عمومی

چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند مخاطبان شما

چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

آیا نمی دانید چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشید و حضور فروشگاه آمازون خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید؟ آیا از تکیه صرف به جستجوی آمازون برای فروش جدید خسته شده اید و مشتاق گسترش فراتر از پلتفرم هستید؟ فروش محصولات از فروشگاه آمازون شما در اینستاگرام یک فرصت عالی برای شرکت‌های تجارت الکترونیک است.

به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به نمایش بگذارید، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و حضور گسترده تری ایجاد کنید که برند شما را در خط مقدم ذهن مشتریان ایده آل شما نگه دارد. یاد بگیرید چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشید و امروز دسترسی آنلاین خود را افزایش دهید!

این یک ویدیوی مرتبط از Learn from Shopify است که به شما می آموزد چگونه با راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرام در کمترین زمان فروش بفروشید و بتوانید آن را بررسی کنید. پس از خواندن:

چگونه فروش محصولات آمازون در اینستاگرام را شروع کنیم

اگر به دنبال راهنمایی در مورد نحوه شروع فروش محصولات آمازون در اینستاگرام هستید، در اینجا یک راهنمای گام به گام که ممکن است مفید باشد. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید به پایگاه کاربران گسترده اینستاگرام دسترسی داشته باشید و محصولات آمازون خود را با موفقیت تبلیغ کنید:

۱٫ یک حساب تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید

  • اگر ندارید، یک حساب تجاری اینستاگرام ایجاد کنید.
  • حساب خود را به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل کنید. که باید به فروشگاه آمازون شما نیز متصل باشد.

۲٫ مخاطبان هدف خود را بشناسید

  • در اینستاگرام هدف خود را تحقیق کنید.
  • از بینش و تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی برای مشتریان بالقوه شما جذاب است.
  • /ul>

    ۳٫ محتوای جذاب ایجاد کنید

    • عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت از محصولات خود ایجاد کنید.
    • داستان‌های جذابی را به اشتراک بگذارید که با مخاطبان شما طنین‌انداز شود.
    • از هشتگ های مرتبط برای افزایش قابلیت کشف استفاده کنید.

    ۴٫ از ویژگی های خرید اینستاگرام (در صورت وجود) استفاده کنید

    • اگر برای کسب و کار شما مناسب است، از خرید در اینستاگرام استفاده کنید.
    • محصولات را در پست های خود برچسب گذاری کنید، اطلاعات بیشتری ارائه دهید و پیوندهای مستقیم به صفحات محصول آمازون شما.

    ۵٫ یک انجمن بسازید

    • با پاسخ دادن به نظرات و پیام‌ها با فالوورهای خود تعامل برقرار کنید.
    • با اینفلوئنسرها در جایگاه خود همکاری کنید.
    • پیشنهاد تخفیف یا تبلیغات انحصاری برای فالوورهای اینستاگرام شما.

    ۶٫ از تبلیغات اینستاگرام (اختیاری) استفاده کنید

    • تبلیغات اینستاگرام را برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری اجرا کنید.
    • از مدیر تبلیغات فیسبوک برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند استفاده کنید.
    • ۷٫ تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید

      • به طور منظم Instagram Insights را مرور کنید تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.
      • استراتژی خود را بر اساس بینش های مبتنی بر داده تنظیم کنید.

      ۸٫ از همه قوانین و مقررات قابل اجرا پیروی کنید

      • مطمئن شوید که تمام خط مشی های اینستاگرام و قوانین مربوط به فروش آنلاین را دنبال می کنید.
      ۹٫ ابزارهای حرفه ای (اختیاری) را در نظر بگیرید
      • ابزارهایی مانند مدیریت رسانه های اجتماعی Vizns ممکن است برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص و جلوگیری از دنبال کنندگان جعلی مفید باشند.

      < قوی> ۱۰٫ یکپارچگی و اصالت را حفظ کنید

      • یک برنامه پست ثابت داشته باشید.
      • اصالت و اعتماد را با فالوورهای خود با شفاف و صادق بودن نسبت به برند خود حفظ کنید.
      • این جدول یک نمای کلی مختصر از مراحل ضروری برای فروش محصولات آمازون در اینستاگرام را ارائه می دهد و استفاده از آن را به عنوان چک لیست در هنگام شروع سفر فروش خود آسان می کند:

        مرحله توضیح
        تنظیم یک حساب تجاری اینستاگرام ایجاد و اتصال یک حساب تجاری اینستاگرام به صفحه تجاری فیس بوک خود و فروشگاه آمازون.
        مخاطب هدف خود را بشناسید دموگرافیک هدف خود را در اینستاگرام تحقیق و تجزیه و تحلیل کنید.
        ایجاد کنید. محتوای جذاب توسعه عکس‌ها، ویدیوها و داستان‌های با کیفیت. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
        از ویژگی های خرید اینستاگرام استفاده کنید در صورت وجود، از خرید در اینستاگرام استفاده کنید و محصولات را در پست ها برچسب گذاری کنید.
        یک انجمن بسازید با دنبال کنندگان تعامل کنید، با تأثیرگذاران همکاری کنید، و تبلیغات ارائه دهید.
        از تبلیغات اینستاگرام (اختیاری) استفاده کنید تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید تا از طریق کمپین های هدفمند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
        تجزیه و تحلیل و تنظیم مرور بینش را به طور منظم دریافت کنید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
        از همه قوانین قابل اجرا پیروی کنید از خط‌مشی‌های اینستاگرام و تمامی قوانین مرتبط با فروش آنلاین پیروی کنید.
        ابزارهای حرفه ای (اختیاری) را در نظر بگیرید از ابزارهای حرفه ای مانند Vizns برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص استفاده کنید.
        ثبات و اصالت را حفظ کنید یک برنامه پست ثابت داشته باشید و اعتبار خود را حفظ کنید دنبال کنندگان.

        مزایای اینستاگرام برای فروشندگان آمازون

        svg%3E - چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

        اینستاگرام می تواند مزایای زیادی را برای فروشندگان آمازون فراهم کند. ۶۰ درصد از کاربران از طریق اینستاگرام در مورد محصولات جدید مطلع می شوند. بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر حداقل یک بار در روز از یک نمایه تجاری در پلتفرم بازدید می کنند. با ایجاد یک حضور قابل اعتماد در پلتفرم، محصولات خود را به عنوان محصولاتی قرار می دهید که کاربران اینستاگرام در مورد آن می آموزند.

        برخی از مزایایی که فروشندگان آمازون در حفظ و رشد حضور در اینستاگرام پیدا می کنند عبارتند از:

        یک پلتفرم بصری

        این واقعیت که اینستاگرام پلتفرم اول بصری است، آن را برای فروشندگان آمازون ایده آل می کند. شما می خواهید مطمئن شوید که محصولات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهید و هیچ چیز بهتر از یک عکس نمی تواند این کار را انجام دهد. خریداران می خواهند ببینند چه چیزی می خرند. آن‌ها می‌خواهند تصویر محصول را ببینند، و اگر می‌توانید، تصاویری را ببینند که نشان می‌دهد چگونه محصول به نفع خریداران شما کار می‌کند، چه از نظر سودمندی یا در سبک زندگی که به ایجاد آن کمک می‌کند.

        Get Your محصولات در مقابل مخاطبان مورد نظر شما

        اینستاگرام به یک غول در فضای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر، می توانید مطمئن باشید که بخش سالمی از مخاطبان شما از این پلتفرم استفاده می کنند. علاوه بر این، اینستاگرام امکان دسترسی نامحدود به مخاطبان را فراهم می کند. فیس بوک شرکت ها را مجبور می کند برای خدمات تبلیغاتی خود پول پرداخت کنند. آنها دسترسی به صفحات کسب و کار ارگانیک را محدود می کنند و شرکت ها را مجبور می کنند برای تبلیغات هزینه کنند.

        اینستاگرام، از طرف دیگر، این نوع محدودیت ها را ندارد. همه فالوورهای شما می توانند به طور کامل به همه پست های شما دسترسی داشته باشند. در حالی که اینستاگرام مکان‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد، بهترین کار این است که مخاطبان ارگانیک را به طور همزمان ایجاد کنید.

        یک نام مورد اعتماد را تبلیغ کنید

        یکی از مزایایی که فروشندگان آمازون کاملاً از آن آگاه هستند، این واقعیت است که تبلیغ محصولاتی است که به طور کلی در آمازون فروخته می شود بسیار ساده تر از تلاش برای تبلیغ محصولات در وب سایت خود. آمازون نامی است که اعتماد درونی زیادی با هر مخاطبی دارد. اعتماد ذاتی است. این باعث اعتراض کمتر و تبدیل بیشتر در اینستاگرام و سایر منابع ترافیک اجتماعی می شود.

        بهترین باشید

        برای فروشندگان آمازون، مهم است که در ذهن خود بمانید. با مخاطبان خود آمازون سایت بزرگی است و کاربران می توانند به سرعت علاقه خود را به محصول شما از دست بدهند، به طور تصادفی با یک رقیب برخورد کنند یا پس از کشف اولیه کالای شما، فراموش کنند که برگردند و خرید کنند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم اطلاعات و تصاویر محصولات خود را به مخاطبان خود ارسال کنید.

        توانایی شما برای شرکت در مکالمات دنیای واقعی و ایجاد ارتباط با مشتریان ایده آل و تأثیرگذاران صنعت می تواند باعث شود. شما در موقعیتی هستید که می توانید به بخش گسترده ای از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و ترافیک هدفمندی را به طور منظم به صفحات محصولات آمازون خود هدایت کنید.

        بازاریابی هدفمند با هشتگ ها و اینفلوئنسرها

        استفاده اینستاگرام از هشتگ ها این امکان را به شما می دهد. فروشندگان آمازون تلاش های بازاریابی خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهند. با استفاده از هشتگ های مرتبط، فروشندگان می توانند به مخاطبانی که به طور خاص به دسته بندی محصولات خود علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، همکاری با اینفلوئنسرهایی که پیروان قابل توجهی در یک جایگاه مرتبط دارند، می‌تواند دیده شدن محصول را تقویت کند. اینفلوئنسرها می‌توانند تأییدیه‌های معتبری ارائه دهند و از اعتماد دنبال‌کنندگان خود استفاده کنند، که می‌تواند منجر به افزایش ترافیک و فروش در آمازون شود.

        درگیری و بازخورد با مشتری

        اینستاگرام یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان فروشندگان آمازون می توانند از این پلتفرم برای تعامل با مخاطبان خود، پاسخ به سوالات و جمع آوری بازخورد استفاده کنند. این تعامل نه تنها وفاداری مشتری را ایجاد می کند، بلکه بینش ارزشمندی در مورد ترجیحات و روندهای مشتری ارائه می دهد. فروشندگان با درک آنچه که مخاطبانشان دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، می توانند لیست آمازون خود را بهینه کنند و محصولاتی را توسعه دهند که نیازهای بازار هدف آنها را بهتر برآورده کند. این تعامل فعال می‌تواند منجر به بهبود رضایت مشتری و تکرار تجارت شود.

        شرکت‌های تجارت الکترونیکی مزایای جمعیت‌شناسی اینستاگرام

        بیش از ۳۵ درصد از بزرگسالان ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می‌کنند. کاربران آنها بسیار درگیر هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون (از ۱ میلیارد کل) از این پلتفرم استفاده می کنند. آنها کمی بیشتر محبوب در میان زنان با ۳۹٪ از زنان آنلاین که از این پلتفرم استفاده می کنند در مقابل ۳۰٪ از مردان آنلاین.

        کاربران آنها جوان و درگیر هستند – بسیار جوان. بیش از ۷۰ درصد از تمام افراد ۱۳ تا ۱۷ ساله روی سکو هستند. اما پایگاه کاربر جوان آنها به این معنی نیست که آنها در سنین اصلی خرید محبوب نیستند. ۴۰ درصد از افراد ۳۰ تا ۴۹ ساله مستقر در ایالات متحده از اینستاگرام نیز استفاده می کنند.

        U.S. دسترسی کاربران اینستاگرام بر اساس سن

        svg%3E - چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

        منبع: مرکز تحقیقات پیو

        مزایای مثبت اینستاگرام با داشتن مخاطب این است که می‌تواند به شرکت‌های تجارت الکترونیک کمک کند تا به مخاطبان جوان‌تر دست یابند بدون اینکه افراد را از دست بدهند. در محدوده سنی اصلی خرید ۳۰ تا ۴۹ سال.

        کاربران اینستاگرام نیز تمایل دارند با ۴۲ درصد از بزرگسالانی که با استفاده از این پلتفرم از کالج فارغ التحصیل شده اند. آنها بیشتر از پایگاه های کاربری سایر پلتفرم ها درآمد دارند. ۳۲ درصد از بزرگسالانی که بین ۵۰۰۰۰ تا ۷۴۹۹۹ دلار درآمد دارند از اینستاگرام استفاده می کنند و ۴۲ درصد از بزرگسالانی که بیش از ۷۵۰۰۰ دلار درآمد دارند از این پلتفرم استفاده می کنند. به عبارت دیگر — کاربران اینستاگرام پولی برای خرج کردن دارند.

        چرا اینستاگرام برای آمازون و نه یک پلتفرم اجتماعی دیگر؟

        اینستاگرام اغلب به عنوان بهترین پلتفرم برای شرکت های تجارت الکترونیک برای ایجاد حضور ذکر می شود. . در حالی که فیس‌بوک و توییتر می‌توانند گزینه‌های مفید و قابل قبولی برای شرکت‌های تجارت الکترونیک باشند، اینستاگرام معمولاً از نظر بازده بازگشت سرمایه از رقبا بالاتر است.

        اول، درک این نکته مهم است که وقتی در آن حضور پیدا می‌کنید. اینستاگرام، شما موقعیت خود را در یک پلت فرم به سرعت در حال رشد تضمین می کنید. پس از خریداری آنها توسط فیس بوک در سال ۲۰۱۲، این شرکت هر ساله شاهد رشد پایدار بوده است و در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان رسید.

        بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۱۹ شاهد رشد سریع‌تری از پلتفرم باشیم. اما اهمیت اینستاگرام به عنوان یک شبکه بیشتر از تعداد کل کاربران است. درک اینکه آن کاربران چه کسانی هستند و چگونه از اینترنت در تصمیمات خرید خود استفاده می کنند، به ترسیم این تصویر کمک می کند که اینستاگرام چقدر می تواند برای شرکت های تجارت الکترونیک مفید باشد.

        استفاده از اینستاگرام برای فروش آمازون: ایجاد جامعه واقعی و اعتبار برند بدون نیاز به تبلیغات گران قیمت

        اما فروشندگان آمازون چگونه محصولات خود را در اینستاگرام بازاریابی می کنند تا یک جامعه واقعی بدون تبلیغات گران قیمت بسازند؟ مدیریت رسانه های اجتماعی Vizns محصول جدیدی است که به فروشندگان آمازون این امکان را می دهد تا مخاطبان خاص را هدف قرار دهند و سپس با استفاده از فناوری ضد فالوور جعلی به آنها دسترسی پیدا کنند. این به برند اجازه می‌دهد تا پایگاهی از طرفداران واقعی ایجاد کند که به فروش در محیطی تبدیل می‌شوند که معمولاً برای ترافیک ربات بدنام است. بهترین بخش این است که الگوریتم های آنها به شما کمک می کند تا به بالای صفحه کاوش بروید که به طور مکرر پست های شما را ویروسی می کند. ما به زودی در مورد ویژگی های تجارت الکترونیک صحبت خواهیم کرد، اما ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه چرا اینستاگرام بهترین پلت فرم برای این استراتژی ها است صحبت کنیم.

        چالش های اصلی فروش در آمازون

        اغلب، برندهایی که می فروشند. در آمازون بیش از حد به مکانیزم های داخلی برای ایجاد فروش متکی می شوند. به‌ویژه برندهایی که دارای خاصیت تجارت الکترونیک جداگانه نیستند و بیشتر فروش خود را به پلتفرم متکی هستند. آنها اغلب بر روی کارهایی که می‌توانند در آمازون انجام دهند تمرکز می‌کنند، بدون اینکه به اندازه کافی فکر کنند که چگونه می‌توانند فروش خود را با تبلیغ در کانال‌های خارجی و ایجاد اعتبار برند که فهرست‌هایشان را متمایز می‌کند، افزایش دهند.

        اما شناسایی پلت‌فرم مناسب می‌تواند. قوی باش. پلتفورم‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و بدانید جمعیت‌شناسی شما در کجا هزینه می‌کند. زمان مستلزم این است که شما در آن تحقیق کنید و کمی تحقیق کنید. با این حال – پلتفرم های کمی وجود دارند که به خوبی اینستاگرام برای شرکت های تجارت الکترونیک و فروشندگان آمازون عمل می کنند. اینستاگرام یک رسانه بصری، مخاطب درگیر و یک پایگاه کاربر با اطلاعات جمعیتی ارائه می‌کند که آن‌ها را در میان رایج‌ترین خریداران آنلاین قرار می‌دهد.

        Instagram for Amazon Sellers Best Practices

        svg%3E - چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

        اگرچه اینستاگرام اغلب گزینه مناسبی برای پلتفرم اجتماعی برای فروشندگان آمازون است، اما هنوز هم می تواند شکستن آن سخت باشد. هنوز بهترین روش‌هایی وجود دارد که باید رعایت شود تا اطمینان حاصل شود که به طور مستمر حضور خود را افزایش می‌دهید و پست‌های خود را در معرض دید مخاطبان مورد نظر خود قرار می‌دهید.

        هنگامی که سفر ایجاد برند خود در آمازون و تبلیغ خود را آغاز می‌کنید. محصولات آمازون، این بهترین روش‌ها را در نظر داشته باشید:

        ثبات امری کلیدی است

        ثابت در مورد اینستاگرام اهمیت دارد. شما باید بین ارسال پست‌ها به اندازه کافی رسانه خوشحال کننده را بیابید تا در رادار مخاطبان مورد نظر خود بمانید بدون اینکه اجازه دهید کیفیت پست‌های شما افت کند. برندها نرخ تعامل را در اینستاگرام ۱۰ برابر نسبت به فیس بوک می بینند. به ویژه تصاویر اینستاگرام به طور متوسط ​​۲۳ درصد بیشتر دریافت می کنند. تعامل نسبت به تصاویر فیس بوک اما برندها سخت کار می کنند تا این تعامل را افزایش دهند، به طوری که میانگین برندها به طور متوسط ​​۲۷+ بار در ماه پست می گذارند. سعی کنید به طور مداوم پست کنید اما کیفیت را فدا نکنید.

        ایجاد استوری اینستاگرام

        استوری های اینستاگرام شاید داغ ترین ویژگی در اینستاگرام باشد. با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه استوری اینستاگرام، ویژگی ویدئو محور سطوح بالایی از تعامل را ایجاد می کند و به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید زیرا استوری های اینستاگرام در بخش متفاوتی از برنامه نسبت به پست های معمولی نمایش داده می شوند. ایجاد استوری‌های منظم اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای حفظ ذهنیت مشتریان و افزایش آگاهی در طول زمان باشد.

        به‌علاوه، استوری‌های اینستاگرام به ایجاد دسترسی بیشتر برای پست‌های استاندارد شما نیز کمک می‌کنند. هر چه کاربر بیشتر با استوری های اینستاگرام شما تعامل داشته باشد، احتمال اینکه پست های شما در فید او نمایش داده شود، بیشتر می شود.

        کیفیت بیش از کمیت

        در حالی که مهم است که اطمینان حاصل شود که شما اینگونه هستید. با پست کردن به اندازه ای که مخاطبان خود را درگیر و آگاه نگه دارید، نمی خواهید کیفیت پست های خود را در این فرآیند قربانی کنید. در نهایت، میزان درگیر شدن مخاطبان با محتوای شما بر میزان نمایش پست‌های شما در فید آنها تأثیر می‌گذارد. اکانت‌هایی که سطوح بالاتر تعامل ایجاد می‌کنند، پست‌هایشان بیشتر از حساب‌هایی که این کار را نمی‌کنند نشان داده می‌شوند.

        در اینجا چند واقعیت درباره الگوریتم اینستاگرام وجود دارد که همه فروشندگان آمازون باید بدانند:

      • الگوریتم اینستاگرام هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه محتوایی در فیدهای فالوورهای شما نمایش داده می شود، به تعامل کلی می پردازد. این بدان معناست که تعداد کل لایک‌ها، نظرات، بازدیدها و کلیک‌های روی نمایه همگی روی امتیاز کلی شما تأثیر دارند.
      • اینستاگرام فقط به تعامل کلی شما نگاه نمی‌کند، بلکه به سرعت شما نیز توجه می‌کند. مخاطبان درگیر با پست‌ها نیز هستند. پست‌هایی که در مدت کوتاهی پس از ارسال نظرات و لایک‌های زیادی دریافت می‌کنند، نشان می‌دهند که شما محتوای باکیفیت پست کرده‌اید و اینستاگرام اولویت بیشتری برای نمایش آن دارد.
      • مدتی که کاربر پست شما را مشاهده می‌کند نیز نقش دارد. به همین دلیل است که نوشتن یک کپشن خوب بسیار مهم است. شما می‌خواهید هر دلیلی به مخاطبان خود بدهید تا به تعامل با محتوایی که به اشتراک می‌گذارید تا زمانی که می‌توانید ادامه دهید.

      کیفیت مهم‌تر از کمیت است که به حداکثر رساندن دسترسی به آن می‌آید. هر پستی که می گذارید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

فقط به اشتراک نگذارید تصاویر محصول با مخاطبان شما! هنگامی که کاربران شما تصویری از خود را با محصول شما به اشتراک می گذارند، با آنها تماس بگیرید و بپرسید که آیا می توانید آن را در صفحه رسمی خود ارسال کنید. حتی می‌توانید یک قدم فراتر بروید و راه‌هایی برای تشویق کاربران خود به اشتراک‌گذاری محتوای تولید شده توسط کاربران از طریق مسابقات یا استراتژی‌های مشابه بیابید.

در اینجا نمونه‌ای از Wayfair است که از کاربران خود دعوت می‌کند تا تصاویر را فقط با محصولات خود به اشتراک بگذارند. برای اینکه بفهمید واحد قفسه بندی آنها به عنوان یک درخت گربه بسیار موثر دو برابر شده است:

نمایه خود را بهینه کنید

به عنوان یک فروشنده آمازون در اینستاگرام، هدف شما افزایش آگاهی از برند خود است. و کاربران اینستاگرام را به سمت صفحات محصولات آمازون خود هدایت کنید. اگر توضیح ندهید که چه کسی هستید و آنها کجا می توانند محصولات شما را پیدا کنند، برند خود را چندان خوب نخواهید کرد. مطمئن شوید که حداقل یک پیوند به صفحه برند خود به همراه توضیح کوتاهی از شرکت خود ارائه می دهید.< /p>

به طور منظم با دنبال کنندگان تعامل برقرار کنید

مکالمات یک خیابان دو طرفه است. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که برندهای تجارت الکترونیک به طور مداوم مرتکب می‌شوند این است که با حضور خود در اینستاگرام به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که این یک غرور است. آن‌ها دائماً تصاویر و به‌روزرسانی‌های محصول جدید را ارسال می‌کنند، اما در تعامل مداوم با مخاطبان خود شکست می‌خورند. چیزی که آنها نمی فهمند این است که تعامل، تمام هدف ایجاد حضور در اینستاگرام یا هر دارایی رسانه اجتماعی است.

با طرفداران خود صحبت کنید. وارد مکالمات شوید به سوالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید. در حالی که خودکار کردن بخشی از حضور کلی خود در یک پلتفرم مشکلی ندارد، باید مطمئن شوید که واقعاً در حال تعامل و توسعه ارتباطات با مشتریان خود هستید، در غیر این صورت بازدهی را که برای تلاش های خود دریافت می کنید کاهش می دهید.

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-longer_content"/>

به دنبال فرصت های تبلیغات متقابل باشید

اشاره شدن توسط حساب های دیگر می تواند برند شما را در معرض مخاطبان جدید قرار دهد. انجام معاملات با برندهای مشابه و فروشندگان آمازون برای تبلیغ متقابل محصولات یکدیگر به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را تضمین کنید. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان خود را نیز افزایش دهید. این جنبه توسعه کسب و کار در رشد حضور اجتماعی شما به تلاش و دقت لازم برای پیمایش نیاز دارد، اما می‌تواند برای برندها با هر اندازه‌ای مفید باشد.

بازاریابی تأثیرگذار را در نظر بگیرید

svg%3E - چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

گاهی اوقات برندهای تجارت الکترونیک و فروشندگان آمازون ندارند زمان و صبر برای ایجاد یک دنبال کننده ارگانیک در اینستاگرام. اگرچه ممکن است آنها بودجه ای برای برون سپاری آن وظایف داشته باشند. پرداخت برای منشن‌ها، پست‌ها یا داستان‌های یک تأثیرگذار با مخاطبی که کاملاً با مخاطبان شما مطابقت دارد، می‌تواند به فروش فوری کمک کند. همچنین آگاهی در صنعت شما را آغاز خواهد کرد. اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند گران باشد، زیرا اینفلوئنسرها برای هر پست بین ۷۵ تا ۳۰۰۰ دلار از برندها هزینه می‌گیرند. خوشبختانه، آنها میانبری برای ایجاد فروش و آگاهی در اختیار شما قرار می دهند.

اینستاگرام با ویژگی های جدید تجارت الکترونیک را پذیرفته است

اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی نیست بستر رسانه ای؛ این به یک کانال قوی برای تجارت الکترونیک، به ویژه برای فروشندگان آمازون تبدیل شده است. در بخش‌های زیر، چگونگی همسویی اینستاگرام با جمعیت‌شناسی تجارت الکترونیک، جذب خریداران فعال از طریق ویژگی‌های خاص و تکامل برای حمایت از برندها با ابزارهای نوآورانه را بررسی خواهیم کرد.

همسویی با جمعیت‌شناسی تجارت الکترونیک

فراتر از این واقعیت که جمعیت‌شناسی اینستاگرام با آنچه که هر کسب‌وکار تجارت الکترونیکی می‌خواهد به آن دسترسی داشته باشد، مطابقت دارد، این پلتفرم یک انتخاب استثنایی برای فروشندگان آمازون است. اینستاگرام تمام تلاش خود را برای پذیرش شرکت‌های تجارت الکترونیک انجام داده است و پتانسیل را برای خریداران و فروشندگان تشخیص داده است و ویژگی‌ها و ابزارهای متعددی را برای تطبیق با هر دو ارائه کرده است.

خرید در اینستاگرام: خریداران فعال درگیر

برجسته‌ترین نمونه تعهد اینستاگرام به تجارت الکترونیک از ویژگی‌های «خرید در اینستاگرام» آن‌ها می‌آید. اگرچه الزامی نیست، اما می‌تواند یک استراتژی ایده‌آل برای برخی کسب‌وکارها باشد.

  • درگیری با پست‌های خرید: خرید در اینستاگرام به بیش از ۹۰ میلیون نفر که با آن درگیر هستند دسترسی پیدا می‌کند. پست‌های خرید ماهانه.
  • اشتراک‌گذاری اطلاعات بصری: به شرکت‌های تجارت الکترونیک راهی بصری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد محصولات به جای پیوند دادن به فروشگاهشان ارائه می‌دهد.
  • تداخل مستقیم کاربر: شرکت‌ها می‌توانند قیمت محصول را نشان دهند، کاربران را به صفحات محصول هدایت کنند، و به مخاطبانی از خریداران فعال دسترسی پیدا کنند.
  • تکامل ویژگی‌های تجارت الکترونیک در اینستاگرام

    svg%3E - چگونه محصولات آمازون را در اینستاگرام بفروشیم که طنین انداز هستند
مخاطبان شما

    این ویژگی‌ها بخشی از پشتیبانی مداوم اینستاگرام از مارک‌های تجارت الکترونیک هستند.

    • دکمه «اکنون خرید کنید» (۲۰۱۶): دکمه «اکنون خرید کنید» را راه‌اندازی کرد، که به کاربران امکان می‌دهد به وب‌سایت‌های خارج هدایت شوند.
    • خرید در کاوش (۲۰۱۸)< /strong>: بخش جدیدی از “خرید” را در دسته “کاوش” اعلام کرد و برنامه “خرید در اینستاگرام” خود را تقویت کرد. روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون حساب از بخش «کاوش» بازدید می‌کنند و در معرض دید قابل توجهی قرار می‌گیرند.
    • برچسب‌گذاری محصول در استوری‌ها: برچسب‌گذاری محصول در استوری‌های اینستاگرام فعال است، که روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر را در خود جای می‌دهد.

    این ویژگی ها همه با هم یک چیز را روشن می کنند – اینستاگرام قدرتی را که پلت فرم آنها برای فروش تجارت الکترونیک دارد درک می کند و به نظر می رسد کاملاً متعهد به پیشبرد این پیوند در سالهای آینده است. P>

    اکنون که می دانیم آمازون برای شرکتهای الکترونیکی و فروشندگان آمازون چقدر مهم است ، اکنون ما به این دلیل شیرجه خواهیم کرد. چه فوایدی را برای فروشندگان آمازون به ارمغان می آورد تا در ده سال گذشته به چنین ابزاری قدرتمند برسد؟ محصولات موجود در اینستاگرام فرایندی است که شامل درک مخاطبان شما ، ایجاد محتوای جذاب ، استفاده از ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم و به طور مداوم تجزیه و تحلیل و تنظیم رویکرد شما است. b

    برای فروشندگان آمازون ، اینستاگرام فرصتی است که نمی توانید اجازه دهید از کنار شما عبور کند. بهتر است اکنون در حالی که هنوز رشد سریع را تجربه می کند ، حضور قابل اعتماد را روی این سکو ایجاد کنید. از طریق به روزرسانی های مداوم و با کیفیت ، آگاهی در صنعت خود رشد خواهید کرد. مهمتر از همه ، شما محصولات بیشتری را در آمازون می فروشید و با مشتریان و چشم اندازهای خود ارتباطات نزدیک را ایجاد می کنید.


    اطلاعات بیشتر در: ، اینستاگرام
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی