل مدیریت تر و سودآورتر می کند. انتشار این ویژگی جدید بر پتانسیل ابزارهای دیجیتال برای تبدیل عملیات کسب و کارهای کوچک در دنیای دیجیتالی فزاینده تاکید می کند.

همکاری Google Workspace با Stripe نشان دهنده تعهد مشترک برای توانمندسازی مشاغل کوچک با ابزارهای دیجیتال قوی است که عملیات را ساده می کند. ، رضایت مشتری را جلب می کند و در نهایت به نتیجه نهایی آنها کمک می کند. مطمئناً این یک ادغام است که این پتانسیل را دارد که نحوه عملکرد مشاغل کوچک را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: Stripe


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی