عمومی

پر استفاده ترین دستگاه های هوشمند در ایالات متحده کدامند؟

پر استفاده ترین دستگاه های هوشمند در ایالات متحده کدامند؟

دستگاه های هوشمند به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن هستند طبق تحقیقات Rave Reviews، در سراسر ایالات متحده محبوب است و ۶۹٪ از خانواده های آمریکایی قبلاً یکی از آنها را دارند.



چه چیزهایی هستند. پرکاربردترین دستگاه‌های هوشمند در ایالات متحده؟

دستگاه‌های سرگرمی هوشمند محبوب‌ترین دسته هستند و دستگاه‌های امنیتی هوشمند نیز از آنها فاصله زیادی ندارند. دستگاه‌های صوتی تصویری متداول‌ترین فناوری هوشمند مورد استفاده هستند، به طوری که ۵۶ درصد از خانواده‌ها چیزی در این محدوده محصول دارند.

svg%3E - پر استفاده ترین دستگاه های هوشمند در ایالات متحده کدامند؟

طبق تحقیقات Rave Reviews – که آنها در یک اینفوگرافی با کمک طراحی آژانس Nowsourcing – بلندگوهای بی‌سیم و بلندگوهای هوشمند با کمک صوتی نیز در میان آمریکایی‌ها محبوب هستند، در حالی که دستگاه‌هایی مانند آشکارسازهای هوشمند دود، زنگ‌های ویدیویی و مانیتورهای استفاده نیز در حال افزایش هستند.

نسل های هوشمند

در حالی که بیبی بومرها و نسل X ممکن است از این فکر خرخر کنند، هم نسل هزاره و هم نسل Z می توانند نسل‌های هوشمند در نظر گرفته شوند، زیرا آن‌ها فناوری هوشمند را با نرخی بالاتر از بزرگ‌تران خود به کار می‌گیرند.

در حالی که ۴۶ درصد از خانواده‌ها به طور کلی می‌خواهند خانه‌هایشان دستگاه‌های هوشمند داشته باشد، ۸۶ درصد از هزاره‌ها می‌توانند از این طریق استفاده کنند. مایل به پرداخت بیشتر برای یک خانه متصل است. درصد مشابهی از Millenials و Generation Z می‌گویند که استفاده از فناوری خانه‌های هوشمند در مقایسه با تنها ۶۹ درصد از Boomers یک چیز مثبت است.

در ۹۴ درصد، نسل Z برای راحتی محصولات خانه‌های هوشمند بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل است. نسل. با این حال، Millenials وقتی صحبت از درآمد به میان می‌آید، یک شروع پیش روی خود دارند، و بنابراین نسلی هستند که در حال حاضر بیشترین هزینه را برای فناوری خانه هوشمند با میانگین ۱۲۲۶ دلار در سال می‌کنند.

مزایای فناوری هوشمند

Rave Reviews کشف کرد که آبگرمکن های هوشمند می توانند به طور متوسط ​​۴۵۰۰ دلار در طول ده سال صرفه جویی کنند، در حالی که ترموستات های هوشمند می توانند هزینه های HVAC را هر ساله ۱۰٪ کاهش دهند. حتی یک لامپ هوشمند ساده ۳۵ دلار در هر لامپ در سال صرفه جویی می کند.

با پیشرفت سریعتر، بهتر و کارآمدتر فناوری خانه های هوشمند، پیش بینی می شود که تعداد کل دستگاه های هوشمند ارسال شده تا سال ۲۰۲۵ به ۱٫۷۷ میلیارد برسد. .

svg%3E - پر استفاده ترین دستگاه های هوشمند در ایالات متحده کدامند؟

برای آخرین مورد ، ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی