عمومیمقالات

3 راه برای مقابله با ترس های خود با شجاعت

۳ راه برای مقابله با ترس های خود با شجاعت

در اینجا چند تکنیک وجود دارد که به شما کمک می کند در مواجهه با ترس شجاعت پیدا کنید.

۱٫ همه احتمالات راه دور را از ذهن خود دور کنید.

در مورد چیزهایی که کنترلی روی آنها ندارید نگران نباشید. وقت خود را صرف فکر کردن به همه چیزهای بدی که ممکن است برای شما بیفتد، نکنید. وقت خود را صرف طرح ریزی و برنامه ریزی راه هایی نکنید تا مطمئن شوید این چیزها هرگز اتفاق نمی افتد.

افراد شجاع نگران چیزهایی نیستند که خارج از کنترل آنهاست یا چیزهایی که بعید است اتفاق بیفتند. آنها روی آنچه می توانند کنترل کنند تمرکز می کنند< /a>.

۲٫ قبل از شروع کاری با ترس های خود روبرو شوید.

موقعیت های سخت را قبل از وقوع تصور کنید. فهرستی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است بیفتد تهیه کنید، و احتمالاً خواهید دید که در نهایت وضعیت چندان بد نیست.

یکی از دوستان من چند سال پیش همه چیز خود را از دست داد – خانه، ماشین، دارایی، عتیقه جات، هنر، جواهرات و اعتبار. او همه را از دست داد. اکنون در راه بازگشت، هر زمان که در مواجهه با یک تصمیم سخت، از خود می پرسد: “بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟” و حدس بزنید، او قبلاً بدترین شرایط را پشت سر گذاشته و زنده مانده است. این دیگر مشکلی نیست.

برای از دست دادن آن ترس خاص، لازم نیست همه چیز را از دست بدهید. اما هنگامی که با ترس خود مواجه شدید، می توانید ادامه دهید. وقتی بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد را کشف کردید، خواهید دید که در صورت وقوع بدترین سناریو، قدرت درونی برای مقابله با آن را دارید. و بهترین بخش اینجاست: اگر از قبل به احتمالات نگاه کرده باشید، احتمالاً هرگز با این موقعیت مواجه نخواهید شد. چرا؟ زیرا قبلاً آن را پشت سر گذاشته اید. با تفکر در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، مسیر خود را ترسیم کرده اید تا مطمئن شوید که اینطور نیست.

۳٫ جایگزین را تصور کنید.

نتیجه تسلیم شدن به ترس های خود را به تصویر بکشید. واقعاً احساس کنید هزینه ترس بر شما حاکم است، پس واقعاً مزایای پیروی شجاعانه از جاه طلبی خود را احساس کنید. این دو را با دقت وزن کنید و تفاوت را ببینید.

اگر برای شرکت در کنوانسیون فروش ملی خود دعوت شده اید و از صحبت کردن در جمع تا حد مرگ می ترسید، چه باید بکنید؟ می‌توانید دعوت را رد کنید، زیرا به خوبی می‌دانید که ترس‌هایتان مانع شما می‌شود. یا می توانید در کلاس ها شرکت کنید، چند کتاب بخوانید، با یک دوست تمرین کنید. خودتان را ببینید که وارد یک لیگ کاملا جدید می شوید. شما این فرصت را می‌پذیرید که در رشته خود شهرت بیشتری کسب کنید. و برای موفقیت آینده فرصت های خود را افزایش می دهید.

یک بار دیگر، این انتخاب شماست. با ترس های خود تقویت شوید یا با ترس های خود روبرو شوید. همه چیز به این بستگی دارد که شما چقدر چیزی را می خواهید. همه چیز بستگی به انتخاب شما برای زندگی کردن دارد. آیا همیشه می‌خواهید از برداشتن گام بعدی بترسید یا می‌خواهید شجاعت خود را در مواجهه با ترس بیابید و درهای فرصت را باز کنید؟ من می دانم که پاسخ من چه خواهد بود.

برگرفته از رهبری یک زندگی الهام گرفته توسط جیم ران.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ground Picture/Shutterstock

54270bb318f3e9fe3492187066e5b446?s=100&d=mp&r=g - 3 راه برای مقابله با ترس های خود با شجاعت

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی