عمومی

TikTok 2 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل کوچک و توانمندسازی کارآفرینان

TikTok 2 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل کوچک و
توانمندسازی کارآفرینان

در جشن هفته ملی کسب و کار کوچک، TikTok تعهدی به مبلغ ۱ میلیون دلار به بنیاد هیسپانیک هریتیج (HHF) و Black Girl Ventures، دو سازمانی که بر توانمندسازی کارآفرینان و تقویت اقتصادی تمرکز دارند، اعلام کرده است. رشد.

این سرمایه‌گذاری، همراه با مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و برنامه‌نویسی درون‌برنامه‌ای، با هدف تقویت کسب‌وکارهای کوچک و پرورش نسل بعدی کارآفرینان است.

TikTok به یک پلتفرم ارزشمند تبدیل شده است. برای رشد و رونق کسب‌وکارهای کوچک، حتی در زمان‌های نامشخص اقتصادی. جسیکا تران، موسس @jtmobiledetailing، فاش کرد که ۶۰ درصد از مشتریانش فروشگاه جزئیات خودروی او را به دلیل حضورش در TikTok انتخاب می‌کنند. به طور مشابه، Jaz & Sam Sears، صاحبان @aztaco.king، کسب و کار خود را از یک سبد غذا به دو رستوران در کمتر از شش ماه گسترش داده‌اند.

با شناخت پتانسیل TikTok برای مشاغل کوچک، این پلتفرم دارای تصمیم گرفت در جوامع اسپانیایی و سیاه پوست سرمایه گذاری کند. TikTok یک میلیون دلار در بنیاد میراث اسپانیایی برای ارتقای کارآفرینی در جامعه لاتین سرمایه گذاری می کند. این سازمان به پرورش رهبری، آموزش و کارآفرینی در میان افراد لاتین اختصاص دارد. TikTok و HHF با هم همکاری خواهند کرد تا مجموعه‌ای از برنامه‌های طراحی شده برای توانمندسازی کارآفرینان جوان و کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور با تحصیل و سرمایه را راه‌اندازی کنند.

TikTok همچنین یک میلیون دلار در Black Girl Ventures سرمایه‌گذاری می‌کند، سازمانی که ارائه می‌کند. فرصت های رشد اقتصادی برای زنان سیاه پوست و قهوه ای در سراسر ایالات متحده از طریق آموزش و دسترسی به سرمایه. این مشارکت از برنامه‌ریزی جامعه سازمان، از جمله آموزش کارآفرینی، توسعه رهبری، شبکه‌سازی و فرصت‌های تامین مالی، و همچنین الهام بخش نسل بعدی زنان کارآفرین سیاه‌پوست و قهوه‌ای از طریق ابتکار HBCU آنها خواهد بود.

Omi Bell، رئیس و مدیر عامل Black Girl Ventures، بر اهمیت پلتفرم هایی مانند TikTok تأکید کرد که به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد «اصالت خود را منعطف کنند، به شبکه های جدید دسترسی پیدا کنند و رشد خود را افزایش دهند. کسب و کار با شرایط خاص خود.”

علاوه بر این سرمایه گذاری ها، TikTok میزبان یک مجموعه کارگاه مجازی چهار هفته ای به نام سری وبینار تیک تاک است. در این کارگاه‌ها که از ۱۰ می شروع می‌شود، داستان‌ها، استراتژی‌ها و توصیه‌هایی از سازندگان موفق TikTok در مورد نحوه تعامل با مخاطبان و تبدیل موفقیت آنلاین به نتایج کسب‌وکار در دنیای واقعی به اشتراک گذاشته می‌شود. از کسب و کارها در هر اندازه ای استقبال می شود که در این سازندگان شرکت کنند و از آنها یاد بگیرند. برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر، به https:// مراجعه کنید www.tiktok.com/business/en/events/small-business-month

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.


بیشتر در: TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی